10.Bölüm

36 2 0
                                    

Aradan 1 hafta geçti.Her şey normaldi.Ama son özel Dersim'de müdür Brown bana bir şey açıkladı.Bana dedi ki"senin görünmez olabilmen,suyu ve toprağı yönetebilmen doğuştan değil.Senin gibi birçok kişi var ve bu kişilerin hepsi bir patlama sonucu gerçekleşti.Bilim adamlarının inşa ettirdikleri bir şey patlayınca radyoaktif dalgalar sayesinde bu hale geldiniz.Bazılarınız bu gücü iyiye kullanırken bazıları da kötüye kullanıyor.Senin artık bu gücünü kötülerle savaşmakta kullanma zamanın geldi."Ben Brown'ın sözünü pür dikkat dinledim ve söylediklerine şaştım doğrusu.Artık bu güçlerimi savaşa kullanacaktım.Müdür Brown sözüne devam etti"Seni bir hafta boyunca eğittim ve öğrenmen gerekenleri öğrendin,artık öğrendiklerini sınıf dersiyle pekiştireceksin"dedi.Ben de başımla onayladım.Kısa zaman içinde beni görevler bekleyecek.Sonra beni odama gönderdi sonra yemekhaneye indim yemeğimi yiyip ödevlerimi yapmak için odama çıktım.Sonra odadaki suyla oynadım kaldırıp indirdim şekillere soktum ve lavaboya döktüm.Sonraki gün benim biriyle savaşmam gerektiğini söylediler.Adam ateşi kontrol edebiliyormuş.Şehirde banka soyuyormuş şu anda.Hemen toprağı yerden hızlıca çıkardım ve bu da benim uçmama sebep oldu yere inerken de toprağı yukarı kaldırıp yavaşça indirdim yere düşmemin etkisini azaltmak için.Yere indiğimde karşımda onu gördüm.Toprakla onu havaya zıplattım sonra tazyikli suyla vücudundaki ateşi söndürmeye çalıştım.Ateşi söndü ama sonra yine çıktı.Beni görmüş oldu.Ben aklımdan taktik düşündüm ve aklıma toprakla havaya zıplatıp yere çakmak.Alttan toprağı hızlıca çıkarttım ve yukarı fırladı ve sertçe yere çakıldı kemikleri kırılmıştı herhalde.Sonra aklıma bişey geldi toprağı üstüne vurdum.Ve adam öldü hatta kalan parçaları küçücüktü.
Yorum yapmayı oy vermeyi ve takip etmeyi unutmayın

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin