Realy 2

171 17 5
                                    

Ja:" A i  pored svega toga mnogo si dobra osoba", govorila sam joj grleci je.

Sell:"Mnogo sam ti zla nanela a ti brines o meni", govorila je tiho, to je znak da se pokajala.

Ja:"Necemo sad o tome,da li si javila Justiju za ovo? Da li znas kada je porodjaj".

Sell:" Ne, nisam mu javila, blam me je da ga zovem, a sto se tice porodjaja, rekli su danas u u 09:00", pa to je tek sutra, znaci da nije toliko ozbiljna situacija. Klimnula sam joj glavok i pokazala na telefon i izasla. Pozvala sa Jussa, zvonilo je jako dugo i taman kad sam htela da prekinem on se javio:

Juss:"JB kraj telefona", boze kako glupo javljanje.

Ja:"Zamisli, taman sam pomislila da ce da mi se javi Opra", rekla sam i zasmejala se.

Juss:" Haha Lizz veoma smesno, da li je tamo sve uredu?", prvi deo je izgovorio sarkasticno, a drugi sa malom dozom tuge.

Ja:" Nazalost nije, ujutru ima zakazan carski rez, zao mi je, male su sanse da devojcica prezivi, ali decak je dobro".

Juss:"Sta? Ima ih dvoje?", sokirano je rekao.

Ja:"Da i bilo bi lepo da budes sada uz nju, rasteraj goste i dodji", naredila sam mu.

Juss:"Dolazim za 30 minuta!", glasno je rekao, verovatno je pokusao da nadglasa muziku.

Spustila sam slusalicu i ponovo usla u sobu, Selena je spavala, mnogo mi je zao zbog nje ipak nije zasluzila da izgubi bebu bez obzira kakva zla cinila.Dobra je ona samo je branila svoju ljubav, i ja bih to uradila da sam bila na njenom mestu. Sada tek vidim sta je Justin video na njoj, i samo dok je spavala bila je prelepa, iako sa velikim stomakom, i velikim podocnjacima zracila je lepotom. Vidi se da ju je ova trudnoca izmucila, i znam da po ceo dan razmislja kako ce objasniti deci da  tata ima drugu tetu, i da ima drugu decu, znam da je meni bilo tesko da objasnim mojim klincima. Iz razmisljanja su me prekinula vrata, to je bio Justin:

Justin:"Doktor nas je zvao, zeli da razgovara sa nama", uplaseno mi je rekao. Klimnula sam glavom i izasla u hodnik, tamo je bilo hladnije nego u sobi, ipak sam imala samo onu haljinu na sebi, Justin je video da drhtim, skinuo svoju jaknu i dao mi je, kako romanticno. Usli smo u doktorovu ordinaciju a on nam je rukama pokazao da sednemo.

Doktor:"Mogu vam reci da imam lose vesti i dobre vesti, koje biste prvo?", odlucnim glasom je govorio.

Juss:" Ja bih dobre, ako koze?", hvatala ga je nervoza osetila sam to.

Doktor:"Dobra vest je da ce klinci preziveti, a losa da gospodjica Gomez nece, veoma ju je istrosila ova trudnoca i nije ona pala jer se okliznula vec zbog preklampsije", rekao nam je a blago he reci da se Justin sokirao.

Juss:"Sta je to", tuzno je rekao.

Ja:"To je povisen pritisak prouzrokovan trudnocom, ona je imala veci rizik samim time sto nosi blizance sebi ugozava zivot", znala sam da nesto nije uredu sa njom cim sam je videla danas na vratima " Da li ste znali za ovo?", pitala sam ga cisto iz radoznalosti.

Doktor," Da, znala je i ona i umesto svog zivota izabrala je deciji, mnogo mi je zao",rekao je i pogledao Justina cije su se oci punile suzama, ipak on je ju voleo nekad i ona ce mu roditi decu.

Justin je ustao i otrcao iz ordinacije, pokusala sam da trcim ali sam bila u stiklama. Brzo sam ih izula, stavila u ruke i potrcala za njim, stigla sam ga kod mosta, brate al' je brz, nije me primetio, a ja sam to iskoristila , prisla sam mu i zagrlila sam ga sa ledja.

Juss:"Znala je da je bolesna, ali opet je htela da zadrzi decu, zasto?", tek sam sad primetila da place, da je neki drugi trenutak u pitanju bila bih ljubomorna ali sada nisam, znam ja da je on volina poseban nacin, ipak mu je ona bila prva ljubav.

Ja:"Pitas se zasto?", pogledao me je i klimnuo glavom" E pa sad cu ti ja reci!, u jednom trenutku ti si bio u njenom  zivotu, u drugom nisi, znala je da te je sada izgubila za uvek a za sebe je zelela jedan deo TEBE, a i tebi je zelela da imas jedan deo nje, i ti sad ovde pizdis umesto da budes sa njom u njenim poslednjim trenutcima, hajde idi, i ponasaj se kao da se volite i slobodno je ljubi, ja cu doci  u 07:00 da je obidjem", sve sam to rekla iz srca.

Juss:"Zbog ovoga ja tebe volim, uvek se brines o drugome, samo o sebi ne", rekao je to, prisao i poljubio me na blic i otrcao u bolnicu. Posto nisam znala sta radim do sutra uzela sam i pozvala momke iz 1D-a, javio se Luis:

Luis:"Gospodjo Bieber izvolite", nasmejao se kada je to rekao.

Ja:"Mozemo li da popricamo", vrlo ozbiljno sam ga pitala.

Luis:"Naravno, o cemu se radi", sada se vec i on uozbiljio.

Ja:" Ne moze preko telefona, dodji ispred glavne bolnice",  mnogo tuzno sam zvucala znam.

Luis:" Okey tamo sam za 5 minuta", posle ovih reci prekinuo je vezu.

Dosla sam do bolnice za 3 minuta a Luis me je vec cekao, cim sam ga videla zaletela sam mu se u zagrljaj placuci, ovo me je mnogo pogodilo, cak sam i stikle ostavila na mostu, svo vreke hodala sam bosa.

Luis," Sta ti se to desilo, jel sve okey?", vec sam cula strah u njegovom glasu.

Ja:" E moj Lui, nista nije uredu", rekla sam mu to i odvojila se od njega, sela sam na klupu koja je bila pored nas. Ispricala sam mu sve o Justinu i Seleni, pa cak i o bebama, a on me je samo pomno slusaobez prekidanja, kad sam zavrsila on me je jako zagrlio i rekao:

Luis:"Predugo si bila jaka, isplaci se malo", pogledao je na sat " Sada ti je 06:45", sada sam ja ponovo progovorila.

Ja:" Hoces li sa mnom?", jecajuci pitala sam ga.

Klimnuo je glavom, i posto sam bila bosa poneo me je do hodnika, spustio me je tek ispred vrata. Stajala sam tako nekoliko sekudi, i onda otvorila vrata...


HEY LJUDEKI, IZVINJAVAM SE NA GRESKAMA, PISALA SAM NA FONU... OBECALA SAM DEO I EVO GA... NADAM SE DA VAM SE SVIDJA


Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now