Κεφάλαιο 49

1.2K 140 2
                                    

Daniel's pov:

Ξυπνάω έχωντάς την στην αγκαλιά μου. Αναμνήσεις από την προηγούμενη βραδιά έρχονται στο μυαλό μου. Τέτοια ηδονή δεν είχα ξανανιώσει ποτέ στην ζωή μου! ΄Ηταν πραγματικά υπέροχο...

Σηκώνομαι αργά χωρίς να την ξυπνήσω και φοράω το μποξεράκι μου. Βγαίνω στο μπαλκόνι και κάνω ένα τσιγάρο. Ο καπνός εισέρχεται στους πνέυμονές μου και μια ελαφριά κάψα δημιουργήται στον φάρρυγγά μου. Απόλαυση...

Τα απαλά της χέρια χαϊδεύουν τα μπράστα μου και ανατριχιάζω. Στρέφομαι προς αυτήν και φυσάω όλον τον καπνό στο πρόσωπό της. Ρουφάει με κλειστά τα μάτια και με πάθος σχεδόν όλον τον καπνό και παίρνει μια ρουφιξιά από το τσιγάρο μου. Κάνει το ίδιο με εμένα και εισπένω τον καπνό. Είναι τόσο ωραία αυτή η αίσθηση... Στηρίζει το βάρος της στις μύτες των ποδιών της και με φιλάει παθιασμένα. Η γλώσσα της χορεύει κυκλικά με την δική μου και δαγκώνω το κάτω χείλος της. Ένας μικρός αναστεναγμός ακούγεται και χαμογελάω πονηρά

΄΄ Πάμε μέσα ΄΄ λέει ψιθυριστά

Παίρνει το χέρι μου και με τραβάει ελαφρά μέσα. Γυρνάει και τυλίγει τα χέρια της στον λαιμό μου ενώ εγώ την κολλάω πάνω μου και την χουφτώνω. Τα χείλη μας ίσα ίσα που ακουμπάνε. Είναι γλυκό και τρυφερό. Γλυστράω την γλώσσα μου στο στόμα της και μετατρέπεται σε παθιασμένο. Την σηκώνω και τυλίγει τα πόδια της στην μέση μου. Πάω προς το δωμάτιο και ξαπλώνουμε έχωντάς την από κάτω μου. Την ανεβάζω πιο πάνω και ανοίγω τα πόδια της. Διαρκώς έχω ένα πονηρό χαμόγελο στα χείλη μου και κάθομαι στα γόνατα. Σκύβω μπροστά και στηρίζομαι στους αγκώνες μου. ώρα να την δώσω την απόλαυση που μου έδωσε αυτή χθες. Μπορεί και λίγο παραπάνω...

Hope's pov:

Τοποθετεί το κεφάλι του ανάμεσα από τα πόδια μου και άρχισε να δαγκώνε την μέσα μεριά των μηρών μου. Παίζει με την κλειτορίδα μου αλλά δεν μπαίνει μέσα. Με βασανίζει... 

΄΄ Daniel... σε παρακαλώ φα'το ΄΄ λέω αναστενάζοντας

Αντί όμως για αυτό συνεχίζει να παίζει. Η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή και έχω γίνει μούσκεμα. Τον παρακαλάω αλλά έχει σκοπό να με βασανίσει μέχρι τελικής πτώσεως. Μετά από αρκετή ώρα νιώθω την γλώσσα του μέσα μου να στριφογυρνάει και η θερμοκρασία ανεβαίνει υπερβολικά γρήγορα. Το ρουφάει, το πιπιλάει και το δαγκώνει ελαφρά προσφέροντας μου αμέτρητη ηδονή. Βάζει κι ένα δάχτυλο μέσα μου και το όνομά του βγαίνει άθελά μου από τα χείλη του. Μπαίνει και δεύτερο εν΄ψ τα χείλη του συνεχίζουν να το παίζουν. Δεν ήξερα καν ότι γίνεται αυτό! Γαμώτο είναι τόσο ανώμαλος!!!

Addicted...Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora