Μετα από 3 ώρες ατελείωτης δουλειάς έφτασα επιτέλους σπίτι. Έχω κουραστεί υπερβολικά πολύ αλλά πρέπει να βγω και με τον άλλον! Δεν ξέρω γιατί θέλει να βρεθούμε... Αφού ήδη ξέρω ότι θέλει να παίξει με την Chloe αλλά μάλλον θα θέλει να μου σπάσει τα νεύρα χτυπώντας το με. Αλλά δεν θα τα καταφέρει αυγή την φορά...
Διαλέγω ένα μαύρο σορτσάκι με μια επίσης μαύρη κοντομάνικα μπλούζα. Τυλίγω γύρω από την μέση μου ένα κάδο κόκκινο με μαύρο πουκάμισο και βάζω μάσκαρα και eye-liner. Η ωρα ειναι 8:15 οπότε ξεκίνησα το περπάτημα προς το μπάρ σκεπτόμενη το τι μπορεί να κάνει για να με εκνευρίσει. Αυτό το άτομο με το παραμικρό με φτάνει στο κόκκινο! Και το πιο σπαστικό είναι ότι δεν ξέρω το ΓΙΑΤΙ και το ΠΩΣ το κάνει!
Καθώς περπατούσα διάφορες με κοιτούσαν περίεργα. Δεν ξέρω γιατί. Μάλλον επειδή δεν ντύνομαι σαν τσουλάκι κάθε βράδυ και δεν πάω με όποιον βρω. Τι να κάνουμε δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Και δεν θέλω ΚΑΘΟΛΟΥ να τους μοιάσω. Μου αρέσω όπως είμαι.
Μετά από 10 λεπτά έφτασα. Μπαίνω μέσα και βλέπω έναν χαμό. Όπως κάθε φορά. Οι πιο πολύ χόρευαν στην πίστα, άλλοι έπιναν είτε για να ξεχάσουν είτε για να περάσουν καλά και άλλοι φασώνονταν. Τα κλασσικά δηλαδή. Σε ένα σκαμπό τον είδα να κάθεται και να πίνει από ένα ποτηράκι ένα ποτό. Πάω δίπλα του και γυρνάει και 'γλύφει' με τα μάτια του όλο μου το σώμα
΄΄ Για μια στιγμή νόμιζα ότι δεν θα έρθεις ΄΄ είπε και συνέχισε να πίνει το ποτό του
΄΄ Να που ήρθα. Αλλά δεν ξέρω γιατί ήθελες να συναντηθούμε. Δεν έχουμε κάτι να πούμε. Ότι ήταν να πούμε το είπαμε ΄΄
΄΄ Έτσι απλά είπα να βγούμε είπα ΄΄ είπε και σήκωσε τα χέρια του σε θέση άμυνας. Γέλασα και τότε ο μπάρμαν ήρθε και με ρώτησε:
΄΄ Τι θα ήθελες να πιείς κουκλίτσα; ΄΄
΄΄ Βότκα διπλή και μην με ξαναπείς έτσι ΄΄ είπα άγρια
΄΄ Σε λίγο θα είναι εδώ. Σε κερνάω εγώ ΄΄ είπε ο μπάρμαν μου έκλεισε το μάτι και έφυγε. Γυρνάω προς τον Daniel που είχε γίνει κατακόκκινος! Δεν ξέρω τι τον έπιασε ξαφνικά. Περίεργος τύπος...
΄΄ Daniel τι έχεις; ΄΄
΄΄ Τίποτα. ΄΄ είπε και ήπιε το ποτό του μονορούφι.
΄΄ Δεν πας καλά εσύ.. ΄΄ ψιθύρισα και ο μπάρμαν έφερε το ποτό μου. Δάγκωνε το κάτω του χείλος και με κοιτούσε πονηρά. Εντάξει δεν ήταν και άσχημος. Μελαχρινός με πράσινα μάτια. Ομορφούλης με ωραίο σώμα. Ο άλλος από δίπλα μου είχε γίνει τούρκος! Για να του σπάσω λίγο τα νεύρα φλερτάραμε εγώ και ο μπάρμαν για αρκετή ώρα. Τότε αυτός αρπάζει μια κοπέλα που πέρασε από μπροστά του και την έφερε κοντά του. Άρχισαν να φιλιούνται και εγώ ένιωσα αηδία αλλά και κάτι άλλο που δεν κατάλαβα. Συνέχισα να φλερτάρω με τον μπάρμαν μέχρι που το New Thang άρχισε να παίζει. Σηκώνομαι από την θέση μου και πάω στο κέντρο της πίστας. Άρχισα να κουνιέμαι προκλητικά στον ρυθμό του τραγουδιού καθώς ένιωθα πολλά βλέμματα πάνω μου πράγμα που έκανε την καρδιά μου να χτυπάει δυνατά. Ένιωσα δύο χέρια στην μέση μου. Τα αγνόησα και συνέχισα να χορεύω. Έβλεπα τον Daniel χωρίς εκείνη την κοπέλα, να πίνει μονορούφι το ποτό του και να το ξαναγεμίζει. Με κοιτούσε νευριασμένα και 'εξέταζε' την κάθε μου κίνηση ξεχωριστά. Χαμογέλασα πονηρά και συνέχισα τον χορό μου. Μόλις τελείωσε το τραγούδι γύρισα να δω με ποιον χόρευα τόση ώρα. Ήταν κανονικός σε ύψος και σε σώμα, φαινόταν γυμνασμένος με ξανθά μαλλιά και μελί μάτια. Μου χαμογέλασε και μια άσπρη οδοντοστοιχία φάνηκε. Δεν μου αρέσουν πολύ τέτοιοι.
ESTÁS LEYENDO
Addicted...
Novela JuvenilΗ Hope είναι μια σκοτεινή και μυστήρια κοπέλα με ένα ασυνήθηστο χάρισμα: να βλέπει στα όνειρά της το μέλλον. Είναι μια πολύ ταλαντούχα χορεύτρια και όνειρό της είναι να σπουδάσει σύγχρονο μπαλέτο. Το χάρισμα της πρόβλεψης γεννιέται λίγες μέρες μετά...