'Ελπίζω να ξέρεις τα βασικά εε;' μου ειπε η Dinah κρατώντας την μπαλα στα χέρια της 'ναι ρε είπαμε δεν είμαι και τόσο άσχετη' 'αυτό θα το δούμε... Βλέπω όμως προετιμαζμενη έχουμε έρθει και πετσετουλα και νεράκι, αποσμητικο απο όλα' 'Έμα τι τωρα' 'ε ναι που παει ο μαχητής χωρίς τα όπλα του,ειδικα το αποσμητικο' 'Σςςς μην μιλάς και πάμε να παιξουμε' της πήρα την μπάλα και αρχησα να τρέχω σαν χαζό με αποτέλεσμα να πέσω κάτω 'αχαχα τέλεια αρχίσαμε καντω re-play' 'αι μωρή' σηκώθηκα και άρχισα να τρέχω ξανά. Μια ωρα έχει πέρασει και κάνουμε ακόμα ραχιαίους, πους απς κλπ 'ρε Dinah είπαμε να μάθω να παίζω μπασκετ αλλά όχι τέτοια πράγματα,δεν αντεχω άλλο ποσο ακόμα θα κάνουμε;' είπα ξαπλωμένη στο έδαφος πέρνοντας βαθιές ανάσες 'έλα γκρινιαρα τελειώσαμε υποτίθεται οτι κάνουμε ζεσταμα πρωτα αλλά εσύ δεν' 'ναι σιγα δεν πάμε;' 'οκ' μπορω να πω οτι το μπάσκετ δεν είναι και τόσο δύσκολο αλλιώς το φανταζομουν 'ειδες ειδες αστέρι έχω γινει' 'αστέρι πρόσεξε μην πέσεις παλι' 'δεν πεφτω εγω..κάτσε λίγο να τεντωθω' κατα την διάρκεια του τεντωματος άκουσα κάποιον να ανασαίνει βαριά και να λέει κάτι το οποίο δεν το άκουσα γυρισα να δω ποιος είναι και είδα την μια και μοναδική Lauren Jauregui 'αχχ' 'Lauren τι κάνεις;' 'εγώ τίποτα απλώς θαυμαζω την θεα' μου έκλεισε το μάτι της και πήγε στην αλλη πλευρά 'αα παρεμπιπτόντως όσο και αν εξασκηθεις δεν παιζει να με νικήσεις' 'αυτό θα το δουμε ΚΟΡΙΤΣΑΚΙ' 'χαχα οκ οκ' έκατσε στις κερκίδες και μας έβλεπε 'ααααα δεν μπορω να παίξω αν είναι αυτή εδώ' είπα νευριασμενα' ' δηλαδή στον αγώνα τι θα κάνεις;' 'αυτό είναι άλλο εκεί θα την έχω κανονικό αντιπαλo' ' ναι είναι και αυτό..εγω λέω να φύγουμε αρκετά κατσαμε άσε που τους εχεις αναστατώσει ολους με τον κωλαρακο σου' τα ματια μου γουρλωσαν 'τι κανω; πες μου οτι η Lauren τον κοιτούσε πριν λίγο;' 'και πριν και τώρα βασικά συνέχεια αλλά δεν πειράζει μωρέ...πάμε;' 'κατσε λιγο' πηρα την μπαλα και την εριξα στην Lauren πείτε με κακιά αλλα.. 'Αουτς' είπε και έπεσε κάτω 'τι κανεις παιδί μου;' με ρώτησε η Dinah και πήγε να βοηθήσει, οκ πάω και εγώ 'είσαι καλα;' την ρώτησε 'ζω' 'εντάξει αφού ζεις πάμε' 'εππ που πας περιμένω να ακούσω κατι' πες μου οτι θέλει να της πω συγνώμη; 'όπως;' 'όπως ενα συγνώμη ας πούμε;' 'ναι σ..ηφξφνψξ' 'τι ειπες;' 'σ..γνωμη' ειπα οσο χαμηλοφωνα μπορουσα' 'εξακολουθω να μην ακούω' 'συγνώμη' της είπα ξανά αλλά λίγο πιο χαμηλόφωνα,είμαι σίγουρη οτι το άκουσε ομως 'δεν σε ακούω πολύ καλά' οοοο θα μου σπάσει τα νεύρα τώρα 'Συγνώμη οκ Συγνώμη' 'δεν πειράζει' 'φευγουμε;' 'ναι ενα λεπτό μονο' μου ειπε η Dinah και είπε κάτι στο αυτί της Lauren γέλασαν και η αλλη κοίταξε εμένα,τοτε ήρθε η Dinah και πήραμε τα πράγματα μας και φύγαμε.
