M-am întors cu câteva zile înainte de a începe cursurile. Am sunat-o pe Jenn, care îmi reproșa că nu o anunțasem că plec în Anglia, deși eu însumi am aflat pe ultima sută de metri şi eram atât de bucuroasă încât uitasem de tot.
Jenn voia să mergem la mall pentru a-şi lua niște haine şi să cumpere ceva jucării pentru sora sa mai mică. Afară era frumos căci era zăpadă peste tot. Şi ea ce altceva să facă?După ce ieșisem din mall cu pungile luase niște zăpadă şi mi-o arunca în față. Eu neputând să stau așa am pus pungile jos şi am început să arunc cu zăpadă în ea. Acesta reprezenta doar startul unei bătăi cu zăpadă de toată pomina. Aruncam una după alta cu bulgări de zăpadă şi când nu mai apucam să facem bulgări aruncam direct cu zăpadă. Când ne săturasem de atâta zăpadă ne-am scuturat hainele pline de zăpadă şi am plecat spre cămin. Eu am intrat în cămin în timp ce Jenn se îndrepta spre căminul ei. Urcam scările încă scuturându-mi hainele.
Când ajung la ultimul etaj îl văd pe Taehyung lângă ușa apartamentului meu cu o pungă de cadouri destul de mare. M-am apropiat încet încât să nu mă audă. M-am aplecat şi l-am ciupit de obraji. Acesta părea foarte surprins,dar după începuse să râdă luându-mă în brațe. Mă strângea tare în brațe şi începuse să se agite după:
-Unde ai fost?zice puțin dezamăgit.
-Am fost în Anglia la familia mea de...
-Şi nu ai putut să îmi spui înainte, intervine nelăsându-mă să continui ceea ce aveam de spus.
-Nu am ştiut,a fost un cadou din partea mătușii mele,spun mângâindu-i părul.
-Nu mai face asta,zice strângându-mă mai tare în brațe.
-Am ceva pentru tine,spun împingându-l şi deschizând ușa apartamentului.
-Ce?Şi eu am ceva pentru tine,zice zâmbind sincer şi drăguț ca un copil mic.
Când a intrat în apartament avea o față asemenea cu cea a lui Jenn. Era hilar încât am început să râd cu poftă.
I-am adus cadoul şi i l-am dat. Mă săruta pe obraz ca semn al mulțumiri după care începu să rupă hârtia pentru a ajunge la conținutul cadoului. Avea o față de copil mic care primea un cadou neașteptat şi care îl luase prin surprindere. Nu îi luasem mare lucru din Londra. Îi luasem o cămașă de culoarea verde deschis şi un papion care să se asorteze. Speram să îi fie potrivită căci era asemănător cu fratele meu,doar că nu eram complet sigură. Până la urmă gestul contează. Când văzuse ce îi cumpărasem se bucură,chiar era plăcut surprins. Zâmbea şi privea cadoul. Își îndreptă privirea spre mine:
-Nu trebuia să faci asta,zice punând cutia pe masă şi luându-mi mâinile între ale lui.
-Așa am vrut.Am vrut să aveți şi voi ceva din Anglia.
-Îți mulțumesc.Îmi place chiar foarte mult.Ai ştiut ce mărime să cumperi?spune curios.
-Ești cam ca fratele meu mai mare.Am crezut că poate sunteți amândoi pe o mărime,spun zâmbind lăsându-mi privirea în jos.
El mă îmbrățișa şi îmi săruta creștetul capului până l-am împins şi m-am ridicat de pe canapeaua din sufragerie:
-Ai spus că ai ceva pentru mine.Ce?spun nerăbdătoare.
-Da,chiar am,zice ridicându-se de pe canapea şi luând punga şi trăgând-o mai aproape.
-Asta te costă?zice asteptând cu brațele deschise.
-Ce mă costă o îmbrătisare?Sper să nu dau în faliment,zic apoi îl îmbrățișez tare făcând şi el acelaşi lucru.
