Κεφάλαιο 13ο
Hοpe's pov:
Βάζω άνετα ρούχα και ξεκίνησα να χορεύω ένα τραγούδι σχετικό με την κατάστασή μου. Το σώμα μου κουνιόταν στον ρυθμό καθώς τα μάτια μου ήταν κλείστα. Στο μυαλό εμφανίζονταν ο Danel. Μα γιατί; Η εικόνα όταν με κορόιδευε μαζί με όλα τα αγόρια του σχολείου, όταν μου χαμογελούσε είτε πονηρά είτε όχι. Όταν με κάρφωνε με τα μπλε του μάτια. Όταν δάγκωνε τα χείλη του, όταν ήταν λυπημένος...
Τότε μου ήρθε: το πρώτο μας φιλί εκεί... στο σχολείο. Γεμάτο θυμό και πάθος. Εκείνο το φιλί είδε και η Beth. Το δεύτερο ήταν απαλό και γλυκό. Όπως και ο Daniel όταν με φρόντιζε. Είμαι ευγνώμων που με έσωσε. Το τρίτο ήταν το τελευταίο. Δεν πρόκειται να τον ξαναφιλήσω. Θα καταστραφώ. Το τριτόσαμε το κακό όχι και άλλο! Και τα 3 φιλιά είχαν κάτι κοινό: Όλα ήταν υπέροχα...
Δεν ξέρω τι έχω πάθει. Δεν φταίω μόνο εγώ και αυτός προκαλεί! Θα τον ξεχάσω μωρέ που θα πάει. Έτσι κι αλλιώς στο Manchester θα είναι στην δικιά του σχολή και εγώ στην δικιά μου. Επίσης θα έχει καλύτερες χορεύτριες και σε ομορφιά και σε τεχνική από εμένα...
Επίσης είναι πολύ κρίμα που θα ξεκόψω με τον Jake. Κάναμε πολύ καλή παρέα. Είναι αστείος, ευγενικός. Αλλά θα φύγω. Δεν μπορώ να κάτσω. Το αγαπώ το μπαλέτο και δεν θέλω να το αφήσω για ένα αβέβαιο μέλλον. Εννοώ ότι άμα μείνω και συναντιόμαστε με τον Jake, μπορεί ας πούμε να τα φτιάξουμε αλλά να μην πηγαίνει άλλο και να πάει όλος αυτός ο καιρός στράφη. Όταν τελειώσω με τις σπουδές μου θα επικεντρωθώ στην ερωτική μου ζωή. Ούτε πριν ούτε ενδιάμεσα. Μετά θα δούμε... έχω ακόμα ζωή μπροστά μου...
Καθώς χόρευα ανοιγόκλεινα το στόμα μου στους στίχους του τραγουδιού. Παρόλο που δεν έχω κόλλημα με τις Little Mix, το τραγούδι ήταν ό,τι πρέπει.
It's in his DNA
D-D-DNA
It's in his DNA
And he just takes my breath away
Br-Br-Br-Breath away
I feel it every day
That's what makes a man
No hard to understand
Perfect in every way
I see it in his face
Nohing more to say
It's in his D-D-D-D-DNA
It's the blue in his eyes that help me see the future....
Συμφνώ μαζί της σε αυτό. Έχει τόσο ωραία μάτια γαμώτο....χάνομαι μέσα τους. Απλά υπέροχα... Γιατί γαμώτο να είναι τόσο ωραίος αλλά και κόπανος; Μου σπάει όλη την ώρα τα νεύρα! Μάλλον δεν με θεωρεί σαν τις άλλες κοπέλες αλλιώς θα μου την έπεφτε με την πρώτη.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Addicted...
Подростковая литератураΗ Hope είναι μια σκοτεινή και μυστήρια κοπέλα με ένα ασυνήθηστο χάρισμα: να βλέπει στα όνειρά της το μέλλον. Είναι μια πολύ ταλαντούχα χορεύτρια και όνειρό της είναι να σπουδάσει σύγχρονο μπαλέτο. Το χάρισμα της πρόβλεψης γεννιέται λίγες μέρες μετά...