7.BÖLÜM

30 2 0
                                    

Yol biraz yukarıya doğru çıkıyordu.Bize kar maskemizi verdiler.Biraz sonra ev göründü.Girişin biraz uzağında durduk.Maskemizi taktık.Biz giriş kapısının sağında geçtik.(kapı bayağı sağlam gözüküyordu)Postacı kıyafetli olan posta geldi dedi.Kapı açıldı,bir zincir vardı.Sonra eğitmen işaret verdi biz de girişteki adamların oraya doğru koştuk hemen adamlara şok verdik ikisi de yere yıkıldı.Eğitmen hemen zinciri kırdı hepimiz içeri girdik.3 eğitmenin elinde tabanca vardı.Bahçede kimse yoktu.Evin içine girdik içeridekileri bağladık.Bir odada küçük çocuk dışarıyı seyrediyordu.Çocuk bir hayli kirliydi.Evin içi de öyle.Çocukla konuştum.Ona"korkma,sana zarar vermeyeceğim."dedim.Çocuk dışarı bakmaya devam ediyordu.Ben de"Neden oyuncaklarınla oynamıyorsun dedim."Çocuk yine tepki vermedi.Ben de çocuğa cebimdeki çikolatadan verdim.Çok sevinmişti yavrucak.Sora çıktım odadan.Esirlerin ağzını tıkamıştık.Yani bişey koymuştuk.Eğitmenler dışarıda birileri var mu diye bakıyorlardı.Sonra "ahhhhhh"diye bir ses gelmişti Sonra eğitmenler içeri girdi.Ne olduğunu sorunca adamın ayağından vurduklarını ve şok verdiklerini söylediler.Çünkü adam tam da telefonunu açıyormuş.Sonra uyulturucuları aramaya başladık.Yatağın bazasına,gardıroba,valizlerle çantalarındaki baktık.Bolca uyuşturucu bulmuştuk.İyi iş çıkardık.Eğitmen cebinden telsizini çıkarıp "Görev tamam"dedi.İşimiz bitmişti.Çıkmadan önce çocuğun odasına girdim ve beni görünce bana sarıldı.Saçlarının kokusu burnuma gelince kusmamak için kendimi tuttum.Çocuk gerçekten de çok kötü kokuyordu.Hepimiz minibüse döndük.Elimizde kilolarca uyuşturucu paketleri vardı.Evden çok fazla uyuşturucu çıkmıştı.Ve bunlar çok para ederdi.Artık okula dönüyorduk.4-5saat sonra bizi kapıda karşıladı bütün okul.Arabadan indiğimizde ise bizi alkışladılar.Sonra odalarımıza çıktık.

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin