Κεφάλαιο 48

1.1K 147 2
                                    

Daniel's pov:

Εδώ και 10 μέρες η Hope είναι σπίτι μου και σχετικά με τα ναρκωτικά είναι πολύ καλύτερα. Τα έχει ξεπεράσει σχεδόν! Σχετικά με την σχέση μας έχουμε προχωρήσει αρκετά ;) 

Σήμερα στις 7 το πρωί θα ξεκινήσουμε για το Manchester. Όλο το βράδυ δεν κοιμήθηκα και την παρατηρούσα να κοιμάται. Ανησυχώ για το πως θα αντιδράσει όταν ξαναδεί την 'αδερφή' της. Αν και πιστεύω ότι επειδή αγαπάει τον χορό δεν θα δώσει σημασία και θα την γράψει στα αρχίδια της. Θα γίνει η παλιά καλή Hope που λατρεύω. Όχι πως και τώρα δεν την λατρεύω. Είναι γλυκιά και με αγαπάει πολύ όπως κι εγώ. Το φανταζόμουν πιο παλιά αλλά τώρα είναι ακόμα καλύτερο.

Παίρνω το κινητό μου από το κομοδίνο και βλέπω ότι είναι 5 η ώρα οπότε πρέπει να την ξυπνήσω...

Hope's pov:

΄΄ Αγάπη μου... πρέπει να ξυπνήσεις. Να ετοιμαζόμαστε σιγά σιγά... ΄΄ ακούω την βαριά και υπέροχη φωνή του. Την φωνή που ακόμα και τώρα με ανατριχιάζει και με κάνει να τον θέλω πιο πολύ.

Χασμουριέμαι και τεντώνομαι. Ανασηκώνομαι και νιώθω τα ζεστά του χείλη να πιέζουν τον λαιμό μου. Δάγκωσα το κάτω χείλος μου και απολάμβανα τα φιλιά που επεκτείνονταν προς τα πάνω. Ρουφάει και πιπιλάει το σημείο πίσω από το αυτί μου και ένας αναστεναγμός μου βγαίνει

΄΄ Πρέπει να πηγαίνουμε... ΄΄ λέω σιγανά

Σταματάει και σηκώνομαι. Παίρνω τα πράγματά μου και τα ακουμπάω κοντά στην εξώπορτα. Με τα ρούχα κοιμήθηκα πάλι; Ο Daniel βγαίνει και πάει στην κουζίνα. Μετά από λίγο έρχεται σε εμένα με δυο καφέδες και ένα κουλουράκι στο στόμα. Δαγκώνω ό,τι περίσσευε και παίρνω τον καφέ μου. Παίρνει τα δικά του πράγματα και πάμε στο αυτοκίνητό του. Μπαίνουμε μέσα και ξεκινάμε για το αεροδρόμιο. Στον δρόμο κανείς από τους δυο δεν μιλούσε αλλά η όλη ατμόσφαιρα ήταν άνετη. Άθελά μου θυμήθηκα την El και τον Tom στο βίντεο. Θα τους βλέπω στην σχολή να γλύφονται ΣΙΓΟΥΡΑ αλλά δεν θα στεναχωριέμαι! Έχω τον Daniel! Είναι γλυκός, τρυφερός αλλά και ανώμαλος ταυτόχρονα και με αγαπάει πολύ! Ο άλλος ο μαλάκας το έκανε για τα λεφτά.

Αναστενάζω και τον βγαζώ από το μυαλό μου. Όμως εμφανίζεται η El. Σκεφτόμουν τα όσα μπορεί να έκανε με τον Tom πίσω από την πλάτη μου την ώρα που τα είχαμε και πόσο απαίσιος άνθρωπος είναι. Αλλά δεν θα ανταποδώσω! Η ζωή γυρίζει ό,τι κάνεις. Και μάλλον έχω προκαλέσει πολύ πόνο... Γιατί ένιωσα κι εγώ πολύ πόνο... Ή τουλάχιστον έτσι πιστεύω εγώ...

Addicted...Donde viven las historias. Descúbrelo ahora