12.Bölüm

34 2 0
                                    

Sabah kalktım duş yaptıktan sonra yemekhaneye inerken James'i gördüm.Aynı anda çıkmıştık odadan.Birlikte yemekhaneye indik.Yemek yerken yan yana oturduk.Ona hangi güçleri kullanabildiğini sordum.O da"Ateş"dedi.Aslında ben de ateşi kullanabilmeyi isterdim.Benim dirseğim hala kötüydü.O da bana dirseğimi sordu.Ben de bir kızla savaştım o yüzden dedim.O merakla"Okuldan mı"dedi.Ben hayır dedim.James yemek bitince beni arkadaşlarıyla tanıştırdı.İsimleri Lucy,Tom,Eva'ydı.Eva toprak,Lucy suyu Tom ise demiri kullanabiliyordu.Derste bize öğretmenler tarafından duyuru yapıldı.Duyuruda"Yarın bizim Yüceler diye adlandırdığımız 5 kişi gelecek.Siz bun kişileri müfettiş niteliğinde anlayabilirsiniz ama müfettişten de üstteler. Onlara karşı bir saygısızlık yapmayın"dediler.Fizik dersinde de hoca sürpriz sınav yapmıştı.Sorularda zordu.Adama sinir oldum.Tam da"size sürpriz sınav yapacağım"derken ağzının içini suyla doldurasım geldi.Tabi ki de yapmadım.Yapsaydım cezası büyük olurdu.Yarın sabah müfettişler geldi.Öğretmenlerden biri bana saat 4'te toplantıya katılacağımı söyledi.Sonra da gitti.Yüceler de vardı sanırım toplantıda.Saat 4 olduğunda toplantı odasına gittim.Arkamdan da yücelerin geldiğini fark ettim.Ne yaşlı ne de gençlerdi.35-50 arasındalardı.4'ü erkek 1'i kızdı.Birinin elinde dosya vardı.Sonra toplanı odasına girdim.Yüceler de benden 20 saniye sonra girdiler odaya.Bizim eğitmenler içeride bekliyordu.Toplantı başlayınca yüceler konuştu ilk"Evet Jake buraya yeni gelmişsin.Senin suyu ve toprağı kullanabildiğini biliyorum.Şimdi birlikte eğitim salonuna gidip Nasıl kullanabildiğini göstereceksin.Birlikte salona gittik.Ben toprağı havaya kaldırdım.Ve sertçe duvara fırlattım.Ardından da suyu fırlattım.Yücelerden biri başını salladı.Sonra biri kağıda kafa çizip önüme koydu.Ben de bunu kendi alıştırmamda yaptığımı hatırladım.Odaklanıp atılımı yaptım 6 atışımın 1'i kafadan dışarı gitti.Sonra da bana yücelerden biri"Daha 1 haftalık olmana rağmen gayet iyisin"dedi.Ben de bu söze mutlu olmuştum.
Her gün yazmaya çalışıyorum ama hafta içi biraz sıkıntı olabiliyor ama her gün yazabileceğimi umuyorum.Yorum yapmayı,kitabı kitaplığınıza eklemeyi ve takip etmeyi unutmayın.

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin