Με φίλησε...με φίλησε και εγώ δεν ήξερα τι να κανω, τα χείλη της ηταν τόσο απαλά, τόσο νόστιμα και με φιλούσε με τέτοιο πάθος που δεν ήθελα να σταματήσει. Χωρίς να το καταλάβω σταματησαμε για να πάρουμε αερα..με κοιτούσε με αυτά τα ματια και με αυτό το ντροπαλό χαμόγελο που δεν μπορούσες να της αντισταθείς 'L-L' προσπάθησα να της πω 'Σςςς' μου έβαλε τα χέρια της πανω στα χείλη μου 'δεν χρειάζεται να πεις τίποτα, ξέρω οτι εκανα μαλάκια αλλά δεν μπορουσα να το σταματήσω' δεν έλεγα τίποτα, δεν μου έβγαινε καμια λέξη 'να και ο τροπος που με κοιτάς τα λέει όλα' έβαλε τα χέρια της στο πρόσωπο της και τα πήγε στα μαλλια της 'ντρέπομαι τόσο πολύ' 'δεν είναι ανάγκη να ντρεπεσαι έκανες αυτό που αισθάνεσαι...αλλα δεν ξέρω έχω τον Dylan δεν είναι δίκαιο για αυτον, μου έχει συμπεριφερθεί με τον καλύτερο τρόπο..ασε που δεν ειμαι' εκει σταμάτησα δεν μπορούσα να συνεχίσω 'λεσβία έλα πες το δεν είσαι και η μόνη που το λεει' μου είπε με βουρκωμενα ματια 'Lolo δεν το εννοώ έτσι και το ξέρεις' 'ναι τουλάχιστον μου το έκανες ξεκάθαρο...σε ευχαριστώ' 'Lolo' της είπα κρατώντας το χέρι της 'καληνύχτα Camz' είπε φιλώντας το μέτωπο μου και φεύγοντας αμέσως.
Άνοιξα την πόρτα και πεταξα την τσάντα μου κάτω στο πάτωμα, είχα αρχίσει να κλαίω ξάπλωσα στο κρεβάτι και πήρα αγκαλιά ενα μαξιλάρι, σκεφτόμουν τα πάντα όλα αυτά που έχω περάσει στην ζωή μου και δεν ήξερα τι να κάνω όλα ηταν μπερδεμένα μέσα μου και με αυτες τις σκέψεις με πήρε ο υπνος.Ξυπνησα και μπορω να πω οτι είχα εναν μεγάλο πονοκέφαλο, με πήρε 10 λεπτα μέχρι να σηκωθω και να μην πεσω πήγα στην τουαλέτα και κοίταξα το εαυτό μου στο καθρέφτη, ήμουν χαλιά τα μαλλιά ηταν ανακατεμένα και όλο το πρόσωπο είχε μασκαρα λογικό μετα απο τόσο κλάμα. Άνοιξα την βρύση και επλεινα το πρόσωπο, βουρτσισα τα δόντια μου και ντυθηκα, κατεβηκα κάτω και είδα οτι όλα τα βλέμματα ηταν πανω μου 'γεια σου' μου είπε ενα αγόρι κοντά στα 15-16 'γεια' 'μπορω να βγάλω μια φωτογραφία με το κορίτσι του καλύτερου youtuber girl που υπάρχει στον κόσμο;' έμεινα λίγο γιατί είχα ξεχάσει οτι τα 'ειχαμε' στα βραβεία 'εμ εμ ναι' βγαλαμε 2-3 οπου στην μια χαμογελαγαμε και στις άλλες δυο κάναμε βλακείες 'παρεμπιπτοντως είστε τοσο καυτές