Reality

208 16 7
                                    

Slozio je neku ups facu, a ja sam se okrenula i izasla. Hvala svetom Petru sto je preziveo, kada se malo oporavi razgovaracemo u 4 oka, ili 3 ako mu izbijem jedno. Uf, da treba da pozovem Hazzu da proverim klince. Pozvala sam ga i telefon je zvonio i zvonio i napokon se javio.

Haza:" Halo", jao izgleda da je spavao a ja sam ga probudila.

Ja:"Ups, izvini ako sam te probudila zovem samo da kazem da je dobro i da cu sad doci po klince"

Hazza:"Nema potrebe sad cu ja doci po tebe a i nisi valjda luda da ih budis", u tom trenutku pogledala sam na sat i videla da je 5 ujutru, jao pa da roknula sam se u glavu, oni spavaju.

Ja:"Dobro cekam te".

U roku od nekih 5 minuta se pojavio i ja sam usla u kola, joj i meni se prispavalo, kada sam usla poljubila sam ga i rekla mu da me vozi u hotel ali ne mora da bude po gospodinovom, odveo me je u 1D kucu kod dece, zelela sam da spavam i trazila sam od Hazze da me vodi u sobu kod dece, ali me je odveo u svoju sobu, jao coka moja, dao mi je neku njegovu majcu da spavam u njoj. Zamolila sam ga da izadje da se presvucem, ali naravno on budala tvrdoglav kao mazga i nece, ja sta cu morala sam da se presvucem pred njim. Hahaha da ste videli njegov pogled kako se caklio, mislila sam da ce da me zaskoci, prvo sam skinula gornji deo trenerke i majcu i navukla njegovu, uf, kolika je majca dosla mi je do ispod kolena, a on je ostao razocaran sto me nece videti u gacicama, ali Hazzo ima jos vremena.
Kada je primeti da sam zavrsila pusti me je da legnem i izasao iz sobe, a ja sam pocela da sanjam. Nalazim se na istom mestu kao i pre 7 godina sa Vanessom (mojom pokojnom sestrom), samo sto sada mogu da pricam sa njom:

Ja:"Vanessice mnogo mi nedostajes", preblago sam joj rekla.

Ona:"Znas li koji je ovo put da radim za tebe?"pitala me je skoro deruci se.

Ja:"O cemu pricas?"

Ona:"Spasavam te gubitka svoje jedine ljubavi, jao mnogo puta sam ovo radila, prvi put je bio kada su ga istukli jer te branio tj. ogovarali su te i on je uskocio da te brani, to je bio prvi put da sam ga spasila od smrt, a ovo drugi, samo da znas ako dodje do treceg necu moci da ga zaustavim, uspece sebe da usmrti", malo uznemireno je govorila..

Ja:"Znam sve znam, ali ne obaziri se na to, znas da imam sve pod kontrolom"

Ona:"Vidim", rekla mi je sarkasticno, au majko kako se promenila nije ovo moja Vanessa."Znas li da ako umre postaje andjeo", nisam nista htela da joj kazem samo sam klimnula glavom. Onda je ona pocela da odlazi , a ja sam se probudila. Kada sam ustajala iz kreveta rekla sam "Samo moj andjeo", i nasmejala se , a da me je neko video pomislio bi da sam luda, mozda i jesam, da da definitivno jesam.

Cula sam neku buku u dnevnoj sobi, i otisla sam da pogledam sta je (onako u majci), usla asm u dnevnu sobu, za klavirom su bili Luis i Vanessa, au sa sve gipsom, za stolom jeli su Nail i Junior, cudime bas, a Liam i Haza su sedeli i gledali film, posto me niko nije primetio odlucila sam da se malo nasalim sa njima, uhvatila sam se za grudi i pocela da kasljem tada su me svi pogledali, napravila sam se kao da ne mogu da disem, sada su se svi uplasili i svi su skocili da mi pomognu, kada su mi prisli ja sam pocela da se cepam a ovi svi oko mene su me gledali kao da sam pala sa marsa. Okey ovo mozda i nije bila tako dobra ideja deca su plakala, Hazza i ekipa su prebledeli a ja se smejem. Hahahahah au  Lizz smiri se, evo evo dosla sam sebi, Hari me je gledao kao da ce me sahraniti, uhvatio me je za ruku i odveo u jednu sobu.