Ne-am așezat înapoi şi vru să scoată ceva din pungă când îi sună telefonul. Acesta se agită imediat:
-Da. Acum vin.Nu sunt departe. Da,încheie acesta brusc şi se întoarce la mine.
-Trebuie să plec. Ți-am cumpărat ceva şi cum nu ai fost aici să le primești de Crăciun,le primești acum,zice îndreptându-se spre ușă.
-Dar....
-M-a sunat mama şi mi-a spus că este o urgență şi trebuie să ajung cât de repede pot acasă,spune trăgându-mă în brațele sale şi sărutându-mi fruntea.
-O să îți mulțumesc data viitoare când ne vedem,zic roşind.
-Bine, păpușă,zice zâmbind şi pleacă.
După plecarea lui am închis ușa şi am început să cotrobăi prin punga adusă de Taehyung. Eram uimită de ce îmi luase. Acolo erau împachetate frumos:un set de cercei argintii,un colier foarte simplu şi elegant de aceeași culoare,o coroniță făcută din trandafiri albi artificiali şi o carte,dar nu orice carte. Era cartea "Romeo şi Julieta". Cred că asta trebuia să i-o returnez pentru a scăpa din a-i rezuma cartea.
M-am mai uitat la cadouri şi după le-am ascuns în camera mea căci o chemasem pe Jenn pentru a-i da şi ei cadoul. Ea a fost puțin cam jenată de faptul că nu îmi cumpărase nimic,eu consolând-o că nu am nevoie decât de prietenia ei. Ea se bucurase când a auzit că de sărbători am fost acasă la ai mei.
Urmatoarea zi am plănuit totul în așa fel încât să mă întâlnesc cu toți pentru a le da cadourile. Am mers cu Jenn în sala de sport când am ştiut că antrenamentul băieților este aproape de final pentru a fi "Secret Santa" pentru ei. Îi văzusem pe băieți stând jos şi vorbind iar eu speriindu-i. Le-am dat cadourile,dar am observat că Taehyung nu era aici:
-Băieți,unde e Taehyung?întreb eu.
-Acum vine de la baie,spune Jimin şi indicându-mi direcția.
Îl văzusem obosit şi puțin şifonat în sensul că era cam vânăt pe față. Nu ştiam ce să-i spun prima dată. Să-l întreb ce a pățit sau să-i mulțumesc pentru cadouri. M-am apropiat de el şi l-am luat în brațe:
-Ce ai pățit?îl întreb curioasă.
-Am să-ți explic când vom fi doar noi doi.
L-am aprobat şi ne-am integrat in continuare în "grupul vesel".
Nu după multă vreme ne-am despărțit cu toții,Taehyung conducându-mă la cămin. Pe drum am deschis subiectul evitat în sală:
-Deci,ce ai pățit?spun mângâindu-i obrazul vânăt şi privindu-i buza crăpată.
-Ştii că mama m-a sunat ieri?am dat aprobator din cap,tata a venit beat şi a început să se certe cu mama şi a vrut să o lovească. Nu puteam să-l las să facă asta.
Eu am rămas şcoată. Cum poate să dea viață cineva cu un așa comportament unui copil atât de simpatic. Îl luasem în brațe şi încercam să îl liniștesc fiindcă deja simțeam cum începe să se enerveze.
Înainte să plece din fața căminului îl mai consolasem o data şi îi sărutasem obrazul vânăt. Din greșeală îi atinsesem şi colțul gurii.După încerca să mă sărute,dar am fugit repede în cămin.Bună dragilor.Vreau să vă mulțumesc pentru tot ce faceți pentru povestea aceasta.La început am vrut să renunț deoarece am văzut că nu prea se citeste,dar acum mi-ar fi părut rău.Scuzați greșelile gramaticale.Postez acest capitol acum şi după vacanță îmi voi relua programul.
Crăciun fericit şi un am nou fericit.
CITEȘTI
The Truth
Fiksi Penggemar"Adevărul va ieși la iveala mai devreme sau mai târziu." 27.09.2015