Κεφάλαιο 20ο
Daniel's pov:
Έχει εδώ και δύο ώρες που το αεροπλάνο έχει απογειωθεί και δεν μου έχει ρίξει ούτε μια ματιά. Είναι προσηλωμένη στο κινητό της και δεν έλεγε να ξεκολλήσει. Ο άλλος την κοιτούσε επίσης σαν να ήταν έτοιμος να την ρίξει. Μπαα η Hope δεν θα επιμείνει. Δεν της αρέσουν τέτοια...
Θα βγούμε και ραντεβού. Αποκλείεται να χάσω. Σιγά μην βρει κάτι για το παρελθόν μου. Θέλω πολύ να δω τι θα φορέσει. Σκέφτομαι να την ρίξω τότε στο κρεβάτι αλλά δεν νομίζω να καταφέρω τίποτα γιατί μετά από αυτό που της έκανε εκείνος ο μαλάκας ,που πραγματικά εύχομαι να καεί στην κόλαση, δεν μπορεί να το κάνει. Όταν νιώσει έτοιμη, θέλω ΕΓΩ να είμαι αυτός που θα την αγγίξει! Δεν ξέρω γιατί αλλά το θέλω πολύ...
Από τις σκέψεις μου με βγάζει το γέλιο της. Γιατί γελάει; Γυρνάω και βλέπω και τους δυο να γελάνε. Αυτός ο μαλάκας την έκανε να γελάσει; Πες τόσο γελείος που είναι... αλλά ΕΓΩ θέλω να την κάνω να γελάει! Όχι ότι το έχω κάνει πολλές φορές.. εγώ αν είναι να της κάνω κάτι είναι είτε να της σπάσω τα νεύρα, ή να την ανατριχιάσω όταν μόνο την ακουμπάω. Αλλα και αυτή όταν με αγγίζει,ηρεμώ. Όταν λέει το όνομά μου νιώθω... νιώθω... δεν ξέρω... περίεργα... αλλά και ωραία...
Αυτοί οι δύο συνεχίζουν να μιλάνε και να γελάνε. Μα καλά τι λένε και γελάνε τόσο; Την πλησιάζει και της ψιθυρίζει κάτι στο αυτί. Τα νεύρα μου έφταναν στα όρια τους καθώς τους παρατηρούσα. Ξαναγελάει και με κοιτάει. Σίγουρα είχα γίνει κατακόκκινος από τον θυμό μου αλλά δεν με ένοιαζε! Αν έκανε έστω και κάτι ακόμα, θα τις έτρωγε!
Η αεροσυνοδός πήγαινε από σειρά σε σειρά μάλλον για να ρωτήσει αν θέλουμε κάτι. Τότε μου ήρθε μια ιδέα. Μάλιστα κυρία Hope... ώρα να δούμε την δικιά σας αντίδραση σε αυτό που έχει να γίνει...
Hope's pov:
Έχει εδώ και ώρα που εγώ και ο Tom χαζογελάμε. Το κάναμε επίτηδες για να σπάσουμε τα νεύρα του αλλουνού. Και πετύχαινε. Είχε κατακοκκινήσει και μας κοιτούσε άγρια και ειδικότερα τον Tom. Τόσο πολύ μισιούνται; Ποιος ξέρει... μπορώ να του ζητήσω να μου πει κάτι για τον Daniel αν ξέρει. Αλλά δεν νομίζω... αν και οι σχέσεις τους σίγουρα είναι από παλιά όποτε κατατάσσεται σε εμπειρίες του παρελθόντος. Αλλά δεν εννοεί αυτό το παρελθόν. Εννοεί μια δραματική στιγμή της ζωής του. ΣΙΓΟΥΡΑ θα έχει ζήσει κάτι. Αν δεν είχε ζήσει, δεν θα ήταν έτσι τώρα...
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Addicted...
Подростковая литератураΗ Hope είναι μια σκοτεινή και μυστήρια κοπέλα με ένα ασυνήθηστο χάρισμα: να βλέπει στα όνειρά της το μέλλον. Είναι μια πολύ ταλαντούχα χορεύτρια και όνειρό της είναι να σπουδάσει σύγχρονο μπαλέτο. Το χάρισμα της πρόβλεψης γεννιέται λίγες μέρες μετά...