Sisi
Cele 2 zile au zburat ..ca si cum ar fi batut vantul ...acuma stau in fata casei mele cu bagajul pregatit si-l astept pe Bogdan sa vina sa ma ia ...Mi-am propus sa-l ignor total ...si sa nu vorbesc cu el ..Frate da si viata asta ..fix el trebuia sa vina cu mine ..nu stiu de ce da am impresia ca el a vorbit cu maicasa si a aranjat totul ...Da oricum nu imi pasa ...o sa ii arat cea mai rece si dura latura a mea .Gata Sesilia se reinventeaza ! O sa fiu o Sisi dura si rea ..adica cu el ...Nu merita sa ma port frumos cu el ...de ce pentru ca-l iubesc ,asta nu e un motiv ...il pot iubi si pe ascuns fara sa arat asta ..
Si uite cine a sosit ....Ma claxoneaza ..ca si cum crede ca n-am observat ca a venit ..Coboara din masina si isi etaleaza zambetul lui minunat ..ahh ce gropite ..
-Hei ..
-Asta e bagajul meu ..ii zic eu pe un ton rece ...
-Observ !
-Deci inseamna ca inca vezi bine ...spun eu ironica
Nu mai astept sa imi zica ceva ..si ma urc in masina pe locul din stanga ..intr-o secunda apare si el ..
-Se pare ca cineva e mofturos astazi ! zice el razand
-Cred ca ti se pare ...
-La drum cu noi striga el !
Trezeste masina la viata si accelereaza ..Ma asteapta un drum asa de lung sper doar sa taca ..si sa ma lase in pace ..Pentru ca si asa sunt cu capul pe alta planeta ...Tot ceea ce fac e sa ma gandesc la el ...atunci cand nu e cu mine e si mai rau ...Imi vin ganduri dinalea mai dragute ,dar atunci cand apare ...ele dispar .Cum pot sa-l iubesc si urasc in acelasi timp ?
Bogdan
Stau si o privesc ..cum sta in scaunul masini mele ..cum poate sa fie asa de frumoasa ?Cum poate sa fie asa de speciala ?Cum poate sa fie asa de naturala ?...As da orice sa fie a mea ...dar nu pot ..pentru ca eu sunt un prost care nu stie sa aprecieze ...O iubesc , o vreau ,o doresc ,tanjesc dupa ea ..Dar nu pot sa o am ..asta ar insemna sa o distrug ..si odata cu ea ar insemna distrugerea mea ..Dar nu imi pasa de mine si asa ma distrug singur cand ma abtin sa nu o sarut ,ating ,mangai ...As vrea sa fie a mea pentru toata viata ...O visez zilnic ..fie ca dorm ..fie ca sunt treaz ..ea apare in visele mele ...si nu mai dispare ....ramane in cap dar mai ales in inima ...
Cum ea imi testeaza mie limitele ,hotarasc sa fac si eu la fel ..asa ca hotarasc sa calc pedala de acceleratie
-Bogdan ! ..urla ea
-Ce ,e pisic ?
-Nu imi mai spune asa ..si mergi dracu mai incet !
-Pisic ! Pisic! Pisic !
-Termina !
-Si daca nu vreau ?
-O sa sar din masina si o sa ma ai pe constinta ..toata viata !
-Doar n-ai face asta ?
-De ce nu ?Asa te-as putea bantui ..
-Ohh ..te rog ..si asa o faci deja ...ce prost is ..am spus asta cu voce tare ...ahh rahat ..
-Ce ?
-Nimic ...si cu asta imi intorc fata spre volan si aleg sa imi continui drumul ...dar o intrebare ma tot macina de cateva seri ..
-Cine a fost primul baiat care te-a sarutat ?
-Nu e treaba ..ta ! urla ea la mine ..opresc masina in mijlocul soselei ...ma intind spre ea ..o prives in ochi si ii spun :
-Tot ceea ce este legat de tine este treaba mea ! Si bum ..o palma fina care miroase a ciocolata face contact cu fata mea ...pornesc si nu ii mai arunc nici o privire ...Ce am facut asa gresit ? I-am zis adevarul ...O nu acuma crede ,probabil ca imi bat joc de ea ...iara ..
***
A trecut o ora de cand nu am mai schimbat niciun cuvant ..ci doar cateva priviri ...E minunata ,chiar si atunci cand e nervoasa ..
