Should i leave?

168 17 3
                                    


Refleksno se trgnuo i udario me, zateturala sam se i pala. Sve bi bilo okey da ja nisam smotana, pala sam i udarila glavom o sto, osetila sam jak bol i dotakla sam celo. Kada sam pogledala ruku, bila je krvava. Kada je on video krv poceo je da mi se izvinjava, ali ja nisam mogla da ga gledam, uzela sam telefon i pozvala Luisa, znam neki ce pomisliti da mi se svidja, ne,ne svidja mi se, on mi je kao brat, uvek je bio tu za mene. Posle nekoliko zvona javio se:

Ja:"Luise, da li mozes da dodjes do mene? Samo brzo moram u bolnicu", uplaseno sam mu rekla.

Luis:"Naravno, evo me za 2 minuta", uzela sam neku krpu i stavila na celo da zaustavim krvarenje, cula sam sirenu, izletela sam iz kuce i usla u automobil.Cim je video krvav peskir poceo je da panici "Sta ti je to uradila ova budala, slomicu ga sad!!"

Ja:"Lomi ga posle, sad me vozi u bolnicu, mislim da treba da se usije".

Usli smo u bolnicu i tamo je, hvala Bogu, bio dezuran Luisov poznanik pa su me uveli preko reda. Usili su mi rano i tada je doktor rekao:

Doktor:"Da li si sigurno pala niz stepenice", nesigurno me je pitao.

Ja:"Da, smotana sam ja", slagala sam ga, i znam da je provalio da ga lazem, ali u kolima smo se Luis i ja dogovorili da nista ne kazemo, vec da ja popricam sa Justinom o svemu. Zahvalila sam se doktoru na svemu, i krenuli smo.

JUSTINOV P.O.V.

Ja i dalje ne verujem da sam je udario, ali bilo je refleksno. U zadnje vreme je odbacujem od sebe, ali ne svesno, volim je ali me je Selenina smrt prodrmala, tek sam tada shvatio da sam je voleo. A tu su i deca, ako me i Lizz ostavi ubicu se a deca ce ostati sirocici. Austina i Selenu nisam video ceo dan, sada bih zeleo da odem ali cu da sacekam Lizz da popricamo. Hodao sam gore dole sigurno nekih 30 minuta, a onda sam cuo kola i pogledao kroz prozor, video sam Lizz kako izlazi iz kola i mase mu. Krenula je ka vratima, ali ja sam je preduhitrio i otvorio joj vrata, nije me cak ni pogledala, prosla je pored mene kao pored turskog groblja, moram da joj se izvinim i da popricam sa njom.

Ja:"Lizz, mozemo li da popricamo", krenula je uz stepenice, ali se zaustavila kada me je cula.

Lizz:"Naravno, mislim da je red da razgovaramo, sad ces da cujes sta sve imam da kazem", nadrndano sam rekla "Pa odakle da pocnem, zanemario si mene i decu, tugovao si za zenom za koju si do pre 3 dana  govorio da je ne volis, ne krivim te zbog toga , ali imam osecaj da me zavlacis i veruj mi nije lepo to, nisi otisao da obidjes blizance, i ne znas kako se Selena danas nasmesila i da je dobila 50g, a ja koja sam bila i previse zauzeta znam. Boli me i to sto si se vratio mrtav pijan, sto sam te treznila, a umesto hvala dobila sam udarac, boli me to sto si picka i sto ne zelis da priznas da me koristis i boli me to sto sam izgubila jos jednu osobu u zivotu, a znas li sta ce tebe da boli?", pitala me je a ja sam slegnuo ramenima"Ovo pitanje. Should i leave you", zavrsila je i cekala da ja pocnem.

Ja:"Rekla si sve sto ti je na srcu zadnja 2 dana, zar ne?", pitao sam je a ona je klimnula glavom" A sada cu ja da uradim isto, nisam zanemari tebe i decu, vec sam tugovao, da li me razumes? Ma zasto te ja to uopste pitam nikad nisi izgubila nikoga koga si volela. Da govorio sam da je ne volim, do dan pre njene smrti nisam ni znao da je volim, decu nisam obisao jer sam znao da cu je se setiti, ne zavlacim te VOLIM TE, a ako zelis da me napustis ne mogu da te sprecim, idi ali ako sada odes veruj mi da te necu primiti nazad", sve sto mi je bilo na srcu rekao sam, a onda dodao i "Ako vise volis Luisa idi kod njega"... Au sta sam joj sve rekao, ne zelim da ode, ali u drugu ruku zelim, u jednom trenutku je zelim blizu sebe ali u drugom ne, sve je komplikovano, mislim da sam ja taj koji treba da ode na neko vreme.

Lizz:"Mislis da te ne razumem, ha seres Justine ti izgubio bivsu ljubav, a ja sestru!", derala se na mene..."Ako odem od tebe, povescu i decu i kunem ti se neces ih videti, a sto se tice Luisa, mozda to i uradim", placuci je rekla, otrcala u deciju sobu i zalupila vrata. Posao sam za njom i kada sam pokusao da otvorim vrata bila su zakljucana.

Ja:"LIzz otvori vrata molim te, nisam nista od onoga sto sam rekao mislio, molim te znas da te volim", molio sam je.

Lizz:"Idi voli nekog drugog, ne treba mi takva ljubav seronjo", lupila je nogom u vrata, mislim da je i decu probudila.

Ja:"Lizz, molim te umrecu bez tebe", molecivo sam rekao.

Otvorila je vrata.....

_____________________________________________________________________________________________________________________________________________

OKEY LJUDOVI HVALA STO CITATE, NASTAVAK KADA BUDEM IMALA INSPIRACIJE


Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now