Ellen:
Stále nadtým rozmýšlam, neviem či by som mala. Bolo tam tých komentov stovky.. Ale tak čo už, risk je zisk.. Blinkli mi správy na messengeri..Skupina 'Ellen začni natáčať!!:3'
Peter: Kde je Ellen? :(
Matúš: To všetci ste hore? :'D A jak vieš že nespí? -,-
Peter: Teraz som s si s ňou písal ;P
Matúš: Ahááá :D
Ellen: Kľud, len som rozmýšlala..
Peter: Podľa mňa na to určite máš :*
Matúš: Aj podla mňa :* :P
Ellen: No ja neviem.. Možno to skúsim :/
Matúš: Jééé:33
Matúš: Budeme kolegovia!! :O :O <3
Peter: Jééé:3 Budeš dokonalá neboj sa:* <3
Ellen: Ďakujem chalani za podporu :* :3 Ale tak keď nespíme tak dojdite za mnou nie? -_- Môžme sa rozprávať :P :*
Peter: Už bežím:3
Matúš: Oh damn mne sa nechce :D Nechám vám súkromie, dráčci:'DDD
Ellen: Matúš!! -,-"
Peter: Matúško!! Neser! -,-"
Matúš: Ale čoooo -,- Bože-,-" :'DDD Ale ja som sto pro presvedčený že ste draví dráčci:'DJemne som sa zasmiala nad Matúšovými poznámkami a počula som ako sa otvorili dvere. Bol tam Peter len v teplákoch a bez trička. Aww.. Sadol si pri mňa na posteľ a len sme sa na seba pozerali a jediné čo nám to tu svietilo bol displej môjho mobilu, ktorý po chvilke zhasol. Začali sme sa k sebe približovať, až sa naše pery stretli. Začali sme sa vášnivo bozkávať a po chvilke strčil Peter jeho jazyk do mojich úst a začali sme bojovať. Dala som ruky za jeho krk a pritisla si ho viac k sebe. Pomaly nás dal do polohy kde on ležal a ja som na ňom sedela (akože normálne.. :D žiadny dvojzmysel!!!) Zrazu mi zablinkal messenger, odtiahla som sa a pozrela kto píše. Matúš. Neriešila som a ďalej sme sa bozkávali. On je dokonalý a aj dokonale bozkáva. Akurát, stejne toto raz skončí a ja budem tu, v Trenčíne a on v Prievidzi. Zosmutnela som.. Možno toto nič neznamená.. On na to zabudne.. Budeme len kamaráti.. Ach, ja som taká naivka..
,,Čo sa deje?" spýtal sa ma sklesla keď som sa odtiahla..
,,Ja len.. ale nič, nerieš" falošne som sa usmiala, aj keď to asi nemohol vidieť.. Ľahla som si vedľa neho a pomaly sme zaspávali až nakoniec úplne..
---
Zobudila som sa a cítila som, že niekto spí pri mne. Hneď na to som si spomenulo čo sa dialo v noci. Nadtým som sa pousmiala. Vstala som a šla hneď do kúpelne, tam som urobila rannú hygienu a hneď na to som šla do skrine. Hmm.. čo si oblečiem? Zvolila som šedé ledíny a čierne tričko s krátkymi rukávmi a šedým nápisom 'Trust me, I'm perfect!' A vlastne bolo mi jedno či tam bol Explo a či spí alebo nie, ale prezliekla som sa.
,,Máš dobrú postavu.. a inak dobré ráno" zasmial sa Explo a ja som sa na neho usmiala
,,Ja som to čakala.. Ďakujem, ak keď si to nemyslím ale tak okay.. a dobré" zasmiala som sa a sadla som si pri neho..
,,Ver mi" povedal a sadol si tiež. On je tak cute po ráne..
,,Ja ti verím.. a to už dnes odchádzate?" sklesle som sa spýtala. Aj keď som vedela odpoveď..
,,Najradšej by som tu ostal, ale vieš že musím" povedal a objal ma, ja som mu objatie opätovala..
,,Viem a mrzí ma to.." šeptla som a on sa na mňa usmial..
,,Neboj sa.. všetko bude v pohode... a dnes skúsime prvé tvoje video.." usmieval sa jak slniečko na hnoji. Dementné prirovnanie, ja viem.. ale tak iné neviem. Už sa bojím. Bojím sa ohlasu na to video.. a keď tu nebude Explo, tak mi nikto nebude pomáhať so strihaním a ja.. to asi nezvládnem. Najradšej by som ho tu zamkla a nikdy nepustila preč.
ESTÁS LEYENDO
Nikto nie je dokonalý! Ale Explo je Explo!
De TodoO 15-ročnom dievčati Ellen, ktorá miluje youtuberov. Jej najobľúbenejší je Expl0ited. Sníva sa jej o ňom dennodenne. Lenže nikdy nebude mať možnosť ho stretnúť, objať ho a pozdraviť ho.. Býva neďaleko jeho mesta, stretne ho malou náhodou? Alebo jej...