Πήγαμε στα δωμάτια και ξαπλωσα στο κρεβάτι δεν αντεχα άλλο αυτό που θέλω τώρα είναι ενα καλό μασαζ , ήμουν έτοιμη να πάω να κάνω μπάνιο αλλά χτύπησε το κινητό μου
Ε:παρακαλώ
Dylan: τι κάνεις;
E:τι να κανω..εδώ κάθομαι στο δωμάτιο και είμαι έτοιμη να κανω μπάνιο
D: οοοο μην μου λες τέτοια
Ε: κρίμα τοτε δεν θα σου πω και κάτι άλλο
D: έλα πες
Ε: νο νο
D: σε παρακαλωω
Ε: καλά σήμερα εκανα προπόνηση για αύριο και έχω πιαστεί παντού, θέλω επείγοντος κάποιος να μου κανει μασάζ
D: αχχ και να μουν εκεί τώρα
Ε: θα μου έκανες μασάζ ε;
D: ε ναι ναι φυσικά απο όλα θα σου κανα
Ε: ναι απο όλα
D:βεβαίως
Ε:χαίρομαι..σε κλείνω τώρα γιατί πρεπει να κανω και το μπάνιο
D: οκ πονηρουλα τα λέμε αύριο και ελπίζω να την κερδίσεις αν και δεν νομιζω αλλά
Ε:είσαι κακός το ξέρεις;
D: μονο για εσένα φιλια
Ε:φιλια καληνύχταΆφησα το κινητό στο κρεβάτι και πήγα για μπανιο,όταν τελειωσα κοιμηθικα για να είμαι ξεκουραστη αύριο.
(Στην τραπεζαρία)
'Ρε Mila φάε κάτι' μου είπε η Dinah 'όχι ρε δεν θελω,δεν έχω όρεξη..θα φάω μετα' 'το δικο σου το μετα είναι το βράδι η την αλλη μέρα' 'λάθος κάνεις' με κοίταξε με ενα βλεμμα σαν να μου λέει αλήθεια τώρα 'καλά θα φάω μετα' 'έτσι και δεν φας θα γίνει χαμός' 'οτι πεις μαμά' 'μην με κοροϊδεύεις' 'έλα μωρεε' σηκώθηκα και της έδωσα ενα φιλί στο μάγουλο.
Είχε παει 5:30 και ακόμα δεν έχω φάει κατι ,γενικά σήμερα δεν είμαι στα καλά μου.. εχω ανχος που θα παίξω με την αλλη,αν με νικήσει που αυτό θα γίνει τι θα κανω; το κινητό μου δονησε και με έβγαλε απο τις σκέψεις μου..ηταν μύνημα απο τον Dylan
Καλη τύχη θα τα πας τέλεια
Φιλάκια Σαγαπω❤Χαμογέλασα και ετοιμαστηκα για τον αγωνα,έφυγα και συναντήθηκα με την Dinah για να πάμε μαζί στο γηπεδο.Όταν φτάσαμε είδαμε οτι είχε μαζευτεί παρα πολύς κόσμος, δεν μπορούσες να ανασανεις εκεί μέσα αυτό με έκανε να αγχωνομαι περισότερο
'Βρε βρε καλώς την' μου είπε η Lauren απο μακριά μπορω να πω οτι της πανε πολύ τα αθλητικά 'έτοιμη για την ήτα;' 'πολύ σίγουρη είσαι οτι θα κερδίσεις' 'αφού θα κερδισω..ξεκινάμε' μου πέταξε την μπάλα με δύναμη και έτρεξε αυτό ηταν θα σε διαλυσω Jauregui.Ειμασταν στο δεύτερο ημίχρονο και με πέρναγε για 2 πόντους όχι Lauren δεν θα σε αφήσω να με νικήσεις, ετρεξα με όση δύναμη είχα και πήρα την μπάλα σε δευτερόλεπτα πήγα κοντά απο το καλάθι και εριξα την μπαλα. Πετυχα τρίποντο και τοτε όλοι ούρλιαζαν και χειροκροτούσαν, δεν ένιωθα καλά όλη αυτή η φασαρία με έκανε να ζαλιζομαι ξαφνικα έπεσα κατω..το μονο που άκουσα ηταν Camzzz μετα απο αυτό όλα ηταν μαύρα.~~~~~~~~
Συγνώμη για οποιοδήποτε λάθος vote comment follow plz❤❤
#camren @camren
YOU ARE READING
I hate you-You love me (greek fanfic)
Fanfiction~Προσοχή αυτο το fanfic εχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο γιαυτό όποιος δεν είναι υπέρ μην το διαβάσει~ (Camren Story) Η Camila είναι μια 24χρονη δημοσιογράφος οπου ψάχνει το νόημα της ζωής.Η Lauren είναι μια 25χρονη youtuber στην Νέα Υόρκη οπου τα...