Untitled Part 2

449 23 3
                                    

Izasla sam iz toaleta sa osmehom na licu.Naravno prvi par ociju koji me je pogledao bio je Harijev, mislim da se to nije svidelo Justinu, ali ko njega sljivi, kada sam dosla na stolu sam zatekla jednu flasu, misli da im je moj upitan pogled sve pojasnio i tada mi se Hari obratio:"Igramo istina/izazov hoces sa nama" ah taj njegov prelepi glas, odmahnula sam glavom i otisla kod teta Petti.

Teta Petti je nesto spremala u kuhinji i pevala, ima tako lep glas

"Zelela sam nesto da vas pitam, mogu li danas na trcanje" upitala sam je tankim glasicem.

"Boze dete zasto me to uopste pitas, naravno da mozes pa nisi ti u zatvoru da me pitas tako glupa pitanja" rekla je kroz veliki osmeh.

Dosla sam do nje, poljubila je i rekla "Hvala", na sta se ona nasmejala a ja otrcala da se spremim.

Obukla sam se i krenula niza stepenici na izlazu sam viknula "Otisla sam" i cula teta Petti kako vice "Nemoj dugo spremam veceru za sve nas", zatvorila sam vrata i krenula.

Trcala sam dobrih 15 minuta i videla jedan park sa posebnom trakom za trcanje, pretrcala sam ulicu do njega i krenula, stavila sam slusalice u usi i pustila OLLG, trcala sam i u jednom trenutku sam osetila kako se neko zabio u mene. Okrenula sam se i videla devojku mojih godina kako me gleda u cudu i krece sa izvinjenjem.

"Sve je okej,nisam se povredila" rekla sam joj jer sa videla da se pomalo uspanicila.

"Uf, dobro je inace ja sam Lara, ti si nova ovde" rekla mi je skoro kroz veliki osmeh.

"Jesam, ja sam student na razmeni I zivim u kuci Biberovih" rekla sam sa malim zadovoljstvom.

"Drago mi je, znaci mi smo komsinice ja zivim 3 kuce od Justina, volela bih da se druzimo ovih dana" rekla je nekako zamisljeno.

"Naravno, dodji ovih dana da se zezazmo malo" rekla sam joj i posla da krenem.

"Vazi, vidimo se ovih dana"rekla je Lara i nastavila sa trcanjem.

Trcala sam jos jedno sat vremena i krenula kuci, kada sam stigla, ugledala sam teta Petti kako se smeje i prica nesto sa Jusom i Harijem. Uletela sam u dnevnu sobu i videla kako su svi prestali sa smejanjem, verovatno su pricali o meni ali ja nemam snage da razmisljam o tome. Krenula sam na sprat i uletala u sobu, uzela sam potrebno odelo i otisla da se istusiram, posle tusiranja obukla sam se i sisla dole da veceram. Kako teta Petti lepo kuva, mislim da nista savrsenije nisam probala, u toku vecere zazvonio mi je telefon.Bio je nepoznat broj ali sam se ipak javila.

"Halo"rekla sam

"Halo Eliza, Lara je, ovaj zelala sam da ti kazem da pravim zurku i da bih volela da dodjes mozes da povedes koga god zelis" rekla je deruci se verovatno jer je muzika bila veoma glasna.

"Vazi, neznam da li ce momci poci samnom" rekla sam sa velikim osmehom i dodala "Docu cu za nekih sat ipo vremena" prekinula sam i pitala teta Petti da li bi me pustila da idem kod Lare na sta je ona samo klimnula glavom.

Videla sam da su i momci bili lepo raspolozeni pa sam pitala i njih da li bi voleli da idu sa mnom, Nail i Liam su odbili a Hari, Luis i Justin su pristali otrcala sam da se spremim .

Stajala sam ispred ormara sigurno vec 15 minuta, gledajuci sta da obucem, na kraju sam se odlucila za haljinu crne boje bez bretela koja je dosezala duzinu malo iznad kolena, obula sam crne stikle i stavila nesto malo sminke(maskara,alajner i ruz). Pogledala sam na sat bilo je 22:22 i ja sam bila spremna za pokret pri izlazu iz sobe uzela sam malu tasnu i texas jaknicu. Kada sam sisla svi su me pogledali iznenadjujuce i dobila sam prelepe komentare, na koje sam se samo nasmejala.

Posto kuca nije bila daleko krenuli smo peske, dosli smo do njene kuce za nekih 10 minuta i pozvonili, naravno otvorila je Lara, zagrlila sam je i usla, odmah sam osetila miris cigara pomesan sa mirisom alkohola, miris je bio veoma jak da sam u jednom trenutku htela da povratim.

Ugurala sam se u mali krug ljudi i krenula da igram, igrala sam toliko dugo da su me noge pocele boleti, taman kada sam krenula da sednem Lara me je viknula i morala sam da odem do nje.

"Ovo je Ian, moj najbolji drug" rekla je Lara sa malim osmehom

Pruzila sam ruku Ianu i predstavila se, izvinula sam se sto cu ih napustiti i otisla da sednem, sela sam i pokusala da nadjem momke. Prvo sam pronasla Justina kako se zvali sa nekom fuxom( nmg. da verujem da sam ga nekada volela), zatim sam pronasla Luisa kako sedi za nekim sankom i prica sa nekim likom, jedino nisam mogla da pronadjem Harija i to me je zabrinulo, pomislila sam da je napolju pa sam krenula da pogledam.

Izasla sam na vrata i krenula niz ulicu u nadi da cu ga pronaci, prolazila sam pored nekog malog prolaza kada sam osetila snaznu ruku na mojoj nadlaktici...



NASTAVAK SUTRA NADAM SE DA VAM SE OVAJ SVIDJA :) :) :)




Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now