δεν μας λυπαστε;' γελασα με το σχόλιο του και του εκλεισα το ματι. Πήγα να ψαξω την Dinah αλλά δεν την εβρισκα έτσι αποφασησα να πάω μια βόλτα να ξεσκασω, είδα οτι η ωρα ηταν 5 παναγια μου ποτε πήγε καθώς προχωρούσα άκουσα να παιζει η μουσική δυνατά και ο κόσμος να έχει μαζευτεί και να χορεύει. Τοτε είδα την Normani την φιλη της Lauren να κάθεται στο παγκάκι και να τρωει 'Normani έτσι;' την ρωτησα 'σωστα και εσύ είσαι η μια και η μοναδική Camila Cabello έτσι;' 'ναι..τι γίνεται εδώ;' 'τίποτα απλως κάποιες μέρες μαζεύεται ο κόσμος βάζει μουσική, τρώει και διασκεδαζει έτσι για το γαμωτο' 'τους ζηλεύω' 'δεν είσαι η μόνη..θες;' μου έδειξε τους ηλιόσπορους 'ναι σε ευχαριστώ' 'τίποτα' πήρα και μετα απο αυτό το μονο που κάναμε ήταν να κοιτάμε τον κοσμο 'δεν ξέρω τι έγινε χθες αλλά αυτό που ξέρω είναι οτι η Lauren είναι πολύ στεναχωριμενη' μου είπε και πνίγηκα γιατί δεν περίμενα να μου πει κάτι τέτοιο 'πρόσεξε πρόσεξε..δεν είναι ανάγκη να μου απαντήσεις οτι έγινε αφορά μονο εσάς και θέλω να το πείτε μονο όταν είστε έτοιμες' της χαμογελασα έχω να πω οτι είναι πολύ καλη κοπελα. Έτσι όπως συζηταγαμε για διαφορα θέματα ενιωσα να μου ακουμπάνε τον ώμο μου, τρομαξα και πεταχτηκα μπορω να πω οτι εκεινη την ωρα είχα πάθει την πλάκα της ζωής μου
'Dylan; τι κανεις εσύ εδω;' 'τι τι κάνω ήρθα να δω το ΚΟΡΙΤΣΙ μου πειράζει;' 'όχι φυσικά και όχι' με πήρε και με φίλησε έχω να πω οτι η Lauren φιλάει λίγο καλύτερα γκουχου-γκουχου εβιξε η Normani και γυρισαμε προς το μέρος της 'να σου γνωρίσω την Normani... Normani απο εδώ ο Dylan το αγόρι μου' 'μμμ καλό κομμάτι χαρηκα' του έδωσε το χερι της 'και εγώ' 'πάρε' του έδωσε τους ηλιόσπορους 'μπα δεν θέλω ευχαριστώ' 'εσύ χάνεις...για πες απο Miami ήρθες;' 'ναι..εχεις παει;' 'πολλές φορες έχω να πω ότι είναι πολύ όμορφα' 'και λιγα λες είναι φανταστικά έτσι Mila;' 'ε ναι έτσι' 'επειδή πρεπει να φύγω αύριο γίνεται ενα πάρτι στο οποίο θα είναι διάσημοι και λοιπά θα έρθετε;' είπε η Normani περνώντας τα πράγματα της απο το παγκάκι 'ναι δεν έχουμε κάτι αλλο να κάνουμε' είπε ο Dylan 'οκ τοτε τα λέμε αα και χαρηκα για την γνωριμία γεια σας'
'Τι λες πάμε και εμείς;'μου είπε ο Dylan 'ξενοδοχείο;' 'ναι' 'άντε παμε'.
