Osetila sam meke usne na svojima,odgurnula sam ga i pitala "Cemu to,zar ne znas da sam sa Harijem"
"Ti mozda jesi sa njim i volis ga, ali volis i mene osetim to, jer kada te dodirnem sva se najezis, a zasto bi se jezila ako me ne volis,pogledaj me u oci i reci da me ne volis"rekao je sigurnim glasom
"Hoces da ti kazem da te ne ne volim, to je nemoguce jer volim te, ali Hazzy volim vise, ti iako nisi bio prisutan fizicki u najtezim trenutcima mog zivota, bio si kroz prisutan kroz pesme i tako mi uvek davao savete, ja sam Belieberka i to me cini tvojom porodicom, ali tvoja devojka ne mogu biti zbog toga sto kako progovoris ti me povredis", rekla sam vec sa licem natecenim od suca.
Stajao je tako nekoliko trenutaka, i najzad me pitao "Da li mogu da te volim iz daljine i da se ponasamo kao da smo prijatelji",ah taj njegov tuzni glas me unistio,briznula sam u plac i skocila mu u zagrljaj.
"Naravno, ali samo prijatelji" poljubila sam ga u obraz i rekla mu da ide jer zelim da se istusiram i da malo odspavam.
PROSLO JE JOS 4 DANA
Justin i ja se druzimo bolje nego ikad, i drago mi je zbog toga, Hariju i meni ide savrseno, volimo se vise nego ikada(haha, kao da je to moguce).
Vratila sam se iz skole i sela na krevet, konacno je petak mogu da se odmaram, zezam i idem na zurke. Otvorila sam ormar, kada sam videla u kakvom je uzasu odlucila sam da ga raspremim.
Ukljucila sam karaoke i pustila Jussovu pesmu"Nothing like us",(Naravno mislila sam da sam sama kuci), i krenula da pevam.
U tom trenutku cula sam otvaranje vrata od moje sobe i tapsanje, pogledala sam i videla Justina,( jao blama nadam se da me nije cuo.
"Vau,ovo je bilo extra",rekao je sa velikim osmehom i dodao "Mogla bi poceti da se bavis muzikom",
Justin P.O.V.
Dosao sam kuci ranije, naravno jer sam zeleo da budem sa njom.
Usao sam u kucu, popeo se na sprat i cuo je kako peva, ni manje ni vise moju pesmu, sam izbor pesme me je odusevio a tek njen glas, svaka joj cast nisam znao da zna da peva.Usao sam u njenu sobu i poceo da joj tapsem, jer blago je reci da sam se odusevio njenim pevanjem,tada mi je na pamet pala jedna ideja...
Posto svaki dan moram da snimam video dnevnik pomislio sam da otpevamo ovu pesmu zajedno i da taj snimak postavim na moj blog, ostalo je jos samo da ona pristane...
Pitao sam je, i naravno pristala je,msm ko bi odoleo mom moljenju,hah kakva skromnost, krenuo sam da snim i predstavio je svojim belieberima, i poceli sa pevanjem, ja sam svirao i pevao prvi deo pesme a ona je pevala refren i drugi deo pesme, da ne duzim zvucali smo fantasticno..
END OF JUSTIN P.O.V.
Uf nmg. da verujem da sam otpevala moju omiljenu pesmu sa Jusom, jao kako sam srecna,hah toliko sam srecna da nisam cula telefon koji je zvonio vec sigurno 1 minut.Podigla sam telefon i javila se, bio je Haza koji nije bio zadovoljan vec ljut, rekao mi je da izadjem da zeli da razgovaramo.
RADNJA KOJA SE DESAVA NAPOLJU
Izasla sam napolje i videla Harija kako ljut seta gore dole.
Cim sam mu prisla, krenuo je da se dere na mene:
"Zasto si tako prisna sa njim da se mozda ne zabavljate" rekao je nekako bezosecajno
"O cemu ti pricas" pitala sam ga jer stvarno ne razumem o cemu se radi
"O tvom videu sa Justinom, koji je od uvek bio tvoj idol" rekao je i krenuo da se smeje
"Hari duso, sta je sa tvojim mozgom, pogledaj se ljubomoran si na Justina, koji mi je kao brat,znaci nmg da verujem kakva si budala sada ispao" kroz smeh sam izustila
"Ja mozda jesam budala, ali vidim da ga volis, i to vise nego brata i zato necu da trpim da me pravis ,zelim da raskinemo" rekao je vec ozbiljnim glasom
"Lepo sam ti rekla da ovo nece trajati ni 1 mesec, znala sam" namignula sam mu, okrenula se i dodala "Hari ti ces uvek biti moj drug"
Jadan Hari je ostao na tom mestu zatecen, nije mogao da veruje, a nisam ni ja.
Uletela sam u kucu, pa u sobu, zalupila sam vrata i krenula da placem nmg. da verujem da on misli da ga varam sa Jusom, istina je da ga volim ali ne bih ga prevarila sa njim.
Cula sam kucanje i ulazak u sobu, kada sam se okrenula videla sam Jussa sa zabrinutim izrazom lica pitao me je:
J:"Jesi li ok"
E:"Nisam Juss, sve mi je krenulo nizbrdo od kako sam dosla,upoznala sam tebe i bio si seronja, pa sam te zamrzela, onda sam upoznala Harija bila sa njim i sada raskinula, a sto je najgore volim i tebe i njega i ne mogu da izaberem izmedju vas dvojice, a on to zeli da uradim, a kako je krenulo ti pobedjujes zbog sto si uradio, uvek si bio tu za mene, a Hari nije i sada kada placem zbog njega ti si tu a on nije, budala jedna nenormalna"
J:"Lizz sve je ok, ja znam da me volis vise od njega, ali ako ce ti pomoci ovo mislim da je bolje da izaberes njega"
Jao kako pazljiv, coka skocila sam sa kreveta u njegov zagrljaj,koji mi je moram da priznam prijao, pogledala sam ga u lice i dobila jaku zelju da ga poljubim sto sam i uradila.
Na pocetku je to bio obican poljubac, ali je kasnije prerastao u nesto vise...
SLEDECE NASTAVAK KADA BUDEM IMALA VREMENA :) :) :) :) :)
YOU ARE READING
Ostvarenje sna jedne Belieberke
FanfictionOvo je prica o devojci koja na razmeni studenata dolazi na godinu dana u L.A. i tako upoznaje svoje idole :)