Untitled Part 9

266 15 0
                                    

Dosli smo do bolnice, nisam znala kod koga prvo da odem, kod teta Peti ili kod Jussa.

Ipak sam otisla do teta Peti, pitala sam sestru na recepciji gde je njena soba, i ona mi je pokazala na sobu 215A, usla sam u sobu i videla teta Peti kako lezi.Hvala bogu bila je budna, kada me  ugledala skocila mi je u zagrljaj i rekla "Hocu da ga vidim",klimnula sam glavom i otisla do doktora da ga pitam da li Petti sme da izadje i u kojoj je sobi Justin.

Dopusteno nam je da ga vidimo,msm samo Peti i meni, Ianu nije, usle smo kod njega, teta Peti je krenula da place i uhvatila ga za ruku.

P:"Justin, ljubavi mamina otvori oci"

Ja:"teta Petti, smirite se ponovo ce vam skociti pritisak" rekla sam kroz jecaj.

Tada je doktor usao i odveo teta Petti da se odmara, a ja sam ostala sa njim.

Ja:"Justi, ljubavi moja nemoj me napustati, ti znas da te ja volim i da ne mogu da zivim bez tebe"

Otvorio je oci, pruzio mi mali osmeh, zatvorio je oci i cula sam pistanje nekog aparata.Posle toga nisam znala gde se nalazim, znam samo da su me izveli iz njegove sobe i vise nista ne znam samo je usledilo crno.

Probudila sam se u bolnickom krevetu osetila sam bol u ruci, pogledala sam je i videla da mi je ukljucena infuzija,jao kako me sve boli.

Pogledala sam na fotelju do mog kreveta, na njoj je bio Ian, koji je spavao, zakasljala sam se i on se probudio, pitala sam ga:

Ja:" Koliko sam bila u nesvesti"

I:"2 dana"

Ja:"Kako je Justin"

I:"Pa onda kada si se onesvestila oni su ga ozivljavali, a sada je dobro rekli su da se probudio i da ce sada malo odmarati"

Kada sam to cula pokusala sam da ustanem,ali mi Ian nije dopustio.Rekla sam mu"Zovi doktora", na sta je on samo klimnuo glavom.

Doveo je doktora,koji mi je otkacio infuziju i pustio me da idem kod Jusa.Pre nego sto sam otisla pocela sam da razgovaram sa Ianom.

Ja:"Znas da ga nikad necu prestati voleti, i koliko god pokusavala da te zavolim, nikada te necu voleti kao njega"

I:"Znam, i znam da ces me sada ostaviti iako te je on povredio"

Ja:"Molim te izvini zbog svega, i molim te reci razrednoj da cu doci za nekih nedelju dana"

Dosla sam do njega i poslednji put ga poljubila.

Otisla sam do njegove sobe, u kojoj je bila teta Peti.Kada me je ugledala ustala je i zagrlila me.

Ja:"Kada se probudio?"

P:"Jutros, odmah te je trazio"

Ja:"Jao kako me uplasio, gde je Selena"

P:"Ostavila ga je ovde, i rekla da joj se javi kada izadje"

Ja:"Jao kakva budala"

U tom trenutku cula sam uzdah, i odmah se okrenula.Probudio se konacno, kada me ugledao nasmesio se, tada je teta Petti rekla:"Ostavicu vas same", nasmejala sam joj i klimnula glavom u znak odobrenja.

J:"Znas da sam cuo ono sto si mi rekla"

Ja:"Sta to?" pravila sam se luda

J:"Ne pravi se luda, znas ti dobro na sta mislim"

Ja:"Znam da si me cuo, to sam zato i rekla" nasmejala sam

J:"A da li si to mislila"

Ja:"Naravno, ako zelis mogu da ti ponovim"

J:"Ja bih voleo da mi ponovis samo jedan deo"

Pogledala sam ga pomalo zbunjeno, ali sam onda skontala o cemu govori "Justi ljubavi moja volim te".

