Daniel's pov:
" Τι είναι; "
" Έχει χάσει πολύ αίμα. Έχουμε αίμα από δωρητές αλλά χρειαζόμαστε άλλα 400ml ΄΄
΄΄ Θα τα δώσω εγώ! Έχουμε και οι δυο -0 ΄΄
΄΄ Μπορείτε να δώσετε μόνο 350 ΄΄
΄΄ Θα δώσω και τα 400! ΄΄
΄΄ Μα μετά... ΄΄
΄΄ Δεν με ενδιαφέρει! Κάντε την διαδικασία! ΄΄
΄΄ Όπως θες... Πάντως αγαπάς πολύ την κοπέλα σου. Σπάνια βλέπω τέτοια ζευγάρια τώρα τελευταία... ΄΄
Χαμογελάω πικρά και κατευθυνόμαστε προς το μικροβιολογικό. Μια νοσοκόμα εισχωρεί την βελόνα στην αρτηρία μου και σιγά σιγά το αίμα έμπαινε σε έναν ορό. Παρακολουθούσα την διαδικασία μέχρι που τα πάντα άρχισαν να μαυρίζουν. Γαμώτο αυτό δεν είναι καλό...
...............................................................................................................................................................................................
Ξυπνάω ξαπλωμένος σε ένα νοσοκομειακό κρεβάτι με ορό
΄΄ Ώστε ξύπνησες ε; Κι εγώ που νόμιζα θα συνέλθεις σε τουλάχιστον 3 ώρες! Είσαι δυνατός! ΄΄ λέει μια ηλικιωμένη νοσοκόμα που μου έφτιαχνε τον ορό
΄΄ Η Ho-Hope Adams; ΄΄
΄΄ Δίπλα σου ΄΄
Γυρνάω και την βλέπω. Είναι ξαπλωμένη κι αυτή στο άλλο κρεβάτι και κοιμάται. Τα ράμματα στο χέρι της είναι εμφανή και μάσκαρες είναι ακόμα στο ανέκφραστο πρόσωπό της.
΄΄ Είναι καλά. Απλά πρέπει να ξεκουραστεί. Δεν ξέρουμε πότε θα ξυπνήσει. Μπορεί να πάρει και μήνα... ΄΄
Αναστενάζω και συνεχίζω να την χαζεύω. Κάθομαι κανονικά και πάω να σηκωθώ αλλά τα πόδια μου μουδιάζουν και ξανακάθομαι
΄΄ Περίμενε βρε αγόρι μου μόλις ξύπνησες! 10 λεπτά υπομονή.. ΄΄
Την κοιτάω στην μάτια με νόημα και αμέσως καταλαβαίνει. Παίρνει τα κομοδίνα που χώριζαν τα δυο κρεβάτια και σπρώχνω το δικό μου κρεβάτι ώστε να ακουμπάει το δικό της
΄΄ Ορίστε. Φαίνεται πόσο την αγαπάς. Κι εγώ με τον άνδρα μου έτσι ήμασταν ΄΄ λέει και αναστενάζει
΄΄ Ευχαριστώ πολύ. Και έχετε δίκιο. Την αγαπώ όσο καμία άλλη στον κόσμο. Είναι όλη μου η ζωή΄΄ λέω και φιλάω το σημείο όπου κόπηκε. Την χάζευα και φανταζόμουν διάφορες στιγμές μαζί. Μερικές παλιές αναμνήσεις ήρθαν επίσης στο μυαλό μου. Τότε που ήταν στην αγκαλιά μου......
Ένα πικρό χαμόγελο εμφανίζεται στα χείλη μου ενώ δεν παίρνω το βλέμμα μου από πάνω της. Η νοσοκόμα φεύγει και τότε μου έρχεται μια ιδέα!
Ξαπλώνω στο κρεβάτι της και την βάζω στην αγκαλιά μου ώστε να μην πέσει. Άρχισα να της μιλάω καθώς χάιδευα το μπράστο της:
΄΄ Hope... Ω Hope... μου έχεις αλλάξει την ζωή. Από την ημέρα που σε πλησίασα στην πίσω αυλή του σχολείου μια φλόγα άναψε. Με τον καιρό όλο και μεγάλωνε! Μπορεί να μην το παραδεχόμουν στην αρχή αλλά ήμουν πολύ μαλάκας. Σε θέλω τόσο γαμημένα πολύ! Θέλω να είσαι δικιά μου και να έχουμε όμορφες εμπειρίες μαζί, να περνάμε υπέροχα! Γιατί κάθε φορά που είμαι δίπλα σου, η καρδιά μου χτυπάει σαν τρελή! Με κάνεις να θέλω να κάνω πράγματα που ποτέ δεν πίστευα ότι θα έκανα! Αλλά θα τα έκανα για εσένα. Για να είσαι ευτυχισμένη! Γιατί θέλω να είσαι ευτυχισμένη. Έχεις νιώσει πολύ πόνο και έχεις δει πολύ κακία σε αυτόν τον απαίσιο κόσμο και σου αξίζει λίγη αγάπη. Αλλά από εμένα θα πάρεις ΠΟΛΥ αγάπη! Αυτά που λέω δεν είναι λόγια του αέρα είναι λόγια μέσα από την καρδιά μου! Σε αγαπώ Hope! Είμαι τρελός για εσένα! Και εκτός από αγαπή, έρωτας συνυπάρχει! Κεραυνοβόλος! Είσαι η μια και μοναδική που με κάνεις να φέρομαι έτσι! Είμαι ερωτευμένος μαζί σου! Είσαι το οξυγόνο μου και χωρίς εσένα δεν μπορώ να ζήσω! Δεν ξέρω τι έκανα 2 μήνες χωρίς το άρωμά σου , το γέλιο σου, την καυτή ανάσα σου, το βλέμμα σου. Αχ αυτό το βλέμμα... Τα λέει όλα χωρίς να αρθρώσει ούτε λέξη. Είσαι υπέροχη... Και κανένας μαλάκας δεν μπορεί να πει το αντίθετο γιατί ξέρει μέσα του ότι έχει άδικο. Σε λατρεύω... ΄΄ λέω την φιλάω στο μέτωπό της και την αγκαλιάζω ακόμα πιο πολύ. Η σταθερή της ανάσα με ηρεμεί και μέσα σε λίγα λεπτά έχω αποκοιμηθεί...
Γεια σας! Έβαλα ένα και σήμερα... Είναι λίγο μικρό αλλά δεν είχα και πολύ έμπνευση.. :/ Ελπίζω να σας άρεσε και αν ναι vote πλιζ γιατί με βοηθάει! Είχαμε μια μεγάλη αληθινή ερωτική εξομολόγιση από τον Daniel!!! Η Hope λέτε τελικά να ξυπνήσει ή θα πάρει αυτά τα λόγια μαζί της στον παράδεισο; Θα το δούμε στο επόμενο κεφάλαιο (θα βάλω μάλλον αύριο) Μέχρι τότε φιλιά πολλά :* :* :* :* :*
Υ.Γ. Τραγούδι: You and I One direction <3333 (Harry σε λατρεύωωωωω- ναι είμαι τρελή)
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Addicted...
Подростковая литератураΗ Hope είναι μια σκοτεινή και μυστήρια κοπέλα με ένα ασυνήθηστο χάρισμα: να βλέπει στα όνειρά της το μέλλον. Είναι μια πολύ ταλαντούχα χορεύτρια και όνειρό της είναι να σπουδάσει σύγχρονο μπαλέτο. Το χάρισμα της πρόβλεψης γεννιέται λίγες μέρες μετά...