4.BÖLÜM

31 2 0
                                    

Bugün kalktığımda Joe uyuyordu.Saat 6'ydı.15 dakika sonra kahvaltıya inecektik.Joe'yu uyandırmaya çalıştım.Joe ilk başta uyanmadı ama sonradan uyandırmayı başardım.Bana uykulu bakışlarla"saat kaç dedi"ben de 6 dedim.Uyandırdığım için bana teşekkür etti.Odanın iyi yanı iki tane lavabosu olmasıydı.İkimizde duşa girdik sonra üstümüzü giyinip aşağı indik.Kahvaltı fena değildi.Ardından yine derse gittik bu sefer ilk ders İngilizce'ydi.Bu dersler bitince asıl merak ettiğim özel güçlerim hakkındaki derse geçtim.Bu dersin öğretmeninin adı Amanda'ydı.Kadını sen tonu iyiydi.Bana görünmezliğimi nasıl kullanmamı öğretti.Bana"odaklanmamı ve içimden görünmez olduğumu hayal edince oluyormuş"Bunu denedim ama yapması biraz zor geldi.Bana"bunu yapmayı ihtiyacın olduğunda daha kolay yapabileceğimi söyledi hatta bazen kendiliğinden olabiliyormuş."Bana bunu görevlerde daha iyi anlayabileceğimi söyledi.Tabii ya ben görevleri unuttum.Acaba nasıldılar?Bunu gelecek günlerde anlayacağız.Tabi kurallara uymazsam buradan atılabilirim de.Bu kurallar da klasik kurallar işte.Ama bir kural da bu özel güçlerimizi hele de zarar verebilecek olanları birbirlerinde kullanmak yasaktı.Bu kurallara uyulmazsa cezasını şu beni ilk geldiğimde beni kapıda karşılayan kendini övenler cemiyeti veriyor kararı.Bu akşam galiba parti gibi bişey vardı.Akşama kadar herşey normaldi akşamki partiye gelince tahminimden güzeldi.Sanki diskoda gibiydik.Yanımda Joe ve Dan vardı.İlk başta birlikteydik sonra dağıldık ben bir kızla tanıştım.Adı Jane'di.Saç rengi açık kumraldı benim gibi.Parti biraz uzun sürdü gece geç saatlerde bitti parti.Sonradan Joe'yu gördüm ve odaya çıkıp uyuduk.
Lütfen yorum yazın

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin