Sisi
Dupa ce ma lasat ieri acasa nu mi-a dat niciun mesaj ,nu ma sunat ,nu ma cautat ...oare s-a intamplat ceva ?
Cand e cu mine ma simt minunat ,speciala ...ma simt eu ..Dar atunci cand sunt singura ,fara el ma simt ca si cum as ateriza din cer pe pamant fara parasuta ...ma doare fiecare oscior ,organ dar mai ales inima .Oare asa se simte iubirea la toti sau doar la mine ?Adica pentru mine e asa : cel mai frumos si special sentiment cand sunt cu el si ma saruta dar atunci cand ma lasa ...e cel mai groaznic si urat sentiment .Il vreau ....il vreau o viata intraga sa ma sarute ,alinte si toate cele ...
Ma dau jos din pat si aleg sa ma imbrac cu :o pereche de blugi ,un tricou ,aleg sa imi infasor o camasa in jurul taliei si imi pun o sapca in cap ...si asa plec spre scoala ...
Drumul il parcurg in liniste ...singura ...Nu am mai vorbit cu Bea de mult ,dar nu din vina mea ...Nu stiu ce sa intamplat cu ea ..nici la scoala nu a mai dat ...Parca eram prietene ...da vad ca odata cu aparitia unui om in viata mea ,altul pleaca ...
Intru pe holul de la etajul 2 ,unde am biologie ..iar el sta acolo cu gasca lui ...ceva normal ...Incep sa ma apropri si ce vad ....el o tine pe Bea de dupa talie ...
Isi intoarce capu si ma priveste ..stau impietrita si simt cum picioarele mele au uitat comenzile ...dar el nu face nimic ..ma priveste ...cum nu ma privit niciodata dar mana lui e pe talia ei ....
Ma intorc si plec ...pur si simplu plec ...Ajung in fata scolii si ma asez pe banca ...cu coatele sprijinite de genunchi iar fata in palme ..si incep sa plang ...De ce ?
Pentru ca sunt o proasta ..am crezut ca ma iubeste ..dar el ,ma insala cu fosta cea mai buna prietena ...Nu imi vine sa cred ..cum am putut avea incredere in el cum am putut spera ca el ...ma va face fericita tot restul vieti mele ...M-am inselat ...sunt atat de proasta ...
Plec in parcul meu prefarat si imi reiau pozitia pe banca ...stau si plang ....El ....
-De ce plangi ,suflet frumos ? ..ma intraba o doamna frumoasa ,cu parul blond si ochii albastrii ..
-El ..dar nu apuc sa termin caci observ ca si ea are lacrimi in ochi ..dar dumneavoastra de ce ?
-El ...se aseaza pe banca langa mine si imi ia mainile intra ale ei ...
-Maddy ...
-Sisi ...
-Deci ,Sisi ..care e povestea ?
-L-am cunoscut pe el ...m-am indragostit ..credeam ca ca ma iubeste iar el acuma ma insela cu fosta mea cea mai buna prietena ...dar a dumneavoastra ?
-L-am cunoscut acuma 5 ,a fost impreuna cu cea mai buna prietena a mea ...l-am iubit enorm de mult ...si el mi-a spus ca ma iubeste dar ca nu ma poate rani ...m-am culcat cu el in noaptea majoratului celei mai bune prietene ,i-am spus ..nu ne-am mai vorbit timp de 5 ani ...Acuma el a aparut din nou in peisaj ,are un copil cu cealalta prietena a mea ..lu care eu ii predau pianul ..Timp de 5 ani ,nu am mai iubit pe nimeni ...am crezut ca l-am uitat ..dar cand l-am privit in fata mea ..a avut acelasi efect exact ca si acuma 5 ani ...Prietena mea ma iertat ...asta e cel mai important pentru mine ....Dar el ,diavolul inca inseamna ceva pentru mine ...Acuma am fost sa ii predau pianul fiului lui ,la domiciuliu ...iar cand am intrat pe usa ea ,cealalta prietena a mea ..ii facea nodul la cravata ..sa prefacut ca nu ma mai cunoaste dar stiu ca o face ..dar nu asta e probleme ..ci ca ..as da orice sa fiu in locul ei ...Prietena mea cu care m-am impacat spune ca ar trebui sa lupt pentru el ....dar..nu stiu ..dar cert e ca inca il iubesc si ca o voi face toata viata mea ...(Autoare: Ingerul inimii - o alta carte scrisa de mine )
-Wow ...cred ca e groaznic ..
-Cum te simti atunci cand esti cu el ?
-E ca si cum mar urca 5 metri deasupra cerului ..
-Cand nu esti cu el ?
-Ca si cum mi-ar fi dat drumul ...
-Off ..suflet frumos ce esti ..tu chiar te-ai indragostit ...
-O sa ma doara ?
-Nici nu iti imaginezi ..cat de tare ...
-Credeti ca poate sa ma doara chiar si cativa ani ..
-Pe mine ma durut timp de 5 ani ..si probabil ca ma va durea o viata intraga ...
-Va iubit vreodata ?
-Dupa spusele lui ,ma va iubi toata viata ..
-Atunci ce va impiedica sa fiti impreuna ..
-Trecutul si timpul in care n-am fost ...
-Va multumesc ..sper sa va gasiti dragostea
-Nu ai pentru ce ..si am gasit-o ..doar ca eu nu am noroc sa zicem asa ...Eu trebuie sa plec ,ma vad cu prietena mea ..ramas bun suflet frumos ,sper sa te mai revad candva ...si ai grija de inima ta ..nu lasa pe oricine sa o faca carpa ...
Ii fac cu mana si o privesc cum pleaca ..Doamne ce om bun ,dar atat de ranit ...Dupa 5 ani inca il iubeste asa de tare ...Oare asta e iubirea ?....E asa de trist sa ii auzi povestea da mai sa o traiesti pe propria piele ...sa te intalnesti cu cineva peste cativa ani si sa ai aceleasi sentimente ..sa simti dinou acel celebru stol de fluturi ...e posibil asa ceva ?Dupa atatia ani ...
Am decis sa ma intorc la ore ...da nu l-am mai vazut nici pe el ,dar nici pe Bea ...Probabil ca acuma sunt la el ..si ....nici nu vreau sa ma gandesc la ce fac acuma ..pentru ca asta ar insemna sa vomit si nu vreau ...
Dupa ce ajung acasa imi fac temele in liniste ..
Plec spre patinuar trista ...acuma va trebui sa ma descurc singura ..dar voi reusi ..macar sa ies pe ultimul loc ...
Intru in patinuar ..cobor scarile iar pe gheata sta el ...
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Heii ..stiu ca nu am mai postat de mult timp dar am fost foarte ocupata ...Va multumesc pentru fiecare vizualizare !Si va pup !
Ingerul inimii e prima mea carte ..care nu e terminata dar are destule capitole mi-ar place sa aruncati un ochi si la ea si sa imi spuneti parerea ...pentru ca vreau sa o termin ..dar sta cam prost cu vizalizarile .Va astept parerea despre acest capitol ..:*
CITEȘTI
Boboaca (1&2)
RomanceVolumul 1 Un sufelet de om care nu a iubit, care nu a simtit dragostea, care nu a stiut ce inseamna sa fi iubit ..se indragosteste de ea .Cine e ea? Ea e o copila, o fata, o blonda cu ochii albastrii ...o boboaca .Oare povestea lor va fi la fel ca a...