Chapter 2 -Ne?-

595 55 0
                                    

Tietysti olisin halunnut kysyä mitä he tarkoittavat 'Ne' sanalla. Mitkä? Tyttö vetäisee minua hihasta ja lähdemme juoksemaan jonnekkin. Ilmeisesti he ovat keksineet tässä lyhyessä ajassa jo Suunnitelman. "Juokse! Ne eivät saa saavuttaa meitä!!" Poika juoksee. Kuulen tarkalla kuuloaistillani Nopeita juoksu askelia. Kuulen niitten lähenevän. Kohta joku hyppää eteeni. Pysähdyn salamana. Edessäni on Roope. Hänen turkkinsa on takkuinem ja silmät hohtavat Keltaisina. Hampaista valuu tummanpunaista verta. "Veri kuu" tyttö sanoo ja suden huomio kiinnittyy tyttöön. Salamassa tekaisen maasta paksun kepin ja lyön sillä kuin peisis mailalla, sutta kalloon. "Äkkiä!" Huudan heille ja juoksen maassa makaavan Roopen ohi. Pääsemme joelle. "Meidän pitää mennä yli että olemme turvassa" tyttö selittää noepasti ja alkaa kahlata vedessä. Katson heitä hölmistyneenä. Kuulen taas askelia. Mutta juoksejia on enemmän. "Äkkiä tule" poika huutaa. Katsahdan taakseni ja nään parin kymmenen metrin päässä raivohulluja susia. Otan nopeasti vauhtia ja ponnistan maasta vauhtia. Liidän kuin hidastetussa kohdassa, joen yli ja muutun matkalla sudeksi. "Jep hän se on" poika katsahtaa virnistäen Tyttöön. Sudet tulevat rantaan ja jotkut jopa hyppäävät veteen. Kuulen heidän kivun vinkaisut. Vesi polttaa heitä. "Veri koiria" tyttö sanoo ja katson tarkemmin susia. Heidän silmistään pilkistää viha ja suru. Joku on Manipuloinut heitä.

Istun puiselle penkille. Olemme ison kartanon pihassa. "Mikä paikka tää on?" Kysyn tytöltä. "Pelastus" hän sanoo vakavana ja kävelee ohitseni. Kävelen heidän ohi, isoista ovista. "Feija ja felix" vaalea hiuksinen poika tulee vastaan. Hän ei huomaa minua sisarusten takaa. Heidän nimet ovat siis feija ja felix totean itsekseni. "Tuli pieniä ongelmia metsässä" poika rykäisee Pieniä sanan kohdalla. "No mitä?" Poika kysyy uteliaana. Feija ja felix ottavat molemmat sivulle askeleen että minä paljastun. Pojan ilme muuttuu hämmentyneeksi. "Veri kuu" tyttö sanoo. "Veri koirat" poika lisää. Pojan ilme muuttuu vakavaksi. "Haluaisiko joku selittää jotain?" Kysyn hölmistyneenä.

Anteeksi lyhyt ;D

Werewolf moon ~kirja 3~Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt