Justin izlazi na scenu i pocinje pesma Purpose, mislim da znam o kom iznenadjenju se radi ali takodje nisam spremna za njega. Mozda i jesam ali sve je tako komplikovano...
Feeling like I'm breathing my last breath
Feeling like I'm walking my last steps
Look at all of these tears I've wept
Look at all the promises that I've kept
I put my heart into your hands
Here's my soul to keep
I let you in with all that I can
You're not hard to reach
And you bless me with the best gift
That I've ever known
You give me purpose
Yeah, you've given me purpose
Thinking my journey's come to an end
Sending out a farewell to my friends, forever peace
Ask you to forgive me for my sins, oh would you please?
I'm more than grateful for the time we spent, my spirit's at ease
I put my heart into your hands
Learn the lessons you teach
No matter what, wherever I am
You're not hard to reach
And you've given me the best gift
That I've ever known
You give me purpose everyday
You give me purpose in every way
Oh, you are my everything...
Oh, you are my everything...
I don't know if this is wrong
Because someone else is telling me that it's wrong
But I feel this so let me just like, try my best not to let this happen again
We weren't necessarily put in the best position to make the best decisions.
You can't be hard on yourself
For these were the cards that you were given so you have to understand that these, like...
That's not who you are
You're trying to be the best you can be but that's all you can do
If you don't give it all you got, you're only cheating yourself
Give it all you got
But if it ends up happening, it ends up happening.
That's what it's....that's what's happening with me
It's like God I'm giving it all I got, sometimes
I'm weak and I'm gonna do it, and it's like I'm not giving myself grace
I'm just like understanding, that's just how it is.Jus:"Swety, volim te najvise na svetu da li bi me ucinila najsrecnijim deckom da svetu i udala se za mene".
Sve belieberke su u tom trenutku zavristale, a ja sam bila u soku, do mene je dosao jedan od njegovih bildera i doveo me na binu.
Jus:"Dakle?"
Ja:"Sorry but no, im not ready". Rekla sam mu i strcala sa bine, ne okrecuci ce u nazad, nisam mogla da ga pogledam jer sam znala da je razocaran.
XXXXXXX 30 min kasnije XXXXXXX
Svo ovo vreme sam se vozila po gradu i odlucila sam da napustim Jussa, on i ja vise ne mozemo biti isti zajedno, ja imam nekakvu blokadu. Otici cu sa Vanesom tamo gde me ne moze naci, i javiti roditeljima da sam dobro i da ne brinu.
Usla sam u kucu i zatekla teta Petti i Vanessu, Vanessa je spavala i bas se probudila kada sam joj prilazila, teta Petti je videla da sam plakala i pocela da mi prica nesto, ali sam je prekinula i rekla:
Ja:"JA i Vanesa odlazimo", u pocetku me je samo gledala, a onda progovorila
Petti:"A Justin?"
Ja:"ZNAm da nas on voli, ali mora da nas zaboravi".
Samo je klimnula glavom i posla da mi pomogne da se spakujem, Juss je ipak odrzao koncert i posla mi je poruku da cemo razgovarati kada dodje kuci, ali ja cu tada uveliko otici. Mislim da cu mu ostaviti pismo.
Dragi moj Justi,
Znas da te volim najvise, ali ja jos nisam spremna na sve ovu, verovatno ces biti ljut na mene sto sam otisla sa sve Vanesom ali to je jace od mene. Nemoj me zvati bacila sam karticu, a ja cu ti se javiti kada budem spremna. Vrati se svom starom zivotu, tj. zivotu pre mene, ako je to iole moguce. Jednog dana cu se vratiti u L.A. ali ce tada Vanessa biti odrasla sigurno ce imati oko 7-8 godina. Kada me bude pitala za oca nista joj necu odgovarati, jednom ce sama saznati i sam znas da smo mnogo mladi ja imam 18 a ti 21, za nekih 7 godina ako me ne zaboravis mozda i uspemo, ali sada jednostavno nisam spremna. Verovatno cu nastaviti sa karijerom i molim te nemoj dolaziti na moje koncerte i koliko god voleo da vidis Vanessu pokusavaj da nam ne smetas. Znam da ces me zaboraviti i zelim da ti kazem jos nesto iako je proslo samo 2 nedelje od mog porodjaja ti ces ponovo postati tata, ako bude decak zvace se po tebi a ako je devojcica zvace se Jasmin, znam da bi ti tako voleo...
Vole te i ljube,
Lizz i Vanessa.
Napisala sam pismo i dala teta Petti da mu ga da, znam da nije podrzavala to sto idem ali nije na njoj da odnosi odluke da li cu ostati ili ne. Znam da ce Jussti biti razocaran i da ce nas traziti, pogotovo sto zna da sam ponovo trudna, ali iako sam trudna radicu, ipak moja deca treba da jedu od necega. Usla sam u kola i krenula ka aerodromu, pogledala sam na sat i bilo je 21:00, huh imam jos 30 minuta do leta, stavila sam Vanessu na sediste za bebe i pozvala Petti da poljubi svoju unuku, kada su se pozdravili ja sam prisla Petti i poljubila je i rekla :
Ja:"You now how much i love him, but i cant be his wife", samo je klimnula glavom, iako je prekrila lice primecivalo se da place.Sela sam u automobil i krenula, Pa to je to odlazim odavde sa 2 kofera i jednom malom torbicom bas kao i kada sam dosla.
Parkirala sam se na parkingu i polako izasla noseci Vanessu, zamolila sam nosaca da nam odnese stvari, odneo ih je do aviona, a ja sam mu platila. Osvrnula sam se oko sebe u nadi da ce on doci, ali kako da dodje kada ni ne zna da sam otisla. I tako osvrnula sam se poslednji put i usla u avion. Krenuo je i ja sam se ponosno vratila svojim roditeljima, a odatle idem u London, valjda me tamo niko nece traziti.
Justins P.O.V.
Usao sam u kucu i cuo necije jecaje, prisao sam dnevnoj sobi i video Petti kako place i drzi neku kovertu. Kada me je ugledala ustala je i dala mi tu kovertu, pa otisla u sobu, cuo sam kada je zakljucala sobu i nastavila da place. Otvorio sam kovertu i poceo da citam, nisam mogao da verujem da me je napustila, moja jedina ljubav me je napustila, zbog glupog razloga, nastavio sam da citam i kada sam procitao da je ponovo trudna znao sam da moram da je pronadjem, ne zanima me koliko cu traziti ali cu je naci. Pozvacu njene roditelje, pogledao sam na sat i bilo je 23:15, ipak cu ih pozvati sutra mozda spavaju.
YOU ARE READING
Ostvarenje sna jedne Belieberke
FanfictionOvo je prica o devojci koja na razmeni studenata dolazi na godinu dana u L.A. i tako upoznaje svoje idole :)