The wedding day

186 18 5
                                    

Iz sna me je probudilo neko lupanje, pomislila sam da su provalnici, ali oni ne bi usli po daju. Sisla sam dole i videla stravu i uzas, Rayan i Justin su se rvali i obarali sve po kuci. Ja do sada nisam imala priliku da upoznqm Rayana, zato sto nije dolazio kod Justina neko vreme, tj. bili su u svadji.Morala sam da ih prekinem, pa sam kasljucnula kao znak da sam tu, tek su me tada i primetili. Klinci su se vozikali, Junior je sedeo u Vanessinim invalidskim kolicima i kada su videli da gledam ovu dvojicu kao da cu da ih ubijrm poceli su da se smeju kao ludi. Rayan me je gledao kao da je nesto zgresio. Prisao mi je, pruzio ruku i rekao:

Rayan:"Zdravo Lizz, ja sam Rayan, i cuo sam mnogo lepih stvari o tebi, ali mi niko nije rekao da si prelepa", Juss ga je udario po glavi a on se nasmejao.

Ja:" Drago mi je Rayane, cula sam mnogo o tebi, ali ki niko jos nije rekao da se ponasas kao klinac", na moje reci on se nasmejao.

Rayan:"Sudeci po recima ove budale, ovaj klinac ovde ti je kum!",  pokazao je rukama na sebe.


Ja:" Pa, moras se malo  popraviti kume".

On se nasmejqo i poceo da prica sa Justinom o nekoj Lari koju je upoznao kako je mnogo lepa i otvorena ali ima muza i dete. Nasmejala sam se jer sam znala da prica o mojoj kumi, Justin me je pogledao i klimnuo glavom kao da mi je dao znak da isto misli. Odmahnula sam glavom kao znak da mu ne kaze i da ce sam saznati. 

14 FEBRUAR

Dana se udajem, danas ce me moj otac predati Jusu u ruke. Ova 2 meseca su mnogo brzo prosli, Austin i Selena su izasli iz holnice i trenutno ih cuva Petti i moja mama. Ako se pitate kakva mi je haliina pa mogu reci samo preee.  Vise je kao balska haljina, ima srcoliki izrez na grudima i na gornjem delu je bila sva u cirkonima ( moje najdraze), a donji je bio sirok i sa pokojim cirkonom na dnu. Postoji verovanje da ako te muz vidi bez vela na vencanju to donosi nesrecu pa sam uzela i njega, bio je crvene boje, znam da se ne slazu boje ali ko ga jebe, po verovanju treba da bude crven da biste imali dosta ljubavi. Znam da su to samo price i verovanja ali ja sam pateticna i verujem u ta sranja. Moja deverusa je Vanessa, skinula je gips pre 2 nedelje, i brzo se oporavlja. Rayan je priznao Lari da mu se svidja a ona ga je iskulirala, ozgleda da je stvarno zaljubljena u njega.

Maticar:" Zelite li da kazete vase zavete", ma jok brate bez veze smo ih spremali. Prvi je bio Justin.

Justin:" Onog dana kada sam te video na vratima pomislio sam omg jos jedna na grbaci ali sam pogresio, na pocetku smo se svadjali ali je sve posle toga preraslo u ljubav, Ljubav ta rec nema definiciju, i da ste me pre 8 godina pitali sta je to ja bih vam rekao samo rec ali sada ljubav je za mene jedna jedina rec Eliza. To ime me boli kada se posvadjako, ali to ime me voli kada smo zajedno. I imam samo 2 reci da ti izgovorim VOLIM TE LIZZ i uvek cu", kada je zavrsilo svi su poceli da tapsu a ja sam pocela da brisem suze. Sada je red na mene:

Ja:"Jos kao tinejdzer pocela sam da slusam jednog od najpoznatijih, najlepsih i najtalentovanijih zvezda", naravno da su se svi nasmejali jer su mislili da pricam o Jussu"  Da, MattyBreppa, a on me je naveo da slusam ovu moju budalu, dosavsi u njwgovu kucu sve mi se prosvetlelo, mislila sam da iman sanse da zivim kao kraljica, princeza, njegova sestraa, ali me je on uporno kulirao, prolazili su dani i on mi je priznao da mu se svidjak, kasnije je to svidjanje preraslo u zaljubljenost, i tako je i ostalo, Volimo se i sada, mozda i vise nego pre, i volecemo se do kraja zivota", zavrsivsi primetila sam da neke devojke placu, nisam zelela da ih rastuzim.

Maticar:" Pa sada vas proglasavam muzem i zenom, mozete poljubiti mladu", obratio se Jussu, a Justin me je zazvalio kao nikada do sada, mislila sam da cu doziveti orgazam od samog poljupca. Okrenula sam se ka njemu...

Pa ljudovi moji hvala sto citate to je sve za veceras. Izvinite zbog gresaka, pisala sam na fonu.


Ostvarenje sna jedne BelieberkeWhere stories live. Discover now