"Sinä tapoit heidät, olisitte voittaneet jos olisit valinnut toisin. Olisitte voittaneet jos et olisi valinnut väärin!" Ääni kaikui pimeässä. "Kuka olet!" Huudan mutta ääneni muuttuu kuiskaukseksi. "Pahaunesi, painajaisesi, kutsu miksi haluat" ään osani viekkaasti ja tunsin jonkun lävistämän minut. Mutta en tuntenut kipua, surua tai edes tunteita. "Olet ihmissusi! Olet hirviö" ääni kertoi. "Ihan kun en olisi tiennyt tuota! Tuota valhetta! En ole hirviö!! Jos haluat löytää hirviön! Etsi vampyyri!" Huudan pimeyteen. Miksi edes väittelen tästä asiasta. Tämä on vain... Painajainen.
Nytkähdän sängyssä mutta avaan silmäni. Olen omassa huoneessani. raotan vasemmasta kyljestä paitaani ja nään tikatun haavan. Päähän särkee, kuin joku naulaisi naulaa ohimooni. Nousen varovasti ylös ja kävelen ovelle. Mitä on tapahtunut? Avaan oven ja kurkkaan käytävälle. Refleksin varaisesti lähden kävelemään portaille päin. Käännyn kulmasta ja nään yhtä huonokuntoisen Jackin. "Mitäh?" Kysäisen kähisten mutta hän ei jaksa vastata. Kävelemme molemmat alakertaan. Talo on kuin autiomaa. Ei ääntäkään kuulu meidän lisäksemme. "Huhuuu!?" Huudan kähisten taloon. Keittiöstä rientää hymyilevä Claudia. "Vihdoin te kyyhkyläiset heräsitte!" Hän huudahtaa iloisena ja johdattaa meidät ruokasaliin. Kaikki istuvat ruokapöydässä, ahmien aamiaista. "Mitä helvettiä!" Huudahdan mutta jackin katse vaimentaa minut. Istumme vierekkäin. Harmi, minulla ei satu olemaan nälkä. Muut rupeavat puhumaan tästä päivästä mutta minä ja jack olemme hiljaa ja särkille ruokaa. "Mä taidan mennä takaisin ylös" sanon mutta kukaan ei näytä kuuntelevan. Nousen pöydästä vaivihkaa ja kävelen ruokasalista ulos. En menekään ylös vaan istumaan sohville. Rupean ajattelemaan tämän öistä painajaista.
Silmissäni alkaa sumeta ja väsymys hyökkää minuun."Pelkosi haistaa pitkälle" hän sanoo, legendojen susi. "Missä olet ollut?" Kysyn hieman sekavana. Tälläkertaa näen valkoista, ja legendojen suden. Mu-mutta mitä se tekee täällä? Sen hän pitäisi olla.. Pelastamassa.. Tuliko se pelastamaan minut?! Ei en ole vaarassa!
"vanhempiesi luona, he kertoivat mitä olit tehnyt" hän sanoo ja refleksinä katson käsiäni. Ne ovat veressä. Kiljaisen hiljaa ja siirrän katseeni legendojen suteen, mikä on nyt ihan verinen. "He kertoivat kuinka sinä johdatti heidät ansaan! Ja tapoit heidät" legendojen suden ääni rupesi kaikumaan. Lause toistui ja toistui kunnes kaikki hiljeni. Joku ravisti minua! Tämä on vain unta! Vain painajainen!Raotan silmääni ja näen kaikki. "Sä kiljuit" Sam huomauttaa. Painajainen. "Ai.." Mumisen. "Ai?! Yks kiljuu täällä että korvat perkele meinaa mennä ja se sanoo Ai!!" Sam raivoaa. "Ei kai se mun syy että jollakin täällä on liian ruma naama" sanon ja kaikki katsoivat nauraen samiin. "Hmph" Sam hymähtää happamasti ja häipyy. Jack istuu viereeni, ja toiselle puolelle istuu Claudia. Feija ja felix menevät riitelemään jostakin. "Näitkö painajaista?" Jack kysyy yhtäkkiä. "Mistä tiedät?" Sanon yllättyneenä ja katson jackiin. "Aika helppo arvata Claudia sanoo naurahtaen ja häipyy vierestäni. Jack katsoo tarkasti Claudiaa ja kun tämä on häipynyt hän tulee lähemmäs. "Oliko siinä se susi?" Jack kysyy ja katsoo minua vakavasti silmiin. "Oliko ensimmäinen pelkkää pimeyttä?" Hän kysyy heti perään. "Oli ja oli" vastaan hieman hämmentyneenä. "Siinä miekassa oli jotain pahaa.. Joku kirous" jack miettii. "Ai nytkö vasta huomaat" tuhahdan ja nousen ylös. Jack seuraa perässäni kuin koira. "Tule! Näytän jotain" jack sanoo ja alkaa vetämään minua kädestä. "Selvä!" Huokaisen ja juoksen jackin perässä tällä kertaa. Hän vetää minut perässään yläkertaan, omaan huoneeseensa. Jack päästää irti oven kovalla ja pysähdyn siihen paikoille. Hän laittaa varmaan kymmenen hanskaa päällekkäin ja ottaa miekan pään käteen. Tietysti miekan terä on pirstaleina. "Kokeile koskea tähän" Jack sanoo ja ojentaa minulle puolikasta, tai melkein kokonaan tuhoutunutta miekkaa. Otan miekan käteen ja tunnen sen polttavan ihoa. Heitän sen äkkiä maahan ja kiroan. "Yrityksesi tappaa epäonnistui" sanon ivallisesti jackille ja huudahdan kivusta. "Miekka polttaa meitä mutta ei esim. Samia tai Claudiaa. "Claudia onkin noita ja Sam idiootti" sanon melkeinpä vihaisena. "Ota asia tosissasi ellet halua kuolla" jack toruu ja laittaa miekan takaisin laatikkoon mistä ottikin sen.
Anteeks lyhyt ja sekava mutta toivottavasti tykkäsit :)
YOU ARE READING
Werewolf moon ~kirja 3~
WerewolfHighest ranking: #3 Werewolf Voi sisältää jonkin verran kirjoitusvirheitä ~kolmas kirja~ Uhrauduin pelastamaan perheeni ja rakkaimmat kaverini. Nyt kaikki alkoi alusta. Kaikki on samanlaista, niinkuin ennen, paitsi että vampyyrit. Niin ne hyökkäsivä...