Capitolul 3

16.1K 885 55
                                    

Sisi

O noua zi de scoala, probabil ca de azi profesorii o sa isi arate adevarata fata si ca vor începe să ne predea .

Ma dau jos din pat si incep sa imi aleg hainele ,optez pentru : o pereche de blugi negrii ,un maiou albastru ,un cardigan negru si o pereche de tenesi albastrii .Albastru &negru.

Cobor pe scări imi iau geantă si ies afara .Bea ma astepta si avea o fata de parca ar fi un zombi si a uitat sa isi ea portița de creier uman .

-Hey,somnorila !
-Taci ...sunt prea obosită ca sa percep ceea ce imi spui .
-Deci sa inteleg ca a fost ,fain ?
-Nu ..
-Nu ?
-A fost beton ,baby !
-Uhh ,imi pare rau ..
-Da ,da ...

Ajungem la scoala si mergem spre dulapuri ca sa ne lăsăm cărtile .Partea nasoală e ca al meu e intr-o parte si al ei exact in cealalta .

Deschid dulapul si imi indes geanta in el ,imi verific orarul si aflu ca am fizica .Imi iau cartea si caietul si merg pe hol pana in cabinetul de fizica .

Imi iau locul langa Bea si astept ca găina aia sa vina .

Dar pe usa intra diriginta si incepe sa vorbeasca :

-Copii ,doamna nu a putut sa ajunga dar vor veni în locul ei ,2 elevi de a 12 -a care va vor supraveghea si o sa va dea de lucru .Ne vedem la ora ...

Si cu asta iese din clasa ..E bine ca nu a venit da cine stie cate exercitii va trebui sa facem .

Deodată se face liniste si nu inteleg de ce ,imi întoarc capul iar ochii mei se opresc in acei ochii caprui ...

Ohh spune-mi ca nu el ...te rog !!

Si incepe sa vorbeasca :
-Hei boboci ,plini de hormoni in aceasta ora eu si prietenul meu va vom supraveghea ..Deci sa înceapă distractia ...pe bune boboci plini de hormoni mai nesimțit de atat nici ca se poate ..

-Defapt prietenul meu vrea sa spuna ca ,nu va veti distra ca profa ne-a dat o grămadă de teme pentru voi .

Hmm e dragut cel de-al 2 -lea tip da pare cam fitos ...Are părul saten ,ochii căprui si se vede ca si el e sportiv .

Blondul meu ,incepe sa scrie temele pe tabla ...iar eu le caut in carte ...nu sunt asa de grele si imi plac tipul asta de exercitii ..Se asează pe scaunul de la catedra iar tipul saten chiar pe catedra .

Incep cu primul exercitiu ...care e putin de gandit si incep sa o fac în timp ce ma joc cu pixul ..

-Imi poti împrumuta pixul ? imi ridic capul iar ochii mei se opresc acei ochi caprui ,incep sa imi dau cateva palme mintale .
-Nu ...răspund sec 

-De ce ?
-Tu n-ai un pix ?
-Ba da
-Si de cel vrei pe al meu ?
-Pentru ca imi place ..
-Ehh asta e ,nu intotdeauna primim ceea ce ne dorim .
-O ba da ,eu primesc mereu ceea ce vreau .
-Nu si de data asta ...
Si se asează langa mine ,profitând ca Bea  si-a mutat locul ca sa ajute pe cineva ...halal prietena .
-Pe pariu ? ...ma intreaba el cu o spranceana ridicata ..
-Nu imi pasa de niciun pariu ...Nu iti voi da pixul meu si punct .
-De ce esti asa artagoasa ?
-Nu stiu ,hormonii ..
-Vrei sa vezi cum iti trec ? ...spune el cu un zâmbet pervers .
-Ohh , cu tine niciodata ...
-Mai vedem noi ...
-Adică tu ai sa vezi ca nu ...
-Parerea ta ...
-Poate am cine sa ma scape de ei ?
-Ai iubit ?
-Nu e treaba ta ...
-Ba da ...
-Nici macar nu ma cunosti si nici eu ...
-Vrei sa o facem ?
-Nu multumesc ....Sti ce ia pixul si pleaca ..
-Vezi mereu obtin ceea ce vreau ...Si multumesc .

Mi-a luat pixul roz si a plecat ,norocul meu e ca s-a sunat de pauza ,urmatoarea ora am Chimie .

Bogdan

A trecut o ora de cand n-am mai vazut acei ochi albastrii si deja nu mai rezist ...Hotarasc sa imi iau grupul sa ne asezam in fata cabinetului ,noroc ca mama e diriginta ei si asa stiu mereu ce ore are .

Stateam si asteptam sa iasa ...deja toti colegi ei o facusera ...

Si iat-o ,paraseste clasa cu un zambet urias ...hmm sunt curios de ce asa fericita ...

-Hei papusa ,tu si cu mine in spatele scolii ? ....nu cred ca Bryan a facut asta ...stiam ca e prost da nici chiar asa ...isi apleaca capul si pleaca cu lacrimi in ochii ...

-Esti prost ? ...urlu eu la el ..

-Ce am facut ?

Nu mai stau sa ii dau vreo explicatie si alerg spre ea ...

O prind de brat si o intorc cu fata spre mine si da avea lacrimi in ochii ..

-Ce vrei si tu ? Vrei sa ma intrebi cat cer pe ora ?
-Ce ?? Normal ca nu ...
...nu imi vine sa cred ca gândeste asa despre mine ...oara asta e parerea ei ,daca da trebuie sa io schimb ..
-Atunci ce dracu vrei ?
-Sa imi cer scuze pentru prietenul meu prost ....Nu stiu ce are in cap ...scuze
-Mda si de ce trebuie sa iti ceri tu scuze pentru el ?
-Pentru ca nu ...nu stiu ...ma simt dator ..
-In fine ,acuma poti sa imi dai drumul ...?
-Daca vi la film cu mine ..
-Nu
-De ce ?
- Pentru ca nu vreau ....

I-am dat drumul si am lăsat-o sa plece ...
Ce e cu mine de cand imi pasa mie de o boboaca virgină ...si de cand merg eu la film cu fete ...Clar clasa a 12-a ma prosteste ...eu nu am relatii ci doar aventuri si mai ales cu boboace ...Ultima mea relatie si prima a fost intr-a 9-a ,de atunci numai aventuri pentru o noapte ...Dar ea e diferita de restul fetelor :e rusinoasa ,timidă ,misterioasa si neatinsa .Nu seamana cu fetele cu care ma culc eu ...ea e speciala ...si o vreau ..problema e ca nu o pot avea pentru ca nu vreau sa o rănesc ...eu nu sunt capabil sa am o relatie ci doar aventuri ...ea merita ceva mai bun ...

Ok de ce gandesc asa ? De ce imi pasa de o boboaca ? Clar trebuie sa imi gasesc o tarfa cu care sa ma culc ...

Heii ,astept pareri si propuneri .Scuzati greselile si va multumesc ! As vrea ca toti cei care imi cititi cartea sa lasati un comentariu ca sa stiu daca se merita sa continui ..


Boboaca (1&2)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum