Sisi
Ma trezesc brus atunci cand simt ceva umed pe gatul si maxilarul meu ..Dar nu e doar atat mai simt si ceva greu pe abdomenul meu ..si ma simt lipta de un zid bine sculptat.Imi deschi ochi.
-Neata ,pisoi !..vocea ragusita a lui Bogdan .
-Neata !
-Cum ai dormit ?
-Sincer ,am dormit excelent !
-Ma bucur ..ai inceput sa tremuri ..probabil ai avut frisoane iar eu am decis sa te incalzesc cu corpul meu.
-Pai cred ,ca multumesc !
-Si eu iti multumesc ..am dormit ata de bine ,ca niciodata .
Ma inoarce cu fata la el ..si ne privim adanc in ochi .Sunt acei ochi pe care i-am vazut din tribuna pana la mijlocul terenului ,sunt acei ochi care m-au vrajit ,sunt acei ochi care m-au dezamagit ,sunt acei ochi de care m-am indragostit...
Isi aseaza o mana pe fruntea mea ,apoi o duce pe obrazul meu ,apoi coboara degetul mare peste buzele mele si le dezmiarda .Isi apleca capul spre mine eu mi-l intind si ...si ce putea urma ?Ce putea fi mai frumos ? Ma saruta ..ca si cum viata lui ar depinde de asta ..ma saruta brutal de pasional ...mintea mea si-a risipit orice urma de gandire iar in stomacul meu flurii danseaza impreuna ..danseaza de fericire ..pentru ca am dormit cu el ,pentru ca el ma tinut o noapte intreaga in brate ,pentru ca el e cel care ma saruta acuma .
Vreau sa traiesc momentul asta timp de o viata ...si daca ar fi asa cred ca nu m-as putea satura nici sa vreau ...Ador senzatia pe care o am langa el ..ma simt eu ! Atunci cand el ma saruta fericirea adevarata imi inunda inima ....ador sa fiu asa si asta e doar datorita lui.
Se desparte din sarut si spune :
-Ai febra ...
-Normal ca am ...esti tu langa mine ...si dupa aceea realizez ca am spus asta cu voce tare ..
-Si eu ard ,stai linistita ..
-Chiar ?
-Normal ,Sisi ..esti foarte importanta pentru mine..
-Cat de importanta ?
-Cea mai importanta !
Si raman fara cuvinte ..uimire e putin spus ...Ma simt ca si cum as fi pe un nor roz zburand printre inimioare ,floricele ,ciocolata si toate cele ..Ma simt minunat .
-Sisi ,vrei sa participi la olimpiada ?
-Da normal de aia sunt aici ..
-Nu la asta ..
-Cea de patinaj ?
-Da ..
-Nu stiu ce sa zic ...
-Uite ,Sisi iti amintesti ziua aceea in care am ramas sa te vad cum patinezi ?
-Normal ..cine ar putea sa o uite ..?
-Am vrut sa plec acasa ..dar cand te-am vazut nu am putut rezista sa imi mai iau ochi de la tine si nu pentru frumusetea ta ,ci pentru fericirea pe care o emani atunci cand patineti ,pentru gratia pe care o ai in fiecare miscare ,pentru talentul tau care e pur si nu fals ca la altele ...am ramas pentru ca tu ai acel ceva ce face orice om sa te priveasca ...Esti ca o opera de arta de la care nu iti mai poti lua ochi .Poti face pe cineva sa se indragostesca de tine printr-o singura privire ...e destul sa te uiti la un baiat cu ochi aia ai tai albastri ca cerul si sa iti asterni zambetul tau atat de copilaresc si pur ...incant e imposibil sa nu se indragosteasca de tine .De aia nu vreau sa vad niciun baiat in jurul tau pentru ca stiu ce efect ai asupra noastra a baietilor ..Pentru ca il cunosc pe propria mea piele ..
-Bogdan ...tu ma placi ?
