Prima zi de liceu :
-Sisi, trezeste-te !
-Mai 5 minute, mam'!
-E prima zi de liceu, scumpo ...doar nu ai vrea sa intarzi .O Doamne, ce repede a trecut vara nu imi vine sa cred. Deja incep liceul si mai sunt si boboaca. Am ales sa urmez liceul sportiv ca sa pot face si patinaj artistic in acelasi timp .
Patinez de la varsta de 3 ani, a fost dorinta mamei mele adoptive .Si pot spune ca sunt destul de talentată am destul de multe premii si diplome .Sincer e cea ce vreau sa fac toată viața .Atunci cand patinez parca as zbura, ma simpt fermecătoare si speciala .Nu am prea multi prieteni, de fapt am doar o prietena pe Bea care ma susține în tot ceea ce fac .In rest nu am avut timp de prieteni, toata viata de la 3 ani si pana in prezent mi-am dedicat-o patinajului .Nu am avut niciun iubit, niciun sărut ..nimic .Stiu ca nu e normal ...majoritatea colegelor mele l-au avut undeva prin a 5-a sau chiar mai devreme .Dar sa fiu sincera nici nu mi-a placut de nimeni .Sper ca liceul sa imi aduca prietenii si de ce nu poate si un iubit?!Intru in dus si las apa fierbinte sa imi dezmierde corpul meu de zâna asa cum zicea mama .Am un corp destul de invidiat, orele de balet se vad destul de bine .Sunt medie la înălțime, am parul blond si un breton pe o parte si niste forme cam prea accentuate pentru varsta mea, dar asta nu ma deranjeza chiar daca întorc uneori privirile, nimeni nu o sa uite la o tocilara ca mine .
Dupa ce părăsesc dusul incep sa imi aleg hainele si optez pentru : o rochie albastră, un sacou si o pereche de tenesi de aceeasi noanta cu rochia .Moda este una dintre pasiunile mele, deoarece ca si patinatoare trebuie sa ai mereu o tinuta demna de podium .Chiar daca uneori urăsc acele rochite scurte si pline de paiete, m-am obisnuit cu ele .
Ii dau un mesaj Beei :
-Esti gata printi ?
#Bea : Normal, te astept in fata casei tale .Eu cu Bea ne cunoastem din gradinita si am fost mereu cele mai bune prietene si colege de banca .Ea este opusul meu ..a avaut relatii cu carul, prietenii la fel si nu e deloc tocilara .Dar vorba aia opusii se atrag .Si nu regret nici macar o secunda prima zi de grădiniță .
Cobor scările, o salut pe mama în grabă apoi ies pe usa. In fata usii mele gasesc o Bea îmbrăcată intr-o rochie neagra cu sandale cu toc si machiată .Era frumoasa ca intotdeauna .
-Hei printi ..Esti gata ?
-Sisi, sunt mai pregătită ca niciodata .
-Ok, atunci hai sa mergem .O prind de brat si plecam spre liceu, norocul nostru este ca liceul este la 20 de minute de mers pe jos ...
-Sisi ?
-Hm ?
-Pana si azi ai antrenament ?
-Da, de ce ?
-Pai ma gândeam sa mergem la o petrecere diseară .
-Bea, am antrenament pana la 7 .
-Deci vrei ?Ok ,adica vreau sa cunosc persoane noi trebuia sa o fac si ce putea merge atat de rau, e o petrecere nu e ca si cum am merge sa vizitam leii si ei ne-ar manaca de vii, nu ?
-Sigur !
Am păsit cu dreptul pe holul liceului, unde o grămadă de elevi alergau de colo,colo ..altii se imbrasitau probabil dupa o vară in care nu s-au mai vazut, cuplurile scolii se sarutau .
Mergeam spre clasa in care ne vom cunoaste diriginta si noii colegi, ma bucur ca Bea urmeaza acelasi liceu ca si mine .
Aproape de ultima clasa de pe hol, un grup de băieți mai mari probabil clasa a 12 -a stateau si priveau spre clasa noastra ,probabil ca vor sa vada boboacele ,adica prospaturile .Acest gand ma face sa ma cutremur in timp ce mă apropriam din ce in ce mai mult de sala .
Dintr-o data un băiat blond cu ochii căprui isi ridica capul din telefon si ma atinteste cu privirea ,stomacul meu se face ghem iar inima mea se oprește ce sa mai zic de plămânii refuza sa ma primească aer .Perfect propriul corp ma trădează .Ma privea in ochii mei albastri iar eu ma pierdeam in ochii lui caprui.
-Sisi ! ..si brusc ma trezesc
-Da ?
-Deschide dracu usa si intra .Stateam in fata usi cu mana pe cleanta .Dupa ce toti băieții au inceput sa rada de mine în afara de blond deschid usa si intru in clasa.
Eu cu Bea ne asezam in ultima banca pentru ca spune ea ca să s-a saturat sa stea in prima banca .
Stăteam si priveam pierdută si nu inteleg de ce ...oare sa fiu asa din cauza liceului ma gandesc eu dar deodată 2 ochii căprui imi apar în minte .Ahh ...imi trag 5 palme mintale dar nu functioneaza .Nu m-am îmbătat niciodata dar acuma cred ca stiu cum e deoarece ma simt ca o Censureasa beată si drogata de cei 7 pitici alui Alba-Ca-Zăpada .Ok asta e ciudat pentru ca ma simt beată fara a consuma nici macar apa si mai amestec si povestile .Nici nu am realizat ca diriginta din acest an stătea în fata noastra si se prezenta .Preda matematica si este fosta balerina .Are un par lung si negru si buzele rosii in cat cred ca rosile din toata lumea o invideaza ce sa mai zic de Alba-Ca-Zăpada ,cred ca deja face un plan ca sa o distrugă .Chiar e o femeie frumoasa si pare si de treaba .Dupa ce ne-a dat orarul si ne-a spus ca urmatoarea ora avem biologie in cabinet care se afla la etajul urmator ,ne-a imbrtisat pe toti .
Oficial e prima pauza din liceu .
-Sisi ,vrei sa mergem in curte ?
-Sigur ,Bea.Asa am inceput sa coboram scările spre curte .
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heii ce păreri aveti pana acum ? Scuzati greselile .Multumesc !
CITEȘTI
Boboaca (1&2)
RomanceVolumul 1 Un sufelet de om care nu a iubit, care nu a simtit dragostea, care nu a stiut ce inseamna sa fi iubit ..se indragosteste de ea .Cine e ea? Ea e o copila, o fata, o blonda cu ochii albastrii ...o boboaca .Oare povestea lor va fi la fel ca a...