The greatest day

195 15 5
                                    

Izlazim iz bolnice, konacno, ne volim je bas toliko, ustvari ko je jos i voli?

Izvadila sam rezultate i zakazala sam kontrolu za 3 dana, valjda ce tada i rezultati biti gotovi, sedim u kolima sa decom i razmisljam o svemu. Sta ce se desiti ako sam stvarno bolesna, ko ce se brinuti o deci? Kako ce moji preziveti gubitak jos jednog deteta? Kako ce Justi bez mene?, sve su to pitanja na koje ne znam odgovor. Nisam ni primetila da smo stigli dok me teta Petti nije pozvala da izadjem.

Petti:" Duso, hoces li izaci?"

Ja:"Ovaj... Da da evo me odmah", zamisljeno sam joj govorila.

Petti:"Sta ti je? Zasto si takva", au nisam sigurna da joj je Justi rekao za mene, ipak cu ga pitati posle, a sad cu joj precutati.

Ja:"Kakva?", pravicu se luda.

Petti:"Bleda, sa podocnjacima do poda, da li da nastavim?", izgleda mi da je ljuta.

Ja:"Samo sam nenaspavana, to je sve", klimnula je glavom, izgleda da mi nije poverovala.

Izasla sam iz automobila i otisla pravo u sobu, u kojoj sam ja nekada spavala. Usla sam unutra i videla da je sve bas kao i kada sam otisla, samo sto je krevet namesten. Posto sam bila umorna odlucila sam da legnem bar 30 minuta. Pre nego sto sam sklopila oci pogledala sam na sat i bilo je 15:42.

Cula sam neko lupanje, i otvorila sam oci, pored mene na krevetu lezao je Justi, beba moja, pogledala sam na sat i bilo je 18:00, kako lepo spavala sam 2 sata. Pokusla sam da ustanem ali me je sprecavala Justijeva ruka, koja se nalazila oko mog struga, nekoliko puta sam pokusala da je sklonim ali nisam uspevala. Bas kada sam uspela probudio se.

Justi:"Pa zar moras da ides?", aha uhvatila sam bio je budan.

Ja:"Moram da vidim sta lupa, brzo cu se vratiti", samo je klimnuo glavom i zavalio se u jastuk.

Sisla sam niz stepenice i videla nesto sto me je toliko nasmejalo da su mi krenule suze. Vanessa je bila u kolicima, u rukama je drzala tiganj i oko stola jurila Juniora, hahhahaha, kako li se toga setila?   Kada me je primetila stala je i ukipila se, kao da misli da cu je grditi. Namestila sam neku ozbiljnu facu i dosla do nje, mislila je da cu je izgrditi, ali sam samo uzela tiganj i ostavila na mesto. Junior se nasmejao i otisao da gleda TV, a ja sam se vratila na sprat. Usla sam u sobu i videla Justija kako sedi na krevetu i kucka nesto na telefonu, zaobisla sam ga i posla da legnem ali me je on zaustavio.

Justi:"Imam neko iznenadjenje za tebe, lepo se obuci, ali nemoj nista kratko da ti ne bude hladno, i da se ja ne napalim", hahhaha kralj je.

Ja:"Dobro", pomalo besno sam rekla.

Justi:"Pa, sta je sad bilo?", kada je to rekao prisao mi je i zagrlio oko struka.

Ja:"Znas da ne volim iznenadjenja", rekla sam i naprcila se kao malo dete.

Justi:"Ako hoces, reci cu ti gde idemo", hahaha ali trazice nesto za uzvrat, znam ga previse dobro"Ali da me poljubis", aha sta sam vam rekla?

Ja:"Poljubila bih te i bez toga", jesam lazov, prisla sam mu, protrljala moj nos od njegov i poljubila ga, nezno."Eto, a sad mi reci gde idemo"...

Justi:"U luna park", jao odavno nisam bila tamo, mislim da sam zadnji put bila sa Nessom, huh jos jedna uspomena na nju.

Obukla sam se, obukla sam crne uske farmerice i  crnu leptir duxericu na kojoj pise "SAVE THE EARTH ITS THE ONLY PLANET WITH CHOCOLATE", na noge sam obula starke, jer ja jos nisam toliko matora, a i starke su uvek u modi. Izasla sam iz sobe i videla da me Justi ceka, izgleda da klinci ne idu sa nama, kako da idu kada su bolesni, jao ja i moji ispadi, dobro, dobro. Izasli smo  iz kuce i usli u njegov Range Rover, jedan od mojih omiljenjih. Nismo dugo putovali, stigli smo za nekih 10 minuta, nismo jos ni izasli iz automobila a novinari su nas opkolili.

Novinar1:"Da li ste se vi pomirili"

Novinar2"Da li planirate da sevencate"

Novinar3"Sa obzirom da ste sada sa Justinom, da li ste sutnuli Harija, i da li je istina da je on kriv za nesrecu".... 

Dalje nisam slusala, uhvatila sam Justina za ruku i krenula do ringispila,  ipak je to voznja koju nikad ne propustam. Vrteli smo se u krug, i u jednom trenutku Justin je uhvatio moju stolicu, a ja sam se okrenula i poljubila ga, videli smo blic, ali nas to nije zanimalo. Posle ringispila, Justin je poceo da me nagovori da idem u kucu strave, ali ja nisam smela. Iako je znao da se plasim uhvatio me je za noge, prebacio preko ledja i uneo u kucu. Spustio me je tek kad smo bas dosta odmakli, ubicu ga ozbiljno.

Nekako sam prezivela i kucu strave, a sada ide Rollercoaster, jej dok smo isli ka rollercoasteru, pevusila sam Justijevu pesmu koja se tako zove. On me je gledao i smejao se... Evo nas na vrhu, jos jedna skretnica i voda, ups zaboravila sam da pomenem da se na kraju rollercoastera nalazi voda... Kada je Justin video vodu, sapnuo mi je:

Justin:" Moraces mnogo da uradis da bi mi se izvinula", hahaha on misli da cu mu se izvinjavati.      Brzo smo pljusnuli u vodu, au majko pa mi smo mokri do gole koze, ja sam jos i vesela ali Justijeva faca je pokisla.

Ja:"U svoju odbranu, nisam znala da ima vode", hahaha kako lazem, znala sam.

Justi:"Pa i nije ti neka odbrana"...

Ja:"Dobro onda ti necu reci ono sto sam htela", e sad mu stvarno necu reci.

Justin:"Sta to?", osetila sam znatizelju u njegovom glasu.

Ja:"Nesto mnogo lepo, ali sad si upropastio priliku", nasmejala sam mu se.

On je onu njegovu kiselu facu pretvorio u neku nedefinisano i poceo da peva:

Justi:"IS IT TO LATE NOW TO SAY SORRY", hahaha budala moja.

Ja:"Dobro, dobro, hajde pridji", prisao mi je "Ovo je mnogo vazno, VOLIM TE", on se nasmejao, prisao mom uvetu i tu sapnuo.

Justin:"Ja tebe vise", aaaaaaa kako ga volim, odmakla sam se od njega, on je izgleda misli da cu da ga pustim da prodje bez poljupca e pa ne moze, privukla sam ga sebi i poljubila, opet smo primetili bliceve, ali nas u tom trenutku nije zanimalo, odvojili smo se tek kada nam je ponestalo daha...

Ja:"This is my greatest day", nasmejala sam se, uzela ga za ruku i krenula ka automobilu...


EVO GA, IZVINITE STO NISAM PISALA, BILA SAM U SELU A TAMO NEMA NETA... HVALA VAM STO CITATE....





Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now