Ali ovaj put se javila, mogao sam osetiti tu njenu bol iako nije nista govorila, bilo mi je tesko i morao sam da progovorim.
Ja:"Gde su?"
Lizz:"U tvojoj bolnici na 3 spratu", jao kako je ovo govorila, mogao sam osetiti jacinu njenog bola.
Ja:"Krenuo sam", prekinuo sam slusalicu i pozvao doktora da mi otkaci infuziju, naravno da je to uradio i ja sam sisao na 3 sprat, da ih vidim. Kada sam sisao dole video sam je iako je bila bleda i natecena od plakanja bila je prelepa, kada me je ugledala zaletela mi se u zagrljaj i pocela da mi place na ramenu. Nekako sam je naterao da sedne na stolice, i bas kada je sela doktor je izasao.
Doktor:"Hello Mr. and Mrs. Bieber", samo smo klimnuli glavom iako ona nije Mrs. Bieber nije se bunila boze o cemu ja budala razmisljam a ne slusam doktora,"Vanessi smo operisali nogu, a Justinu (junioru) smo izvadili slepo crevo, sve u svemu oni su dobro, jedino sto nam treba jeste krv osobe koja je AB", oboje smo se pogledali u isto vreme i ja sam rekao "Doktore ja sam AB+grupa pa ako to pomaze, onda hocu ja", doktor je samo klimnuo glavom. Kada je doktor posao Lizz ga je zaustavila i pitala ga:
Lizz:"Doktore, kako je Hari...Harold Styles", sa nekom tugom u glasu je rekla.
Doktor:"Cinimo sve sto mozemo da ga spasimo, ali ako ga spasemo verovatno ce ostati nepokretan, stvarno mi je zao", gledao ju je sa sazaljem, iako ne voli da je tako gledaju, zahvalila mu se i pustila ga da ode.
Isla je prema meni, cuo sam da me neko doziva i okrenuo sam se, to je bila neka Belieberka, kada sam se okrenuo ka Lizz, video sam je na zemlji, odmah sam pritrcao i uzeo je u narucje, pozvao sam medicinske sestre da je odvedu, kada su je odvodili osecao sam kao da mi odvode nesto najvrednije u zivotu.Zaplakao sam kao da je sada vidim poslednji put u zivotu.
XXXXXXXXXX LIZZ P.O.V. XXXXXXXXXXX
Gledala sam u njega, dok sam se kretala osetila sam vrtoglavicu i bas kada se okrenuo ja sam pala, ustvari ja sam bila prisutna ali samo psihicki, imala sam osecaj kao da moja dusa visi u vazduhu. Videla sam sve ljude, sve sestre koje su isle oko mene, videla sam kada su pokusali da me ozive elektro- sokovima, i odjednom sam se nasla sa Vanesom (mojom sestrom) u onom prelepom vrtu, kada sam je videla kako sedi tako snuzdena, prisla sam joj.
Ja:"Nesice ljubavi, sta je bilo?", nezno sam je upitala.
Nessa:"Znas li gde se nalazis?", pitala me je pomalo ljuto.
Ja:"Mislim da sam u raju"
Nessa:"Da, budalo ostavila si svoju ljubav Justija, ostavila si Harija, cak i svoju decu da bi dosla ovde jel da", vec uplakano me je upucivala u stvari."Dodji, zelim da ti pokazem kako Justin raguje na vest da si umrla", poslusala sam je i krenula za njom. Odjednom se pojavljujemo pored doktora koji prica sa Justinom.
Justin:"Kako je ona?", uplaseno pita doktora.
