Κεφάλαιο 24ο
Daniel's pov:
Η μέρα μου ήταν χαλαρή. Ξύπνησα το μεσημέρι, έφαγα ό,τι αηδία μου ήρθε στο μυαλό και μετά ετοίμαζα τραγούδια για το πάρτυ που θα κάνει η σχολή χορού και η σχολή Dj'ing μαζί για την αρχή της χρονιάς. Λες να πάει και η Hope; Θέλω να δω πως θα ντυθεί. Εμένα τι με νοιάζει; Ας έρθει και ας ντυθεί όπως στον πούτσο θέλει! Δεν με νοιάζει καθόλου!
Η ώρα είχε πάει 8 και θα πάω από το κλαμπ για να στήσω τα πράγματα. Μετά από 30 λεπτά διαδρομή επιτέλους έφτασα. Μπαίνω μέσα και βλέπω ότι ετοιμάζονται. Έχει να γίνει χαμός απόψε! Γουστάρω τρελά!
΄΄ Γεια σου Daniel! ΄΄
΄΄ Γεια Ben ΄΄
Ο Ben είναι ο ιδιοκτήτης του μαγαζιού και πολύ καλός μου φίλος
΄΄ Έχεις ετοιμάσει τίποτα καλό για απόψε; ΄΄
΄΄ Έχω κάνει ποτέ τίποτα που δεν είναι καλό; ΄΄
΄΄ Χα για αυτό διάλλεξα εσένα να μας βάλεις μουσική. Κάθε χρόνο γίνεται μεγάλος χαμός! Αλλά φέτος άκουσα είναι πολύ καλή φουρνιά ΄΄
Προσπάθησα να συγκρατηθώ και να μην νευριάσω. Η Hope δεν είναι απλά μια καλή φουρνιά... Βασικά είναι τι παπαριές λέω πάλι;
΄΄ Κι εγώ το άκουσα. Και για αυτό έχω ετοιμάσει και το καλύτερο πρόγραμμα ΄΄
΄΄ Χαίρομαι... πήγαινε ετοιμάσου σε λίγο θα αρχίσουν να έρχονται ΄΄
Κάνω ό,τι μου είπε και σε μισή ώρα ήμουν έτοιμος. Κόσμος άρχισε σιγά σιγά να μπαίνει και ειδικότερα κάτι μανούλια... Έμεινα στο πόστο μου και έβαζα τραγούδια για να περάσει η ώρα. Όταν γεμίσει το μαγαζί θα βγάλω τα μεγάλα όπλα...
................................................................................................................................
Έχει περάσει μια ώρα και δεν έχω δει πουθενά την Hope. Μπορεί και να μην ήρθε... Και τι με νοιάζει; Αυτή δεν είναι των ξέφρενων πάρτυ. Της αρέσει να πίνει ήσυχα και ωραία την διπλή της βότκα σε κανένα μπαράκι. Σαν εμένα... ΣΥΝΕΛΘΕ DANIEL!
Και τότε την βλέπω. Φοράει... φούστα;! Πάντως της πάει πολύ! Έβαλα ένα playlist να παίζει και πήγα κοντά της
΄΄ Τι θες Daniel στην παρέα μας; Σε παράτησε η γκόμενα και δεν έχεις τι να κάνεις; ΄΄ με ρωτάει ο Tom. Ένα γελάκι έφυγε από την Hope και γυρήσαμε και οι δύο να την κοιτάξουμε. Την έτρωγα με το βλέμμα μου. Ήταν πολύ ωραία...
ESTÁS LEYENDO
Addicted...
Novela JuvenilΗ Hope είναι μια σκοτεινή και μυστήρια κοπέλα με ένα ασυνήθηστο χάρισμα: να βλέπει στα όνειρά της το μέλλον. Είναι μια πολύ ταλαντούχα χορεύτρια και όνειρό της είναι να σπουδάσει σύγχρονο μπαλέτο. Το χάρισμα της πρόβλεψης γεννιέται λίγες μέρες μετά...