-Eu sunt egoist ...dar doar atunci cand vine vorba de tine ...nu stiu cum sa iti explic ...Da ,Sisi te plac ..
Si asa ajunge peste mine ...Sunt sub el ..si incepe sa imi sarute gatul ,o mana e pe coapsa mea ,iar una in par ....Ma simt 5 metri desupra cerulului ...Nu pot sa nu vreau mai mult ..dar nu inca ..Dar as vrea ca el sa fie primul si ultimul din viata mea ...
Ma saruta ,il sarut ...imi tin o mana in parul lui blond si ma bucur de acest moment ..E asa de tandru ,de bine ..de minunat ...e asa wow ..Nu am trait ceva mai frumos de atat ..nu se compara cu nici o medalie ,premiu ..cu nimic .Pe el nu-l pot compara cu nimic .El va ramane mereu unic ...
Se desprinde din sarut si ma priveste in ochi ...
-Ti-a zis vreodata cineva ca esti cea mai frumoasa fata din lume dimineata ?
-Esti singurul baiat ..cu care m-am trezit dimineata .Si un zambet ii apare pe buze..
-Sper ca si ultimul ..zice el mai mult pentru el ..
-Si eu ..
-Si apropo sunt barbat! zice el ofensat
-Bine barbatelule ..
-Hei ! ..si incepe sa ma gadile ...eu ma svarcolesc pe saltea mai rau ca un peste pe uscat si rad ...cu putere.
-Sisi ,eu nu te-am intrabat niciodata dar cati ani ai ?
-15 jumatate..
-Si cand e ziua ta ?
-25 Decembrie ..
-Chiar ?
-Da ..deci o sa ma 16 in curand ..
-Interesant ...
-De ce ?
-Ai sa afli la timpul potrivit ..
-Atunci ,deabea astept ...
-Si eu ..si zambeste ciudat ..
-Ar trebui sa ne pregatim ..
-Of ..zice el suparat .
Se ridica de pe mine si imi face semn sa intru eu prima la dus ..
***
Dupa ce ne-am imbracat uniformele reprentantive ale scoli ..ne privim lung ..eu port o fusta in carouri cu o camasa alba si un sacou ..iar el pantaloni de stofa ,camasa si sacou ..
-Nu puteau face fustele aste mai lungi ?
-De ce ? intreb eu ..
-Pentru ca n-am chef sa vad toti adolescenti in calduri cum se holbeaza la tine ..
-Gelosule ! tip eu distrata ..
Ma trage la el in barte si se uita la mine ..
-Ar trebui sa fiu ?si isi ridica o spranceana..
-Pai daca vorbesc cu un baiat ,il vei bate ?
-Normal ca da ..
-Atunci nu ..mi-ar parea prea rau de el ..
-Asa ziceam si eu ..
-Dar daca tu vorbesti cu vreo fufa ..o sa ramana fara pene ..
-Atunci ..o sa stau departe de toate ...
Imi asez mainile pa camasa lui ...
-Ai vrea sa imi pui tu cravata ?
-Desigur !
Imi da cravata si io asez ,apoi ii fac un nod perfect si io strang ..Arata exact ca un academician ...
-E bine asa ? intreb eu ..
-E perfect ..
Si ma saruta pe buze ...tandru si apasat .
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei dragele mele ! Vreau sa va aud parerea in legatura cu acest capitol ..i-am facut sa fie dulci ..sper sa va placa .
Multumesc pentru numarul de vizualizari ...va iubesc !
CITEȘTI
Boboaca (1&2)
Roman d'amourVolumul 1 Un sufelet de om care nu a iubit, care nu a simtit dragostea, care nu a stiut ce inseamna sa fi iubit ..se indragosteste de ea .Cine e ea? Ea e o copila, o fata, o blonda cu ochii albastrii ...o boboaca .Oare povestea lor va fi la fel ca a...