Capitolul 20

10.3K 541 75
                                    

Sisi 

Stau si astept sa primesc urmatoarea intrebare .Olimpiada asta chiar e grea ,adica la ce ma asteptam sunt cei mai destepti comi din America aici .Si sincer ma simt destul de mandra fata de mine ...adica eu fac un sport de performanta si sunt la fel de desteapta ca ei ...iar ei invatata noapte si zi fara prieteni si altele ...culmea eu mai am timp sa ma indragostesc ....Deci daca am timp si de fluturasi inseamna ca am destul timp .

Bogdan e in capatul opus al sali ,dar asta nu inseamna ca nu ne privim ..o da o facem .Stau si-l privesc in ochi si amintirile primei noastre intalniri reapar treptat ...

Stiti orice fata viseaza decand e mica sa isi gaseasca un print pe cal alb care sa ii fure inima ..Daca majoriatatea persoanelor il intalnesc undeva pe la 20-25 ..eu se pare ca l-am gasit ...Dar problema nu e la mine ci la el ...Eu sunt printesa lui ?

Imi privesc si ultima intrebare la fel si el ..raspund ..si plec de pe micuta scena .Pentru ca juriul trebuie sa delibereze ..

Merg drept in fata si el vine spre mine ,ne privim si nu rupem contactul vizual ..El imi zambeste ,ii zambesc si eu ..si continui sa merg .Doamne sala asta nu se mai sfarseste ...Dar deodata ma lovesc de ceva tare si dur ..imi ridic ochii si intalnesc o alta pereche de ochi ,negri .Ma uit in ochi lui ,el face la fel ..ma indepartez usor de baiatul pe care l-am lovit ..si spun :

-Scuze ...

-Nu-i nimic ,e vina mea ..zice el pe o voce sexi .

-Da ..

Intinde mana spre mine si :

-Laurentiu !

-Sisi !

-Dragut nume ...

-Mersi ...

Deodata simt doua maini pe umeri mei si lipita de un alt corp ..stiu cine e fara sa ma intorc ..ii stiu mirosul dintr-o mie ..e el .

-Sisi ,hai sa mergem !..zice printul meu 

-Oh ..scuze nu vroiam sa te retin ..zice Laurentiu si ma priveste .

-La revedere ...

-Sper sa ne mai vedem !

-Nu o sa se intample ..zice Bogdan incordat ..si ma trage dupa el prin multimea de elevi .

Laurentiu pare ca fi opusl lui Bogdan ..e civilizat ,cumsecade ,manierat si sincer dragut .E inalt ,corp bine lucrat ,par usor cretulin si niste ochii lui sunt criminali .In ei se citeste caldura ,sensibilitate ..dorinta.

-Ce a fost asta ? zice Bogdan 

-Ce ?intreb eu confuza 

-Ce vorbeai tu cu ,puricelul ala ?

-Il cheama Laurentiu ! ..zic eu nervoasa 

-O ,acuma ii mai sti si numele ...zice el si mai nervos 

-Bogdan ,ne-am lovit accidental ..si ne-am cerut scuze reciproc si ne-am prezentat ..Nu e mare cascaval .

-Nu e mare cascaval ?

-Pot sa stiu si eu de ce reactionezi asa ?

-Pentru ca esti a mea ,doar a mea ..

-Da si se pare ca tu esti a mai multor fete ...

-Nu ..eu sunt doar al tau ...restu sunt niste pioni ..care vin si pleaca ..Dar tu ramai !

-De unde sti ?

-O simt ...

Il privesc ..la fel si el ...a zis ca eu sunt doar a lui ,iar el e doar al meu ..isi apleaca capul spre mine ..mai exact spre buzele mele ..iar atunci cineva urla :

Boboaca (1&2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum