6.BÖLÜM

36 3 0
                                    

Göreve çok az kalmıştı ve görevle ilgili bilgiler geldi.Kağıtta"Bir uyuşturucu satıcısının evine baskın yapacağız yanınızda 60.000'lık şok makinesi bulunacaktır üstünüzde Çelik yelek de verilecektir.Yanınızda 3 eğitmen olacaktır.Bu uyuşturucu satıcısının evine girerken kapıyı size açmaları için postacı numarası yapacak biri olacak.Evin içine girip uyuşturucuları arayıp toplayacaksınız."Bu yazı beş şimdiden heyecanlandırmıştı.Elimizde şok cihazı olacaktı.Bu biraz heyecan verici bir durumdu.Bu görev yarın olacaktı.Ama oraya nasıl ve neyle gideceğimiz yazılmamıştı bu da bende merak uyandırdı.Görev yarın olacakmış.O yüzden bugün dövüş eğitimine ağırlık verilecek.Sabah dersler hayli sıkıcıydı.
Ödev vermemişlerdi.Bazen göreve gidenler uzak yerlere giderse birkaç güne anca dönebiliyormuş bu yüzden de derslerden eksik kalıyormuş.Gecikmeyi telafi etmek için de cumartesi günü derse giriyorlarmış.Bence bu hiç adilce değildi.Bugün birisini nasıl etkisiz hale getirilebileceğini anlattılar.Gayet etkili bir yöntemdi.Sonra elektro şok cihazını Nasıl kullanılacağını öğrettiler.Zor değildi.Bu yanını sevmiştim.Yarın saat 5:45 gibi kahvaltımızı yaptık ve 6:10 da çıktık yola.Varmamız 3 saat sürdü.Minibüsle gitmiştik.Beni okula getirirken kullanılan minibüstü bu.Yol sıkıcı değildi çünkü birbirimizle sohbet ettik yolda.Ve yanımızda hiç tanımadığım postacı gibi giyinmiş biri vardı.Eğitmenler ne yapacağımızı söylediler."Kapıyı çalıp postacı posta geldi diyecek.Ardından kapı açıldığında ben makasla kapının zincirini kırarken siz kapının arkasındakilere şok cihazıyla bayıltacaksınız.Sonra içeri gireceğiz ve uyuşturucuları arayacağız."Hepimiz başımızla onayladık.Eğitmen de ekledi"Söylemeyi unuttum size inmeden önce kar maskesi vereceğiz bunları giyeceksiniz böylece yüzünüzü görmeyecekler."

AjanlarHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin