9.Bölüm

44 3 3
                                    

Gerçekten de suyu ve toprağı  kontrol edebiliyordum.William bana sabah kahvaltıdan sonra eşyalarımı hazırlamamı başka bir okula gideceğimi söyledi.Kahvaltımı yaptım valizim hazırdı sabah erkenden.Duşumu yaptım,gitmek için hazırdım.Giriş kapısının önü de minibüs beni bekliyordu.Minibüse bindim.Bu minibüse bu 3. binişimdi.yol 3-4 saat sürdü.Okula gelmeden önce bir benzinlimle durduk ben tuvaletimi yaptım.Ama sürücü benim dibindey hep.Tuvaletin kapısının önünde bile bekledi.Hatta tuvaletim bitince gözümü bağladı arabaya geri koydu.Anlaşılan burası da gizli bir yerdi.Benzinlikte durduktan sonra da 2 saat yol gittik.Yolda uyumuştum.Okula gelmeden bi 5 dakika önce uyanmıştım.Araba durunca"geldik mi"dedim.O da evet dedi.Boynum ağrıyordu.Uyuduğum içindi galiba.Okulda beni yine kapıda karşıladılar.3 kişi vardı.Bana"Sen James olmalısın"dedi.Ben de evet dedim.Yine bana okulu gezrirdiler ve odamı gösterdiler.Bu odada çift kişilik yatak vardı.Oda arkadaşım da yoktu.Geldiğimde saat 5'di.Odama yerleştim ve 6.30 da yemekhaneye indim.Yememkhane doluydu.Müdür Brown beni gördü ve yanıma geldi.Elinde kağıt vardı.Bana"bu ders programın.Yarın saat 4 de özel çalışman var"Ders programını alıp teşekkür ettim.Yemekhanede yanıma birisi oturdu.Adı James'di.O da benim kaldığım odanın bir yanında kalıyormuş.Yarın sabahki derste öğretmen beni sınıfa tanıttı.8 ders normal eğitim gördük.Saat 4'te özel çalışmam vardı.Öğretmen müdür Brown'du.Bana bay Williams'ın yaptırdıklarını yaptırdı.Sonra o suyu ve toprağı ileri itmeyi(fırlatmayı)öğretti.Çok eğlenceliydi.Bu ilk haftaya özeldi.Sonra sınıfla çalışacaktım.Sonra Müdür Brown'a benim gibi gem toprağı hem suyu kullanabilen var mı sınıfta diye sordum.Müdür Brown hayır dedi.

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin