You are my only love

215 15 2
                                    


Ako ja kazem Justinu, ne odgovaram za posledice. Kada sam izasla na vratima je stajao Justin, a coka cekao me je... Video je da sam uznemirena i odveo me je u sobu da prilegnem. Cim sam legla na krevet pitao me je:

Justin:"Da li sam ja dobro cuo?"

Ja:"Ako si prisluskivao onda jesi!", povisila sam ton na njega.

Justin:"Kuckin sin, sad ce on da vidi", dok je to govorio okretao se ka vratima, razmisljaj Lizz kako da ga zaustavis, ding, ding, ding, olasilo se zvonce u glavi. Dok sam ja razmisljala kako da ga zaustavim on je bio na pola hodnika, veoma brzo sam dotrcala do njega, uhvatila sam ga za ruku, podigla na prste i poljubila tako snazno da mi se od siline poljupca zavrtelo u glavi. Na pocetku je bio pomalo zbunjen ali kada se opustio uzvratio mi je poljubac, cokica moja. Naravno morali smo da prekinemo sa ljubljenjem posto smo ostali bez vazduha, jao jbt ja sam tek sada skontala da sam poljubila bivseg decka. Dok sam ja razmisljala on me je gledao, promatrao je svaki moj pokret, ljubav, u celom razmisljanju prekinuo me je njegov glas.

Jus:"Znam zasto si ovo uradila?", nije mi dozvolio da progovorim vec je nastavio "Zelela si da spasis coveka kojeg volis, i za kojeg ces se za koju godinu udati"... poslednje reci su mi odzvanjale u usima. Ja da se udam za Harija pfffff ne bih ja to uradila, zar ne?, okej Lizz saberi se i reci mu sve..

Ja:"You are my only love", gledao me je nekim ne definisanim pogledom, a ja sam nastavila "Da li mislis da ja njega volim, da sam sa njim zbog ljubavi", klimnuo je glavom, "e pa tu si se zajebao ja sam sa njim samo da bih tebe zaboravila, da bih te izbacila iz glave i srca", ups vec sam povisila ton i doktori i sestre su me gledali, o da ja sam u hodniku.

Povukla sam ga u moju sobu i nastavila:

Ja:"Mislis da mi je lako bilo ovih godina, jebote pa koliko sam puta pokusala da te zaboravim, sta mislis"...

Juss:" Ne znam", nekako tiho jedva razgonetno je rekao.

Ja:" I bolje sto ne znas, veruj mi", sada sam vec bila iznervirana, hodala sam po sobii sa rukom na celu.

Gledao me je neko vreme, a onda polako poceo da mi se priblizava, posle nekoliko sekundi nasao se i spred mene i zagrlio me tako snazno, nije sad to bio bas snazan zagrljaj koji te tera da povracas creva, vec onaj zagrljaj koji ti porucuje da si sa tom osobom zasticen, i da te niko ne sme dirati. Uzvratila sam mu zagrljaj i takom smo stajali dok doktor nije usao.

Doktor:"Izvinjavam se sto vas prekidam, ali stigli su rezultati"

Justin:"Kakvi rezultati?", pogledao me je upitno...

Ja:"Okey i sta mi je?", iscekivala sam da mi kaze..

Doktor:"Pa jos nismo sigurni, ali nivo hemoglobina je previse nizak, a to moze da znaci samo jedno", gledala sam u njega kao tele u sarena vrata.

Ja:"A to je?"

Juss:"Nemoj te mi reci da je to ono sto mislim da jeste", sta to svi pricaju u siframa.

Doktor:"Gospodjica najverovatnije ima leukemiju", au brate pa to ne moze da se izleci lekovima.

Juss:"Ali jos niste sigurni, zar ne?"

Doktor:"Nismo jos sigurni, i treba da obavimo jos par rezultata, ali vi sada mozete da idete"...

Gledala sam ih i nisam mogla da verujem, sta ce klincima biti ako ja odem, pa nece valjda ostati sa Petti kuci, a Justin ce na turneje sam. Gledala sam u jednu tacku i sedela na krevetu, nisam ni primetila da me Justi zove i drma, sve dok se vrata nisu otvorila. Na vratima su stajale dve medicinske setre koje su vozile moju decu u kolicima, okey Lizz sad se saberi, oni ne smeju da te vide takvu.

Vanessa:" Mama jel sve okey", primetila je da nisam dobro.

Ja:"Da, da sve je okey, zasto pitas?", valjda ce prestati sa pitanjima sad.

Vanessa:"Sanjala sam neku tetu koja lici na mene i rekla mi je da ti kazem da ce sve biti okey, i jos mi je rekla da pozdravim tatu i rekla mi je da se zove kao ja", jao Nessica moja joj se javila u snu, ako ona kaze da ce sve biti okey onda ce sve biti okej, zar ne?

Ja:"Tu tetu sto si sanjala, to ti je tetka, umrla je bas na dan kada sam ja zatrudnela sa tobom, zato sam ti i dala tako lepo ime, po njoj", sada se Junior prikljucio.

Junior:"Da li si je volela", boze sta me pitaju.

Ja:"Naravno da jesam bila mi je sestra", au majko ako nastavim da pricam o njoj rasplakacu se.

Nessa:"Odakle ona zna tatu", huh brate odakle im sva ova pitanja?

Juss:" Pa kada me je tvoja mama ocarala, otisao sam da upoznam njene roditelje i sestru, i tako sam je upoznao, da znas da je ona bila jedna od borbenijih Beliebera", na zadnju rec se nasmesio, pa nastavio "ali niko nije bio vatreniji od vase mame", hahahahah na ovo sam se ja nasmejala.

Vanessa:"Mama, bila si Belieber?", dobro je skrenuo je sa teme, pogledala sam ga i oblikovala mu usnama jedno Hvala, a on mi je samo namignuo.

Ja:"Da veliki Belieber, a i nisam bila jos sammm", valjda su to mogli da zakljuce i sami.

Junior:"Mama, pevaj mi tatinu pesmu", ajoj sada ce Juss saznati da sam im pevala njegove pesme.

Justin:"Da mama, pevaj im moje pesme", da je taj pogled mogao da ubije ja bih ga odavno ubila.

Ja:"Okej, koju zelite", predala sam se.

Junior:"Ja zelim Be Alright", jao tu je pesmu meni pevao Justin...

Krenula sam

Ja:"Across the ocean, across the sea
Startin' to forget the way you look at me now
Over the mountains, across the sky
Need to see your face and need to look in your eyes
Through the storm and, through the clouds
Bumps on the road and upside down now..., okej sada nesto drugo"

Vanessa:"Ja zelim Mistletoe", jedna od mojih drazih.

Ja:"It's the most beautiful time of the year,
Lights fill the streets spreading so much cheer,
I should be playing in the winter snow,
But I'mma be under the mistletoe.

Okey i ovo je dosta zelite li jos neku ili da zavrsavam", valjda nece ni jednu vise.

Juss:"Ja zelim Fall", kuku majko bozija gde nadje nju?

Ja:"Ali samo prvu strofu...Let me tell you a story
About a girl and a boy
He fell in love with his best friend
When she's around,
he feels nothing but joy
But she was already broken,
and it made her blind
But she could never believe that love would ever treat her right", zasto me ova pesma  podceca na nas?



OKEY TO JE TO



Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now