J:"Svidja mi se moj novi nadimak"

Ja:"Znam, i meni"

Prisla sam mu i poljubila ga,znam da je prvo bio iznenadjen ali mi je onda uzvratio.U trenutku kada mi je uzvracao poljubac, na vratima se pojavio neko.Kada smo se odvojili videli smo Selenu, sa suzama u ocima. Kada je izlazila rekla je :"Osveticu vam se ja", hahaha jao kako je samo bila besna, a meni je u neku ruku bilo drago.

J:"Jao kako sam umoran, jel ti nece smetati da odspavam malo"

Ja:"Sve je okej, samo spavaj SWEETY"

Izasla sam iz sobe i potrazila Petti, koja je sedela sa nekim covekom i verovatno davala interviju, kada me ugledala pozvala me i rekla mi da im odgovorim na nekoliko pitanja, pristala sam da odgovorim na neka.

Novinar:"Koliko dugo poznajete Justina"

Ja:"Skoro 2 meseca"

Novinar:"Sta mislite o slici koju je postavio neposredno pre nesrece" tu me je uhvatio, nisam znala sta da mu odgovorim. Sledila sam se, ali sam se opustila kada sam videla Justija iza sebe.

Ja:"Ta slika je bas lepa zar ne mislite"

Tada se Justin ubacio u razgovor.

J:"Zasto gnjavite moju devojku"Tada sam ostala zatecena, nisam mogla da verujem da je to rekao, jao ljubav moja

Novinar:"VI ste u vezi?"

J:"Naravno" rekao je to i poljubio me

Novinar  je zamolio da nas slika, na sta smo pristali.Tada je Juss ispricao kako sam ga ja probudila iz mrtvih(hahaha, tako on kaze ali mu ja ne verujem).

POSLE  2 DANA

Konacno su nas pustili kuci, ja sutra moram u skolu, pa ce teta Petti biti sa Justijem.

Ovaj dan je brzo prosao i bila sam primorana da legnem, jer sam ujutru prva smena. Alarm je zvonio u 6:30, ustala sam ranije da bih oprala kosu.Oprala sam kosu, osusila sam i ispeglala, dosla sam do ormara i uzela crne uske farmerice i Justijevu belu majcu,koju mi je dao juce.

U 7:15 sam izasla iz kuce i napolju zatekla brdo novinara, cim sam izasla poceli su sa pitanjima

"koliko dugo ste zajedno", "Da li je vasa veza ozbiljna", i onda je usledilo pitanje zbog kojeg sam popizdela "Da li ga stvarno volite ili ste sa njim zbog novca". Posla sam da odgovorim ali sam videla da se Lara parkira na ulici, nekako sam se progurala, i usla u auto.Pozdravila sam se sa njom,okrenula sam se i videla Iana  pozadi, naravno pozdravila sam se i sanjim, nije razlog da zbog onoga prestanemo da se druzimo.

Malo smo cutali, i onda je Lara progovorila

:"Ian i ja smo zajedno,nadam se da ti ne smeta"

Ja:"Zasto bi  mi to smetalo ja sam sa Justijem, i drago mi je zbog vas"

I:"I nama zbog vas"

Stigli smo do skole,jedva sam izasla iz auta, zbog novinara, boze kako su dosadni.

Usla sam u ucionicu, i sela pored Iana kao i uvek kada je u ucionicu usla nova profesorka, sve su oci bile uprte u nju a ja sam je gledala  u neverici. Ne mogu da verujem na sta je spala, stvarno nisam ovo ocekivala od nje.

Zdravo deco ja sam nova profesorka Ekologije zovem se...




ZNAM DA SAM REKLA DA CU PISATI KAD BUDEM IMALA VREMENA, ALI SAM SADA IMALA INSPIRACIJU I MORALA SAM DA PISEM :) :) :) :) :) :) :) :) :)


Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now