Sisi
Ma trezesc brusc deoarece ma simt ca intr-o sauna ..Imi deschid ochi si observ ca stau in bratele lui ...Nu doar ca imi foarte cald ..dar inima mea e pregatita de un infarct de toata frumusetea ..Incerc sa ies din stranoarea ce ma tine captiva ,dar fara reusite ..Ok si ce fac acuma ?
Dau patura jos de pe noi ..si vad ..Ce vad ? Bogdan in boxeri ..doar in boxerii ..
-AAAAAA ..tip eu si imi asez mainile pe ochi .
-Ce e ? intreaba el adormit ..
-Esti doar in boxeri !
-Si ?
-Ma atingi ..
-Adica asa ...si ma intoarce si ajung sub el ,iar el desupra corpului meu ..
Inima mea nu mai bate ,plamanii mei nu mai respira ,iar gura mea sta deschisa si ochii mei il privesc in ochii .
-Da ...
-Ehh ..asta e .
-Bogdan ,te rog !
-Ce ma rogi ?
-Sa te dai jos de pe mine ..
-Nu ..
-De ce ?
-Pentru ca vreau sa vorbim ...
Bogdan
Stau deasupra ei si o privesc ..trebuie sa ii spun ca imi pare rau pentru ieri..
-Spune !
-Imi cer scuze ..
-Pentru ?
-Ca ti-am zis ca imi pare rau ca te-am sarutat ...
-Deci nu iti pare ?
-Chiar de loc ..am vrut sa fac asta ..
-Ei bine ..mie imi pare rau ca m-ai sarutat ...
Ma dau jos de pe ea ..si intru nervos in baie ..
Ma privesc in oglinda si incep sa ma gandesc ..la ce frumos a inceput dimineata ..ea in bratele mele ,ea sub pielea mea ,e langa mine ,ea privindu-ma pe mine ..ea cu mine in pat .Dar atunci cand deschidem gurile spunem doar prosti .Mai bine am tace si gata ..dar nu ,noi trebuie sa vorbim si sa ne certam si sa ne ranim .Daca am tace ,am avea o relatie perfecta .Ce bou is ..ce relatie ? Nu exista nici o relatie ...Nici macar prieteni nu suntem ...
Ies din baie ..si observ ca nu mai e acolo ..Ma imbrac rapid si cobor jos in receptie ..
Toti elevii is pe canapele si ma privesc ..probabil se intreaba ce e cu fata mea si de ce is asa nervos ...
-Bogdan ! si asta e scumpa mea mama ..
-Da ,mama ?
-Ia o foaie si punei pe toti sa scrie daca vin pe partie si cei care nu se scriu au voie sa ramana pe aici .
-Sigur ,mama !
Pregatesc un tabel si-l dau sa circule din mana in mana ..
Imi comand o ciocolata calda si stau la bar ,asteptand ca protutii aia sa imi aduca tabelul ...
Intra o roscata focoasa cu tabelul in mana si mi-l intinde ..
-Cum te cheama ?
-Anca ..
-Esti boboaca ?
-Da ,de ce ?
-Nu te-am mai vazut ...
CITEȘTI
Boboaca (1&2)
RomanceVolumul 1 Un sufelet de om care nu a iubit, care nu a simtit dragostea, care nu a stiut ce inseamna sa fi iubit ..se indragosteste de ea .Cine e ea? Ea e o copila, o fata, o blonda cu ochii albastrii ...o boboaca .Oare povestea lor va fi la fel ca a...