XXXXXXXX 7 godina kasnije XXXXXXXX
Proslo je 7 godina, predamnom je to prebrzo proletelo. Vanessa i Justin su vec porasli i stalno se raspituju kada ce ga upoznati, za 2 dana se vracam u L.A. idem da posetim prijatelje i teta Petti, ipak nije videla Vanessu 7 godina a Justina (juniora) nije ni upoznala, deca jedva cekaju da vide baku, a ja sam pomalo uplasena.
Pratim vesti o Justinu (starijem), pre nekih 3 meseca sam saznala da se zeni i zelim mu svu srecu, znam da nas je trazio 5 godina i da je na kraju odustao, i zbog toga sam mu jako zahvalna. U Londonu smo se lepo snasli zivimo u prelepoj vili, nastavila sam sa pevanjem i imam dosta hitova, i dalje slusam Justina cak sam napravila i par covera njegovih pesama, Love youreself, Life is worth living i Purpose. Pesmu Purpose sam izmenila i ona se nalazi na mom novom albumu.
Moji roditelji nas posecuju skoro svakog vikenda i vole da provode vreme sa klincima. Svakog vikenda nam u posetu dolazi i Hazza, on takodje zna gde se nalazimo ali nikada nije rekao Justinu, kada ga deca vide povicu :"Ujka Hari", i zalete mu se u zagrljaj, a on im uvek kupi po kesu slatkisa iako ja to ne dozvoljavam.
XXXXXXXX Justins P.O.V. XXXXXXX
Trazio sam ih 5 godina i ne mogu da ih nadjem, nije da ne mogu nego sam jednostavno izgubio nadu da cu ih ikada pronaci. Za 2 dana je tacno 7 godina otkada je otisla, svaki dan mi nedostaje, ako se ne bude vratila olucio sam da cu ozeniti Selenu. Volim ja nju ali ta ljubav nije kao ona koju osecam prema Lizz, iako je proslo skoro 7 godina ta ljubav i dalje postoji, nije se ugasila i nikada nece. Njene roditelje i dalje zovem svaki dan da bi mi dali neku informaciju gde se nalazi, ali oni mi samo kazu da je dobro i da ne brinem za nju i klince. Saznao sam od njenih kada se porodila, pozvali su me i rekli da sam dobio sina, kojeg cu valjda jednog dana upoznati. Svaki dan citam njeno pismo, i svaki svakcati put se rasplacem, jednom me je tako Selena uhvatila kako placem i morao sam da sakrijem pismo i da izmislim neki izgovor zasto placem. Kako mi samo nedostaje.
XXXX End of Jusstins P.O.V. XXXX
Proslo je 2 dana, i mi smo u avionu za L.A., deca jedva cekaju da ga upoznaju, Vanessa mnogo voli njegove pesme ali joj ja nikada nisam rekla da jjoj je on tata, razmisljala sam jednom da joj kazem, ali sam se suzdrzala jer sam zamisljala njenu reakciju.
Stigli smo konacno, lepo je ovde iako ja odavno nisam bila sve je isto, prvo cemo otici u hotel da ostavimo stvari, a onda vodim decu kod bake. Uzela sam trokrevetnu sobu, naravno VIP sobu ipak sam ja pznata licnost, rekla sam deci da se raspakuju i presvuku, pa da sidju dole na sladoled i krecemo. Za divno cudo poslusali su me i brzo zavrsili, dok smo isli do kuce cutali su, verovatno su uzbudjeni zbog svega, ko ne bi bio.
Stala sam ispred dobro poznatih vrata, setila sam se one veceri i suze su mi krenule, Vanessa je to primetila i zagrlila me, na brzinu sam obrisala suze i pozvonila. Cula sam necije korake a onda se ispred mene pojavila teta Petti, kada me je ugledala skamenila se, mislim da joj je trebalo par sekundi da se pribere ali kada se pribrala zagrlila me, nije to bio prijateljski zagrljaj, to je vise bio zagrljaj majke koja dugo nije videla svoje dete. Kada je zavrsila sa mnom ja sam joj predstavila decu...
Ja:" Pa teta Petti ovo su Justin i Vanessa, Vanessu znas ali Justina ne i zato sam ih dovela kao sto sam obecala"
Teta Petti:"I ranije sam ti govorila samo Petti za tebe duso, pa ovo su moji unucici hajde udjite unutra"
Deca:"Drago nam je, hocemo, da li je tata tu", rekli su oboje u isto vreme, pogledala sam ih i zasmejala se, kako me potcecaju na njega.
Petti:"Ne trenutno nije tu, ali doci ce za neki pola sata, hocete neki sok i hocete da se igrate imam posebno sobu za to napravljena je jos odavno za Vanessu"
Vanessa:"Sok necemo sada smo pojeli sladoled, ali hocemo da se igramo, jel tako mali"
Junior:"Tako je", klimnuo je glavom.
Petti je ustala i odvela ih u neku sobu, pa se vratila do mene.
Petti:"Kafu duso?" pitala me je pomalo nesigurno.
Ja:"Moze, Ovaj nadam se da ti ne smeta sto te ovo pitam ali koliko je ozbiljna njihova veza, jer ja stvarno ne bih volela da budem razlog ako raskinu, nisam se vratila da se pomirim sa njim vec da bi deca upoznala svog oca", rekla sam sve u jednom dahu, huh ala sam uspesna.
Petti:"On nju ne voli, on voli samo tebe i sam mi je to rekao pre neko vece, sa njom je zato sto pokusava da te zaboravi, ali mu ne uspeva, sada su otisli da kupe burme za vencanje, ali kada te bude video odustace on os tih burmi videces", mogu se samo nadati da je tako.
Ja:"I ja njega mnogo volim ali sam nastavila sa zivotom i karijerom, i volela bih da on to isto uradi", dok sam to govorila cula sam ulazna vrata i setila se trenutka kada mi je pukao vodenjak, nasmejala sam se neprimetno i cekala da udje. Cula sam 2 glasa oba sam prepoznala to ju Juss i Selena, pomalo sam ljubomorna, ma sta ja pricam nisam ljubomorna, joj boze moj spasi me.
Usao je u dnevnu sobu, presao je pogledom preko nje i ugledao me, mislim da se u tom trenutku sledio jer me nije ocekivao, istu reakciju je imala i Selena stim sto me je ona gledala kao da sam joj babu ubila. Justin je nekoliko trenutaka tako stajao drzeci Selenu za ruku, a onda ju je pustio i dosao do mene i zagrlio me, uf bre to nisam ocekivala, uzvratila sam mu zagrljaj i u tom trenutku su usla deca.
Vanessa:"Mama, zasto grlis Justin Biebera", pitala je nekako umiljato.
Ja:"Decice ovo je vas tata".
Nekoliko trenutaka su tako stajali a onda su mu prisli, tj. sacekali su da se ja i on odvojimo.
On je cucnuo da bi bio u njihovoj visini, a oni su ga zagrlili i poceli da placu. Petti i Selena su ovo gledale i smesile se a ja sam gledala i plakala...
HUH 2 NASTAVKA ZA JEDNO VECE, PA VOLELA BIH BAR 3 VOTA I 2 KOMENTARA, MSM DA NE TRAZIM PREVISE... SLEDECI PISEM KADA STIGNEM :)
YOU ARE READING
Ostvarenje sna jedne Belieberke
FanfictionOvo je prica o devojci koja na razmeni studenata dolazi na godinu dana u L.A. i tako upoznaje svoje idole :)