8. Amintiri
-Hey, nu ma mai musca ! Se smiorcaie cretul pentru a nu-stiu-cata oara pe ziua de azi. Se pare ca nu se lasa pana nu devine perna de zgariat a pisicii asteia.
Chicotesc subtil si le urmaresc mica joaca, dorindu-mi sa cocolosesc si eu putin felina aia imblanita si pufoasa.
Afara se insereaza, iar Elliot a fost luat cu ceva timp in urma de Nicole, dupa ce, desigur, ne-a distrus toate planurile de a iesi in oras. Chiar simt nevoia sa iau o gura de aer european si sa vizitez si eu Londra, sa cunosc locuri noi. Am facut asta si cand eram mica, dar una era atunci, cand aveam mintea unui copil redus si alta e acum, cand sunt o persoana matura si care sta fara tata, de care a depins atat timp... Argh, pe cine pacalesc eu ? Simt ca in orice moment pot izbucni in plans de dorul tatei. Ma simt atat de singura fara el, atat de goala, atat de secata de fericire. Niciodata n-am cunoscut alta dragoste pe langa cea fata de parintele meu si e al naibii de greu ca asta sa nu se resimta acum, cand au trecut atatea saptamani de cand ne desparte o intreaga intindere de apa si nici macar nu i-am auzit vocea in difuzorul telefonului. Da, recunosc, sunt printesa rasfatata a lu' tati, dar trebuie sa stiti ca atunci cand nu ai o mama, te agati de fiecare particica de iubire parinteasca pe care ti-o poate oferi tatal si cred ca la fel ar fi si invers. Tata si-ar rupe si-o bucata din suflet si mi-ar da-o mie, sunt sigura de asta.
Stand si privindu-l pe Harry cum se joaca cu Angora si amintindu-mi de fratele sau si jovialitatea sa, de diferentele dintre ei doi, imi dau seama ca, intr-un fel, n-ar trebui sa ma plang. Ei si-au pierdut parintii la o varsta inaintata, dupa ce au simtit iubirea lor mult timp si pot sa-mi imaginez ca moartea lor a fost extrem de dureroasa pentru ei, stiindu-se singuri pe lume dupa atat timp in care s-au obisnuit sa fie impreuna cu ei. Le-au fost smulsi de langa ei in asa fel incat sa-i afecteze mai mult decat pe altii. Pe de alta parte, eu n-am cunoscut-o niciodata pe mama, n-am stiut nicicand cum e sa ai o figura materna care sa te iubeasca si din acest motiv faptul c-am crescut fara ea nu m-a afectat in aceeasi masura ca pe ei. Plus ca eu inca il mai am pe tata, care traieste si ma iubeste ca pe propria inima. Nu e deloc usor sa traiesti fara parinti, fie daca ai bani sau nu.
-Tina ? Ma abordeaza Harry cand observa ca am inaintat prea mult cu gandurile mele.
-Da ?
-E totul ok ?
-Da, eu doar... Ma opresc un moment ca sa meditez daca ar trebui sa-i spun ce am in cap sau nu. Ma decid c-ar fi bine sa impartasesc cu cineva toate astea pana nu imi va crapa sufletul. Ma gandeam la tata, la parintii vostrii, la tine si Louis...
-Oh.. E tot ce reuseste sa spuna, privind brusc in alta parte.
-Scuze, n-am vrut sa aduc vorba.
-E in regula.
Un moment de liniste, timp in care alegem sa ne uitam absenti in directii diferite si fara vreun scop anume.
-Numai eu m-am plictisit de moarte ? Rup firul tacerii.
-Neah...
Stiti, e unul din momentele alea in care iti doresti putina actiune in viata ta monotona. Parca sunt un robotel programat sa execute aceleasi sarcini in fiecare zi si asta ma cam scoate din minti. As vrea sa se intample ceva interesant. Si normal ca nu in sensul rau, ci ceva intrigant, care sa ma scoata putin din rutina asta extrem de plictisitoare.
YOU ARE READING
Hunted
FanfictionDupa disparitia misterioasa a tatalui sau, Christina Morris e luata sub aripa protectoare a unor vechi prieteni de familie, iar viata ei se intoarce pe dos. O serie de intamplari ciudate, printre care tentative de rapire, viol si chiar crima asupr...