Untitled Part 4

348 24 0
                                    

Usla sam u kabinet matematika, i ugledala Laru i Iana, Lara je sedela sa nekim likom, dok je Ian sedeo sam,kada me je video pozvao me je da sednem sa njim.

"Znas brzo si se snasla, obicno novima treba vremena da pronadju kabinet" rekao je sa velikim osmehom na licu.Posla sam nesto da mu kazem ali je profesor usao i krenuo nesto da sernja( izvinite na recniku), pricao je nesto ali sam ja razumela samo bla bla bla nova ucenica Eliza.

Pozvao me je da ustanem i da se predstavim.Dok sam ustajala cula sam "O pa ovo je ona mala Harijeva", na taj komentar sam se zasmejala i rekla "Zdravo ja sam Eliza,dolazim iz Srbije i imam 17 godina, druzicu se sa vama ove i nadam se sledece skolske godine" sela sam misleci da je to to,ali sam se prevarila profesor mi je postavio jos jedno pitanje koje ja nisam ocekivala, a to je: "Da li je istina da ste u vezi sa poznatim pevacem Harijem u vezi", na to pitanje sam prevrnula ocima i rekla "Vidim da se ovde tracevi brzo sire,mislim da je to moj privatni zivot i da ne treba da se mesate u njega, ali ako  vas bas zanima jesam".Na moje odusevljenje profesor je samo seo i trazio nesto po dnevniku.

Prosla su i jos 2 casa i sada je red na veliki odmor,naravno ja sam bila sa Larom i Ianom kada mi je prisao neka devojka(naravno sva od plastike) i rekla "Mala, ti od Haze da odjebes on je moj" tada je krenula sa smehom,na taj njen komentar sam ustala i uputila joj moj strasni pogled i rekla "Pa da je tvoj, ne bi mene ljubio jutros na parkingu, macko"krenula sam napolje i namerno je zakacila ramenom na sta je ona frknula.

Ian i Lara su gledali sa divljenjim i posli zamnom

"Nisam znao da si tako opasna" rekao je Ian sa nekim postovanjem u glasu

"Iskreno, nisam ni ja" rekla sam mu i prasnula u smeh zajedno sa Larom.

Jao, 4 cas je bila fizika, ja i ona 3 razlicita pojma, usla sam u kabinet i primetila devojku koja je jutros bila samnom na dorucku.Javila sam jos se iako nisam mogla da se setim odakle je znam, sela sam i krenula da razmisljam i tada mi je sinulo pa ona je Justinova fuxa od jutros,posla sam da ustanem da joj se predstavim ali je profesor usao i ja sam odustala.

Na casu mi je stigla jedna ceduljica na kojoj je pisalo "Sta imas sa Jusom... Kara",procitala sam je i napisala "Juss mi je kao brat ja sa njim nemam nista... Liz", posle nekoliko sekundi ceduljica je opet bila ispred mene i ovog puta je pisalo "Jutros kada te je video sa Harijem je poludeo, nikada ga nisam videla tako besnog,sve je pobacao po zemlji i promrmljao"Svaki put ih on uzme", ja ga u tom trenutku nisam razumela, ali sada ga razumem, ako si pametna idi kuci da razgovaras sa njim... Kara".

Konacno je zvonilo,ja sam ceo cas razmislja o tome sta mi je Kara napisala i odlucila sam da je poslusam,otisla sam kod razredne i rekla kako mi nije dobro i pitala je da me pusti da izadjem sa 2 casa, na sta je ona pristala.

Posle mozda nekih pola sata nasla sam se ispred kuce,pozvonila sam i otvorio mi Juss,kada me je video pao mu je osmeh sa lica ali ja za to nisam marila. Usla sam u dnevni boravak i rekla mu da moramo da razgovaramo na sta je on samo klimnuo glavom, odveo me je do njegove sobe i dao mi znak da pocnem.

"Bila sam na casu kada mi je stigla ova ceduljica", izvadila sam ceduljicu, pokazala mu je i cekala njegovu reakciju."Hoces li mi objasniti o cemu se radi,ili ja treba da gatam u pasulj.

"Pa ovako, onog trenutka kada sam te video na ulaznim vratima si mi se svidela, zeleo sam te samo za sebe ali sam video kako te Hari gleda i postao ljubomoran,poslao sam mamu da izvidi teren zbog mogucnosti da se vas dvoje smuvate i ona je to uradila, rekla mi je sta mislis o tome da vas dvoje budete zajedno a ja sam to njemu preneo u nadi da ce on odustati od tebe, ali nije, onda se napio i vas dvoje ste se smuvali, ono vece na zurci pravio sam se da me zanima Kara da bih te napravio ljubomornom ali mi nije uspelo..." rekao je to u jednom dahu i spustio glavu ka zemlji.

Slusala sam ga sa nevericom i na kraju rekla "Znas li sta je moglo da se dogodi Hariju,zbog svega sto si mu rekao"pitala sam ga polako pustajuci jednu suzu da klizi niz moje lice.

"Mogao je umreti od tolike kolicine alkohola, a ti bi taj teret nosio na dusi"rekla sam misleci da me on slusa,ali nije bilo tako

"Opet smo se vratili na Harija,pa zar ga toliko volis da ne mozes da zivis a da ga jednom ne pomenes"rekao je i moglo se cuti u njegovog glasu da ce zaplakati

"Justine, kada sam dosla ponasao si se kao seronja prema meni, nisi fermao  ni 3 posto a ja sam prvih 7 dana plakala jer sam mislila da te ne zanimam, onda je naisao Hari koji mi je pruzio ono sto ti nisi prvih 7 dana, a to je ljubav, tebi je bilo zabavnije da me pravis ljubomornom sa nekim tamo fuxetinama, a na mene si zaboravi, a jedino me boli to sto svaki put kada udjem na ova vrata imam isti osecaj kao kada sam usla prvi put a to je spokoj" rekla sam deruci se na njega i dodala

"Mene je mnogo vise bolelo vidjati neke fuxe kako izlaze iz tvog kreveta, jer ja sam znala da si ti sa njima spavao, a tebi garantujem da Harija neces zateci kako ustaje iz mog kreveta u bokserica bar dok to ja ne budem htela... I reci Kari da me ne maltretira po skoli, ljudi ce poceti svasta da izmisljaju" rekla sam i izletela iz njegove sobe,uletela sam u svoju sobu zalupila vratima, zaklucala ih i krenula da jecam.

Posle 5 minuta cula sam korake i blago kucanje,ustala sam otvorila vrata i pogledala ga imao je crvene oci i nateceno lice(verovatno od plakanja), gledala sam ga tako nekoliko sekundi i taman kada sam posla nesto da kazem osetila sam meke usne na svojim...



SLEDECI DEO SUTRA... NADAM SE DA VAM SE OVAJ SVIDJA :) :) :)



Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now