Ertesi sabah kahvaltıdan 15 dakika sonra evin kapısı çalındı.Annem kapıyı açtığında karşısında takım elbiseli iki adam gördü annemle bişey konuştular.Ben onları izledim ama biraz uzakta olduğum için onları duyamadım.Biraz konuştuktan sonra adamlar gitti.Anneme kim onlar deyince bana"adres sormaya gelmişler"dedi.Gece ben yattıktan sonra annem odama girdi ve benim eşyalarımı aldı ben de uyuma numarası yapıyordum.Birkaç tane giysi aldıktan sonra odamdan çıkt.Ben meraklanmıştım ama uykum çok olduğu için yattım.Ertesi sabah kahvaltıdan yarım saat sonra kapı çaldi yine annem açtı ve yine aynı adamlar gelmişti annemle bu sefer kısa konuştular ve ardından annem bir valizi kapının önünden koydu ve bana"Bu amcalarla gitmen gerekiyor onlar seni bir yere götürecekler sana yolda anlatacaklar nereye götürdüklerini"Ben şaşırmıştım adam bana"hadi evlat çabuk ol geç kalmak istemeyiz değil mi"dedi.Ben de ayakkabımı giyip abilerle gittim beni bir minibüsün içine koydular.Yolda bir kişi yanıma oturmuştu ve bana"seni okul gibi bir yere götüreceğiz senin özel gücünün olduğunu biliyoruz küçüklüğünden beri seni takip ettik şimdi 12 yaşına girdiğin için seni o okula götüreceğiz.Ve bu okul yatılı.Sana bu okulda normal okulundaki eğitimin dışında özel gücünle ilgili dersler verilecek."dedi.Ben şaşırmıştım.Arabanın çamlarından dışarıyı göremiyordun ön tarafta da bir duvar vardı ön tarafı göremiyordum.Özel gücümle ilgili dersler kısmı ilgimi çekmişti ve beni küçüklüğümden beri takip ediyorlarmış tıpkı bir ünlü gibi.Gideceğimiz yere yaklaşık 4-5 saatte vardık.Belki daha kısaydı bana öyle gelmişti saat olmadığından kaç saat geçtiğini bilmiyordum.Yolu da göremiyordum galiba çok gizli bir yere gidiyorum.Okula geldiğimizde arabadan indirildiğimde yeşil bir yer ve Kocaman bir yapıt gördüm.Galiba bu koca yapıt okuldu.Hayatımda bu kadar büyük okul görmemiştim doğrusu.
Lütfen yorumlarınızı yazın
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ajanlar
Pertualangan12 yaşındaki bir çocuğun özel yetenekleri yüzünden götürüldüğü özel bir okulda görünmezlik yeteneğiyle ilgili eğitim görüyor ve bu yeteneğiyle sayesinde ajanlık da yapıyor.