Doktor:"Zao mi je, ali vasa supruga je preminula, primite moje saucesce", u tom trenutku videlo se da mu je ceo svet srusen. Pusti je doktora da ode, a onda je dobio izliv besa poceo je nekontrolisano da uzdise, suze su mu lile kao vodopad, posto je stajao naspram zida udarao je pesnicama od njega, izgledao je kao neki ludak, a kada je taj ispad zavrsen tiho je rekao "Andjele moj mali, zelim da mi se vratis makar stalno bila ljuta na mene, i stalno pokusavala da me iznerviras, zelim te kraj sebe makar samo kao prijatelja, Volim te, pocivaj u miru andjelcicu moj", kada je sve izgovorio pocela sam da placem, prisla mu i iako on mene ne vidi i ne oseca, poljubila sam ga, gledala sam u Nessu i pokusala da progovorim ali nisam mogla, ona mi je samo mahnula i odjednom sam se probudila. Pored mene su se nalazili doktor i sestre, kada su videli da sam se probudila doktor se osmehnuo i samo prokomentarisao "Ovo je cudo". Posto sam i dalje bila osamucena od brzinskog vracanja rekla sam doktoru da pozove Justina, a ostale sam zamolila da izadju iz sobe.
Kada je usao u sobu videlo mu se na licu da je plakao, prisao je i cvrsto me zagrlio, bio je to najlepsi osecaj na svetu, i Hari me je grlio toliko puta ali se nikad nisam osecala ovako.
Ja:"Sve sto si malopre rekao cula sam", nekako nesigurno sam rekla. Prvo me je gledao nekoliko trenutaka, a onda se nasmejao.
Justi:"Znaci ipak si me poljubila, nije mi se pricinilo", nisam mogla da verujem da je to osetio.
Ja:"Pusti sad to, da li su se klinci i Hazza probudili", nestrpljivo sam ga pitala. Klimnuo je glavom i rekao:
Justi:"Da, Hari je dobro, nije nepokretan i zeli da razgovara sa tobom, jos uvek nikome nisam rekao da si "Preminula", u ostalom kako to da si sad ovde", to preminula je stavio pod znake navoda.
Ja:"Molim te zamoli doktora za kolica i odvedi me do Haze zelim da pricamo", klimnuo je glavom i otisao. Vratio se posle nekih 5 minuta i odvezao me kod Hazze, pre nego sto smo usli, pokucala sam i kada sam cula njegov glas usla sam.
Ja:"Cujem da hoces da pricamo", rekla sam mu sa vrata i pokazala Justiju da ide.
Hazza:"Da ovaj zelim da se izvinim", tuzno je rekao.
Ja:"Zbog cega?", upitno sam izvila obrve.
Hazza:"Its my fault, da ja nisam bio ljubomoran sto si ostala sa njim ovo se ne bi desilo i da nisam udario Juniora, i skrenuo pogled sa auto-puta ovo se ne bi dogodilo", cek cek, jel on to rekao da mi je udario dete. Sad je jebo jeza u grbava ledja.
Ja:"Slusaj budaletino jedna odakle ti pravo da udaras moje dete, dete koje sam ja nosila 9 ,eseci i koje sam ja gajila 6 godina skote jedan", uf kako sam iznervirana, okrenula sam kolica i izasla iz sobe, ja stvarno ne verujem da mi je udari dete, a ja ako kazem Justinu ne odgovaram za posledice....
OKEY LJUDOVI MOJI TO JE ZA SADA SVE, NEMAM NEKU INSPIRACIJU I ZA SVE JE KRIV JUSTIN NARAVNO. IMA KONCERT U ZAGREBU A JA NMG DA IDEM I MNOGO SAM TUZNA, MOJI MENE NE ZELE DA PUSTE U ZAGREB I SAD SAM SJE*ANA. NECU DA VAS SMARAM I DA BUDEM ZAHTEVNA, ISKRENO RAZMISLjALA SAM DA PREKINEM PRICU, ALI SU ME ODGOVORALI. SLAVIM SADA PA NECU IZBACITI NOVI NASTAVAK DO PONEDELJKA.
YOU ARE READING
Ostvarenje sna jedne Belieberke
FanfictionOvo je prica o devojci koja na razmeni studenata dolazi na godinu dana u L.A. i tako upoznaje svoje idole :)