Incepe sa tuseasca brusc si sa stranute ..o si culoare fatei ei ..e alta ..e foarte palida ...
-Sisi te simti bine ?..intrb eu ingrijorat ...
-Da ...
-Sisi ,nu ma minti ! si asta trag masina pe dreapta si merg pe partea ei ...
Deschid usa si ma aplec pe vine in fata ei ..ii duc o mana la frunte care arde ,apoi ii asez o mana pe obraz ..care arde ..buzele ei sunt asa rosii si pline ..cred ca am inceput sa salivez deja ..ii prind fata intr-o mana ea isi lasa capul in palma mea ..imi trec usor un deget peste buzele ei ...dupa care mor ...
-Sisi ,ai febra ..zic eu trist
-Stiu ,ma doare foarte tare capul ..imi zice ea pe o voce molesita
-De ce nu mi-ai spus ?
-Nu am crezut ca e important ..
-Tot ceea ce e legat de tine e foarte important ..pentru mine ..
-De ce ,Bogdan ?
-Cat de tare te doare capul ?
-Bogdan ...te-am intrebat ceva ..
-Ma duc pana la porbagaj sa iti scot o pasita ,bine ?...si cu asta plec
Ce i-as putea zice ..pai sti Sisi ..eu te iubesc ca un nebun de cand te cunosc si nu pot sta departe de ea ..De aia am si ales sa particip la olimpiada pentru ca ..nu puteam lasa sa mearga alt baiat cu ea ..eu sunt singurul baiat ,barbat ,batran din viata ei ...
Iau pastila si ma intorc la pisicuta mea mica si frumoasa ..tuseste destul de tare ..
-Uite ii dau pastila si o sticla cu apa ..o ia rapid ..
-Multumesc ,Bogdi ! ....fac o fata trista ..
-Ce e ? ma intraba ea ...usor confuza
-Asa imi zicea fratele meu ...
-Imi pare rau ..
-Nu trebuie ,chiar suna mai frumos pronuntat de buzele tale ....
Ce frumos ?Parca mi-ar fi cantat o voce de aur ...vocea ei ,parul ei ,ochii ei ,pielea ei ,formele ei ,buzele ei ..toate astea ma inebunesc ...si ma fac sa o vreau si mai mult .Dar mai is si : caracterul ei puternic ,parerea ei despre viata ,nebunia ei ,iubirea ei ...tot ceea ce este legat de ea ..ma atrage si mai tare ..ma face sa o vreau si mai mult ..ma face sa ma urasc si mai tare ..pentru ca nu sunt in stare sa o iubesc asa cum vrea ea ..pentru ca nu ...Dar sunt si egoist pentru ca nu o pot lasa sa fie a nimanui ,nu o pot lasa sa fie sarutata de alticneva ,nu o pot lasa sa fie atina de altcineva ...nu o pot lasa sa fie fercita alaturi de catre alt barbat .Vreau ca eu sa fiu primul si ultimul ..barbat din viata ei ...
-Bogdan ...spune ea
-Da ?
-Tu esti primul care ma sarutat !
-Chiar ?
Si incuvinteaza din cap ...pe fata mea apare cel mai frumos si pur zambet al meu ..nu am mai zambit asa niciodata ..defapt cred ca zambesc doar atunci cand o vad pe ea ..cand o ating ,cand ne certam ,cand ma face tampit ,prost ,miss ....Ea e motivul zambetului meu ...acum si as da orice ce sa ramana asa toata viata !
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heii ! Initial nu am vrut sa scriu astazi acest capitol ,dar pentru ca ma-ti rugat ..am zis ca pentru voi merita .Vreau sa va fac fericiti asa cum o faceti si voi cand imi cititi cartea ...Va iubesc enorm de mult !Si va pup dulce !
Linkul grupului este acum si-n descrierea mea ...va astept ! Multumesc ! :):*
CITEȘTI
Boboaca (1&2)
RomantizmVolumul 1 Un sufelet de om care nu a iubit, care nu a simtit dragostea, care nu a stiut ce inseamna sa fi iubit ..se indragosteste de ea .Cine e ea? Ea e o copila, o fata, o blonda cu ochii albastrii ...o boboaca .Oare povestea lor va fi la fel ca a...