Hari:"Pa dobro, da li si normalna, znas li da su se deca prestravila", rekao je skoro se smejuci.

Ja:"Hahahahahah, priznaj hahahah da je hahahah bilo dobro", on se nasmejao, prisao i poljubio me.

Hari:"Ti si beznadezan slucaj, ko se jos u 25-toj godini tako zajebava", pogledala sam ga i ponovo pocela da se smejem, da on je upravu ja sam stvarno beznadezan slucaj. Otisla sam da proverim decu ipak su se i oni prepali. Vanessa je i dalje sedela kod klavira i ovog puta nije svirala vec je brisala suze, prisla sam joj:

Ja:"Dusice mamina sta je bilo", dok sam to govorila grlila sam je.

Vanessa:"Ti si se salila, a ja sam se prepala, uplasila sam da cu izgubiti i tebe i tatu u isto vreme", jao dusica ipak nisam trebala tako da se salim sa njima.

Ja:"Hey, hey nikad neces izgubiti mamu i tatu, inace tata je dobro  i sad cemo da idemo da ga podsetimo, tako da se opusti, a u ostalom kako napreduje klavir"

Vanessa:"Dobro, ja idem sada da se presvucem", rekla je i pokusala da ustane ali nije mogla da stoji zbog gipsa, uzela sam je i odnela u Harijevu sobu, i spustila je na krevet, otisla sam do vrata, zatvorila ih i pocela da govorim.
JA:"Okey Vanessa Bieber o cemu se ovde radi, zasto si takva", rekla sam joj normalnim glasom, bar ja mislim da je bio normalan.

Vanessa:"TI i ujka ste zajedno ako se vencate imacete jos dece i zaboravicete nas, a tata i Selena su zajedno i vencace se i imace decu i zaboraviti nas, kako god okrenete mi cemo biti zaboravljeni", kroz plac mi je govorila, jao dusica zar misli da bih ja njih zanoravila pa oni su mi deca..

Ja:"Ti stvarno mislis da bih vas ja zaboravila", klimnula je glavom, "E pa ljubavi lose mislis, ni tata ni ja vas necemo zaboraviti, vi ste plod nase ljubavi, vi tu ljubav i postovanje i odrzavate, zato se nista ne brini i zovi Ujku da nas vozi do hotela, pa kod tate", rekla sam pre nego sto sam razmislila, ali sam onda videla da ima gips, to je kad neko ima brzi jezik od pameti,"Ipak cu ga ja pozvati", ona se nasmesila i obrisala suze. "Hariiiiiiiiii", viknula sam i otisla da ga pronadjem, kada sam ga pronasla sve sam mu rekla, a on je otisao po Vanessu i odneo je u kola a Juniora sam povela ja i odvela ga u kula i krenuli smo ka hotelu. U hotelu se nismo dugo zadrzali samo smo se presvukli i krenuli u bolnicu.

U bolnici nas je cekala gomila novinara, a Hazza ih je sve pristojno sklanjao od nas, prilazili smo njegovoj sobi, a ja sam rekla deci i Hariju da me sacekaju, jer zelim da proverim da li spava, prilazila sam sobi i cula 2 glasa, bili su to Selena i Justin.

Justin:"Znas, da te ne volim i da svo ovo vreme volim samo jednu, a to je Lizz", rekao je nekako sapucuci.

Selena:"Znam, sve znam ali sta cemo sa bebom", uf u sebi sam je gadjala cime stignem.

Justin:"Ako je beba moja, ja cu je izdrzavati", rekao je, na sta je ona odlucila da ustane i krene, uf sada bi bilo lepo da udjem i "proverim" da li je budan. Bas kada je Selena posla da otvori vrata ja sam ih otvorila i ona su je udarila posred nosa, hahahahha nisam mogla da se suzdrzim i pocela sam nekontrolisano da se smejem, a onda sam se kao izvinula i posla ka Justinu.

Prisla sam mu i poljubila ga (u obraz), na sta se on nasmejao i rekao.

Juss:"Ovo mi je trebalo", namrstila sam se i udarila ga blago.

Ja:"Jako duhovito"....


Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now