Όταν φτάσαμε η ατμόσφαιρα ηταν ήρεμη, με είχε αγκαλιά και μου χαϊδευε το χερι 'θες να δουμε μια ταινία' 'οτι θέλεις' 'όχι οτι θέλεις εσύ' δεν άντεχα αυτήν την συμπεριφορά πια έπρεπε να ξέρω γιατί δεν μου λέει κάτι αφού είναι σίγουρο οτι είδε τα βραβεία χθες 'γιατί συμπεριφερεσαι έτσι;' 'γιατί τι θες να κάνω;' 'Dylan είμαι σίγουρη οτι ειδες τα βραβεία' 'ναι και τι τι; θες να φωναξω; να σπασω πράγματα; αυτό θες; ορίστε ΦΕΥΓΕΙΣ ΓΙΑ ΕΝΑΝ ΜΗΝΑ ΚΑΙ ΠΗΓΕΝΕΙΣ ΜΕ ΤΗΝ ΥΠΟΤΙΘΕΜΕΝΗ ΕΧΘΡΟ ΣΟΥ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΙ ΣΤΟ ΔΙΑΟΛΟ ΕΧΕΙΣ ΚΑΝΕΙ ΜΑΖΙ ΤΗΣ ΑΝ ΕΧΕΙΣ ΦΙΛΗΘΕΙ Η ΑΚΟΜΑ ΚΑΙ ΑΝ ΤΟ ΕΧΕΤΕ ΚΑΝΕΙ...ΤΗΝ 1η ΦΟΡΑ ΣΟΥ ΤΗΝ ΕΠΕΦΤΕ ΕΙΠΑ ΟΚ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΣΥΝΑΙΧΗΣΕΙ ΑΛΛΑ ΜΕΤΑ ΒΛΕΠΩ ΟΤΙ ΤΑ ΕΧΕΤΕ ΠΩΣ ΠΡΕΠΕΙΙ ΝΑ ΑΝΤΙΔΡΑΣΩ CAMILA ΠΕΣ ΜΟΥ ΓΙΑΤΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΞΕΡΩ' είχα ήδη δάκρυα στα μάτια και προσπαθούσα να βρω κάτι οπου θα τον έπειθε 'εχεις δίκαιο συγνώμη αλλά δεν έχει γίνει κάτι μεταξύ μας οκ; απλως όλο αυτό ηταν ενα ψέμα για την δημοσιότητα τίποτα παραπάνω' 'είσαι σίγουρη; δεν έχει γίνει τίποτα μεταξύ σας;' δεν αντεχα να το κραταω άλλο μέσα μου δεν άντεχα να τον κοροιδευω 'φιληθικαμε μονο αυτό έγινε αλλά τίποτα παραπάνω το σταματησαμε αμεσως, δεν σήμαινε κάτι' τον έβλεπα ήθελε να τα σπάσει όλα αλλα ήξερα οτι δεν θα το κάνει 'πες κάτι' 'έχουμε γίνει σκατά και ξέρω οτι δεν φταις μονο εσύ φταιω και εγώ αν δεν σε είχα παραμελήσει τόσο πολύ μπορεί και να μην γινόταν τίποτα απο όλα αυτα, θα σε ρωτησω κάτι και θέλω να μου απαντήσεις στα αλήθεια θες να συνεχίσουμε και αν δουμε οτι δεν παει άλλο να σταματήσουμε;' ήξερα οτι θα διάλεγε εναν ήρεμο τροπο να ξεκαθαρισουμε την κατάσταση και αυτό ηταν κάτι που μου άρεσε πανω του 'ναι θα το ήθελα πολύ' μετα απο αυτό δεν είπαμε τίποτα απλα κατσαμε αγκαλιά και κοιμηθηκαμε.~~~~~~~
Συγνώμη για οποιοδήποτε λάθος vote comment follow plz❤❤
#Ihateyou,you loveme #camren @camren
VOCÊ ESTÁ LENDO
I hate you-You love me (greek fanfic)
Fanfic~Προσοχή αυτο το fanfic εχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο γιαυτό όποιος δεν είναι υπέρ μην το διαβάσει~ (Camren Story) Η Camila είναι μια 24χρονη δημοσιογράφος οπου ψάχνει το νόημα της ζωής.Η Lauren είναι μια 25χρονη youtuber στην Νέα Υόρκη οπου τα...