11.Bölüm

44 3 1
                                    

Bugün normal eğitimim bittikten sonra deneme tahtasında atıl yapmaya karar verdim.Bir kağıda kafa çizdim ve duvara yapıştırdım.Bu kapıda toprakla ve suyla göze nişan alarak atış yaptım.Atışlarımı sert yapmaya çalıştım.Kağıt delinmişti.Yenisini yapıp koydum ve bunu 2 kez daha tekrarladım.Sonra sınıf dersine geçtim.Toprağı kontrol etmeyle ilgili derse girdim.Derste birbirimize atışlar yaptık ve bunları bloke ettik.Sonra da farklı farklı şeyler yaptık.Ders bittiğinde çok terlemiştim.Dersten çıkınca bahçeye gittim üstümü çıkardım ve başımdan aşağı su döktüm.Sonra bunun aptalca olduğunu fark edince bunun yerine duşa girdim.Duştan çıkınca ödev yaptım ödevim bitince yemekhaneye indim.Yemeğimi bitirince James'i gördüm.Yanında kimse yoktu.Anladığım kadarıyla odasına çıkıyordu.Sonra ona seslendim ve yanına gittim.Nereye gittiğini sordum o da odaya çıkıyorum dedi.Akşam yine bana şehirde olay çıktığını söyledi.Ben de oraya doğru fırladım toprakla.Bu sefer inerken suyla yumuşattım inişimi.Karşımda bir kız vardı ve toprağı kullanabiliyor.Ben ona doğru Kocaman bir toprak fırlattım.Son anda fark etti ve bir kısmını bloke edebildi bir kısmını da darbe yedi.Uçtu ve duvara yapıştı. Sinirlenip bana sertçe toprak fırlattı benimki de aynı boyuttaydı ama onunki çok hızlı olduğu için bir kısmı bana geldi ben de uçtum havaya doğru.Yere inerken suyla inişimi yavaşlattım.Dirsklerim parçalanmıştı.ona toprak attım ve aynı anda gözlerine tazyikli su fırlattım.Benim attığım toprağı engellemekle uğraşırken yandan gözüne suyu attığımda suyu fark etmedi bile.Kör olmuştu galiba.O gözleriyle uğraşırken ben suyla onu duvara yapıltırıp toprağı büyük ve hızlı bir şekilde kıza çarptı.Kızdan hiç de büyük parçalar kalmamıştı.Onu görünce midem bulanmıştı.

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin