Camera de camin

440 39 1
                                    

În timp ce îmi explicase cum sa ajung la cămin am si observat că se oprește  în  fața unui bloc de cămin proaspăt renovat.I-am mulțumit si am plecat înăuntru,el plecând departe de bloc.Era frumoasa scoala aceasta,poate mai frumoasa decat cea din Anglia.Chiar isi merita prestigiul si acum inteleg de ce a vrut Nicki sa studieze aici. Pana si culoarea cladirilor te ambitioneaza sa arăti ca poti mult mai mult decat alții.
Am urcat pe scările căminul si Îmi căutam atenta camera sa nu cumva să intru peste cineva din greseala.La ultimul etaj văzusem pe usa numarul cheii pe care o țineam strâns in pumn.Am deschis usa incet si am rămas uimită văzând asa-zisa camera.Era un etaj intreg doar al meu.Facusem rapid un tur al apartamentului si canstatam cu stupoare ca nu mai am nevoie de nimic.Era de fapt un apartament cu tot ce trebuie,pana si frigiderul era plin cu de toate.Doar bagajele mele stricau ordinea apartamentului. Erau asezate in patul din camera mea si pot sa mentionez ca o asemenea camera nu aveam nici acasă.Patul era atat de mare si părea foarte moale si confortabil.Cum e posibil?Nicki rezolvase totul.
Apartamentul era atat de elegant si de bine aranjat incat credeai ca o echipa intreaga a muncit 3 luni doar sa-l decoreze.Pereții albi,bej si galben deschis versificandu-se la fiecare încăpere în parte.Unii pereti impodobiti cu tablouri.Livingul urias in care trona o canapea bej deschis si in fata ei un televizor cam mare pe care îmi e frică sa il sterg de praf cand va trebui.Nu-s cea mai pricepută persoana,ba chiar sunt împiedicată in cele mai multe cazuri.
Oare visez?Când am intrat in bucătărie pe barul care trebuia folosit pe post de masa era un plic rosu.Asta e Nicki.Ma apropi si il deschid asezandu-ma pe unul din scaunele tapetate cu piele neagră si incep sa citesc:
"Dragă mea nepoata,
Ma bucur atat de mult ca mi-ai urmat decizia.Abia astept sa te vad,floricica mătușii.Daca ai nevoie de ceva,orice,nu ezita sa ma suni.
Cu drag matusa Nicki."
Oftez când îmi dau seama ca sunt singura intr-un asemenea apartament,iar faptul ca ma alinta copilaresc ma irita destul de mult.As fi vrut sa locuiesc cu ea,sa mergem amândouă la petrecerile celebrităților,dar nu sunt un copil sa nu înțeleagă faptul ca nu ma poate lasa de izbeliște trei săptămâni din patru.Era mai bine asa.Stie ea mai bine care este binele pentru mine si sunt sigură ca ea a decis bine.
Incercam sa imi gasesc de facut ceva prin apartament,dar nu gasesc nimic.Imi dau jos valizele de pe pat si incep sa aranjez hainele pe umerașe si in dulap.Dupa ce despachetasem ma hotărăsc sa ies putin sa mai vad putin campusul.Simteam nevoia de aer proaspăt si aveam si curiozitatea de ă cerceta locurile acestea noi.
Am inceput sa ma plimb. Campusul avea si un teren de fotbal si unul de baschet,dar acoperit. Vazusem agitatie pe terenul de fotbal asa ca m-am dus sa vad ce se întâmplă.Curiozitatea ma facuse sa ma apropi.Cu cat ma apropiam mai tare cu atat se auzea mai mare gălăgia si strigătele:"Blocheaza-l!Nu-l lasa sa treaca!Esti de plastelina!".Si toate pe fondul unor tipete de fete"Hai echipa,hai!" Se pare ca echipa de fotbal se antrena.
Erau vreo 15 persoane pe langa majorete.Nu am inteles niciodata treaba cu majoretele.De ce ele sunt mai multe decat jucătorii?
Intrasem in loja terenului.Mereu am vrut sa vad un meci de fotbal jucat de americani.Atrăsese cateva priviri asupra mea,dar nimic exagerat.
La un moment dat, antrenorul s-a uitat urat la mine,facandu-ma sa ma simt vinovată si de faptul ca pasisem prin fata terenului.Asa ca am vrut sa plec de acolo,dar aud cand striga cineva, asa ca ma intorc.
-Domnișoara,poti sa imi aduci o sticla de apa?
Era o voce masculină si plăcutăprin tonalitatea sa joasă.Baiatul se uita la mine insistent si m-am gândit că mai bine as pleca fara sa bag in seama,dar de ce sa nu ii duc omului o sticlă cu apa.Asa ca m-am uitat prin jur si am vazut o lada frigorifica in care se aflau mai multe sticle cu apa.
Ma duc, apuc o sticla din acelea si plec spre cel ce ma strigase.Cand ajung pe teren vad un baiat destul de inalt,cu trasaturi asiatice,transpirat tot,in echipament de fotbalist, care imi facea semn sa inaintez spre el.Cand i-am intins sticla acesta imi prinse degetele odata cu sticla.Acest contact imi parea atât de ciudat.Simtisem cum atingerea degetelor lui imi transmiteau fiori pe sirea spinarii.Era ceva foarte ciudat.Il priveam uimită cand am văzut că îmi eliberează degetele si imi prinde palmă cu cealalta mana.Era o strategie de intimidare,normal.
El doar zambea si incepea sa bea,dar nu imi lasase mana ca sa pot pleca.Simteam privirile acide ale majoretelor.Cand se oprise din baut acesta își întoarce privirea spre mine.Eu priveam iarba verde de pe terenul de fotbal,chiar ma simteam prost din cauza privirilor cu care făcusem contact fara sa vreau .Băiatul nu ma lasa de mana pana nu imi ridicasem privirea,ba chiar ma strângea intentionat incat sa imi atraga atentia.
Doamne,in ce m-am băgat?

Bună dragilor!Sper să vă placă acest capitol.Cine credeți că este acel tânăr de pe terenul de fotbal.Scuzați greșelile gramaticale.Mulțumesc!

The TruthUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum