Sacekali smo da zaspe i krenuli smo, na putu do kuce Justin me pitao najneobicnije pitanje, mislim nije meni bilo neobicno, samo nije bio trenutak.
Juss:"Sta mislis da krenemo da planiramo svadbu?", u tom trenutku mi je stao dah.
Ja:"Ovaj... Za sada je rano, ali mozda kad Austin i Selena izadju iz bolnice", nasmejao se.
Juss:"Naravno, sta kazes na 14. februar, najromanticniji dan", jao cokica moja kako je samo romantican.
U trenutku kada sam usla u kucu rekla sam mu:
Ja:" Naravno, bilo bi premocno", a onda sam dodala "Znas li ko ce ti biti kum?", naravno da zna, znam i ja.Juss:"Zna se, Rayan, a tebi kuma?", ustvari nisam znala, mozda Lara, ali sa njom sam se poslednji put cula pre 7 godina. Moram je pozvati. Slegnula sam ramenima.
Ja:"Nisam jos sigurna", nasmejao se, prisao i poljubio me. Bilo je 05:15 ujutru a mi jos nismo zaspali, kopkalo me je to sto sam zaboravila na Laru. Uzela sam telefon i usla na fejs (bez koga inace ne mogu), i potrazila sam Laru, pronasla sam je i za divno cudo bila je aktivna. Odlucila sam da joj posaljem poruku pa ako mi odgovori, odgovori, ali ako ne odgovori nece mi biti svejedno.
Ja:"Secas se mene?", napisala sam joj i poslala, pocela je da odgovara, tih 2 minuta mi je bilo kao 2 sata.
Lara:"DA!, Kako da se nesecam osobe koja me je zaboravila?", odakle joj to da sam je zaboravila.
Ja;"Hey! Odakle ti to da me sam te zaboravila?".
Lara:"PA, postala si poznata, izrodila klince i mene zaboravila!", ovo je sigurno rekla ogorceno.
Ja:"Nemoj zaboraviti da sam se i odselila, i da nisam mogla da dolazim zbog Jussa!".
Lara:"Cula sam da ste se verili, sa srecom!! Hoces da odemo na kafu? Da se malo ispricamo i tako to, brate treba nadoknaditi 7 godina", znam da sada ima onaj njen osmeh na licu.
Ja:"Sada?", zacudila sam se.
Lara:"Sada, pa kada ces posle?", da ovo je ona stara moja nenormalna Lara, nedostajala mi je mnogo.
Ja:"A gde cemo se naci?", ipak 5 je ujutru, kafici ne rade.
Lara:"Pa kod mene, budalice, mnogo si mi nedostajala", jao i ona meni.
Ja:"Okey, evo me za 5 minuta, i ti meni mnogo!!", uf sad moram da budi Justina da mu kazem.
Usla sam u nasu sobu, a on je spavao kao mala bebica, probudila sam ga i rekla mu da sam kod Lare a on se nasmesio i mahnuo mi.
Posto je njena kuca na 5 minuta od mene brzo sam stigla, uvela me je u kucu i zagrlila me, nedostajala mi je. Usli smo u dnevnu sobu i videla Iana, ako se secate, on mi je travio probleme dok smo isli u skolu. Ustao je i zagrlio me, naravno da mi je bilo cudno to ali sam mu uzvratila.
Ja:"Pa drustvo odkud vi zajedno", nasmejali su se oboje pa je onda Ian rekao nesto sto nisam ocekivala.
Ian:"Mi smo u braku vec 3 godine, i imamo devojcicu Elizu, Lara je birala ime", nasmejao se ponovo.
Ja:"Jao, bas lepo neka vam je sa srecom", klimnuli su glavom kao da mi se zahvaljuju. Sedeli smo tako do 8 sati ujutru i setila sam se zasto sam uopste dosla kod njih."Pa, Lara posto si ti vec udata, pitala sam se da li bi mi bila kuma?".
Lara:"Naravno", rekla je i zagrlila me "Kumo!". Posle nekih pola sata krenula sam, bilo mi je jako zao sto nisam upoznala malu Elizu, ali je ona bila kod babe pa jbg.
Dosla sam kuci sva srecna, konacno imam kumu, jedna briga manje sada mesto, auuu pa ja nisam spavala celu noc, poceo je da me hvata umor, otisla sam u sobu i legla pored Justina. Spavala sam jako dugo, mislim da bih spavala jos duze da me nisu probudili neki cudni zvuci...
_________________________________________________________________________________________________________________________________
LJUDI MOJI JAKO MI JE ZAO STO JE DEO OVAKO KRATAK ALI NEMAM BAS INSPIRACIJE OVIH DANA. NASTAVAK SAM POSTAVILA CISTO DA IMA NEKI, HVALA LJUDIMA KOJI CITAJU PRICU I KOJI NISU ODUSTALI OD NJE IAKO SU POSLEDNJIH 5 NASTAVAKA SRANJE.
YOU ARE READING
Ostvarenje sna jedne Belieberke
FanfictionOvo je prica o devojci koja na razmeni studenata dolazi na godinu dana u L.A. i tako upoznaje svoje idole :)