Κεφάλαιο 8

1.5K 146 1
                                    

Κεφάλαιο 8ο

Daniel's pov:

Βγαίνω από τον ιατρείο ενώ ακόμα η εικόνα της Hope με την στολή της νοσοκόμας ήταν χαραγμένη στο μυαλό μου. Γαμώτο ήταν τόσο καυτή... πόσο θα ήθελα να την ξαπλώσω σε εκείνο το κρεβάτι και να κάναμε ένα υπέροχο έρωτα....

Σύνελθε Daniel! Επίτηδες το κάνει για να σε αποπλανήσει και να σε χρησιμοποιήσει για τους σκοπούς της. Πόσο θα ήθελα να μάθω αυτούς τους σκοπούς... σίγουρα θα είναι κακοί όπως και αυτήν. Με τρελαίνουν τα κακά κορίτσια...

Με αυτές μου τις σκέψεις δάγκωνα το κάτω χείλος μου. Βαριέμαι να πάω να ζητήσω συγγνώμη σε εκείνον τον μαλάκα. Ευτυχώς που δεν την είδε έτσι αλλιώς ποιος ξέρει τι θα της είχε κάνει...

Για μισό εμένα τι με νοιάζει; Ας την κάνει ό,τι στον πούτσο θέλει. Τι έχω πάθει; Ό,τι και να κάνω πάλι είναι στο μυαλό μου. Γιατί είναι στο μυαλό μου; Γιατί δεν φεύγει; Ποιος την κόλλησε εκεί μέσα; Δεν την θέλω! Η μήπως την θέλω και για αυτό είναι στο μυαλό μου; Όχι δεν την θέλω! Πάω πίσω να καπνίσω. Και αυτή καπνίζει... Να πάλι την σκέφτομαι! Σταμάτα γαμώ το σπίτι! Δεν ξέρω τι να κάνω... Δεν γίνεται να έχω αισθήματα για αυτήν! Η φήμη μου θα καταστραφεί! Ο κόσμος θα με ξεχάσει! Δεν θα μπορώ να πάω με όποια θέλω! Δεν μπορώ να με φανταστώ έτσι! Όχι! Θα το σταματήσω εδώ! Έτσι κι αλλιώς σε λίγες μέρες φεύγω πάω Manchester. Δεν θα την βλέπω. Ωραία...

Το Turn Down For What αντηχεί στο σχολείο. Κάποιος με παίρνει τηλέφωνο. Ήταν ο Hunter

΄΄ Τι θες; ΄΄

΄΄ Ήρεμα ρε! Τι έπαθες; ΄΄

΄΄ Έχω νεύρα. Πολλά κιόλας ΄΄

΄΄ Ωχ κατάλαβα... έχω μια δουλίτσα για εσένα ΄΄

΄΄ Θα με κάνει να ξεχαστώ; ΄΄

΄΄ Ω σίγουρα! ΄΄

΄΄ Ωραία... Τι δουλειά ακριβώς; ΄΄

΄΄ Μια κοπέλα προσφέρθηκε να βγει σε βίντεο. Αλλά θέλει εσένα ΄΄

΄΄ Κανένα πρόβλημα. Που είναι τώρα η κοπέλα; ΄΄

΄΄ Σπίτι μου. Από την κάμερα που θα έχω θα βλέπω κιόλας. Κι αν κάτι είναι λάθος θα τα ξανακάνετε ΄΄

΄΄ Ακόμα καλύτερα... ΄΄

΄΄ Ωραία έλα τώρα ΄΄

΄΄ Είμαι εκεί σε μισό λεπτό ΄΄

΄΄ Υπέροχα... ΄΄ είπε και το έκλεισε.

Πήγα στο σπίτι του και βλέπω μια ξανθιά κοπέλα με πράσινα μάτια καλλίγραμμο σώμα και μεγάλα στήθη να στέκεται δίπλα στον Hunter.

Addicted...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora