Lauren's Pov
Δεν το πιστεύω μετα απο τόσο καιρό, συναντήθηκα με το πιο γλυκό κορίτσι που έχω γνωρίσει. Έχουν περάσει τοσα χρόνια και έχω να πω οτι έχει αλλάξει πολύ (πρός το καλύτερο φυσικά) ομολογώ οτι απο μικρή είχα ενα μικρό ενδιαφέρον στην Sasha... είχαμε δώσει και ενα φιλί αλλά ήμασταν και οι δυο μεθυσμένες. Εκείνη πρεπει να μην το θυμάται γιατί δεν μου είχε αναφέρει τίποτα και έτσι δεν το συνεχίσα..παρατήρησα όμως κάτι άλλο η συμπεριφορά της Camz είχε αλλάξει, ηταν περίεργη και μας κοίταζε μπορώ να πω με ενα αιδιαστικό βλέμμα ηταν σαν να ζηλεύει και αυτό δεν με χαλαγε καθόλου. Όπως βλέπετε η Camz μου άρεσε απο πριν..ΠΡΙΝ την γνωρίσω, το πως θα το μάθετε μετα..κάθε μέρα μαθαίνω περισότερα πράγματα για αυτήν και ξέρω οτι είμαστε πλασμένοι ο ένας γιά τον άλλον. Σήμερα θα πηγενα στην πιτσαρία για το στοίχημα, το οποίο ηταν οτι καλύτερο μου χε συμβεί μέχρι τώρα.Camila's Pov
Η ωρα ηταν 2 και εγώ ακόμα να σηκωθω, δεν είχα καμια όρεξη γενικά δεν είχα όρεξη να κάνω τίποτα. Η Dinah με είχε πάρει πεντακόσια τηλέφωνα και μου έλεγε να ετοιμαστω, αλλά εγώ δεν της έδινα καμια σημασία Τοκ-Τοκ Τοκ-Τοκ αυτός ο ήχος ακουγόταν συνεχόμενα 'Dinah σταματά' είπα δυνατά για να με ακούσει 'αν δεν μου ανοίξεις δεν θα σταματήσω Τοκ-Τοκ Τοκ-Τοκ
μούγκρισα και της ανοιξα 'έλεος ένας άνθρωπος δεν μπορεί να κοιμηθεί εδώ μέσα' 'εσύ δεν είσαι άνθρωπος' την κοίταξα αγριεμενα 'πλακιτσα πλακιτσα..τι εχεις πάθει εσύ δεν συνηθιζεις να ξυπνάς τόσο αργά' 'δεν ξέρω απο χθες δεν είμαι καλά' 'αααα' είπε φωνάζοντας τρομάζοντας με 'τι επαθες;' 'τώρα που θυμηθηκα ειδες χθες την Lauren;' 'ναι τι;' 'με την Sasha παιδι μου' μμμμ τι μου την αναφέρει αυτην τωρα..θέλει να μου χαλάσει την 'διάθεση'; 'δεν τις ειδες..σαν να επαιζαν σε ταινία ήταν, το ζευγαρακι που είχε χωρίσει και μετα απο χρόνια ξανασυναντήθηκαν' αα όρεξη έχει μου φαίνεται 'Dinah μην λες βλακείες' είπα απότομα 'δεν λέω αν το παρατηρείσεις' 'θα δεις οτι δεν υπάρχει καμια σχέση με αυτό που λες Τέλος' την διέκοψα φωναζοντας,μετα απο 2 δευτερόλεπτα σηκώθηκα απο το κρεβάτι για να παω τουαλέτα 'καλά μην αρπαζεσαι δεν είπα και κάτι κακό οκ; απλως είπα αυτό που σκέφτηκα' πήγα να της απαντήσω αλλά δεν το εκανα, δεν ήθελα να φανεί οτι με νοιάζει πράγμα που ΔΕΝ το κάνω 'τέλος πάντων αύριο είναι τα βραβεία και μας έχουν καλέσει εε' μου είπε Dinah δίνοντας μου τα ρούχα μου 'πλάκα κανεις..γιατί δεν μου το πες πιο νωρίς;' 'το ξέχασα σορρυ αλλά τα έχω κανονίσει ολα' μου έκανε μια χαρούμενη φάτσα και ξάπλωσε στο κρεβάτι 'αμάν' της είπα ήρεμα ' σήκω θα πάμε στο εμπορικό' 'τι τώρα;' την ρωτησα 'ναιιιι' σηκώθηκε και μου τράβηξε το χερι 'είδα κατι τέλεια παπούτσια και θέλω να τα παρω' 'οκ οκ περιμενε να πάρω το κινητό μου και λεφτά' τα πηρα και κοίταξα μήπως μου είχε στηλει μύνημα η με είχε πάρει ο Dylan αλλά τίποτα. Μετά από καμια ωρα είχαμε φτάσει στο εμπορικό και στο μονο μαγαζί που δεν είχαμε μπει ηταν αυτό με τα παπούτσια 'πω πω έσκασα' είπε η Dinah με τα χέρια στην κοιλιά της 'λογικό αφού εχεις φαει τον αμπακο' 'δεν φταιω εγώ που είναι τόσο νόστιμα' 'αυτό είναι το μονο σίγουρο' κοίταξα το ρολόι μου για να δω τι ωρα είναι και ειδα οτι μας έμενε μια μισή ωρα ακόμα 'πάμε να αγοράσουμε τα παπούτσια; μας μένει μιάμιση ωρα και πρέπει να πάμε στην πιτσαρία στην ωρα μας' την εσπρωξα για να προχωρήσει 'καλά μην βιαζεσαι δεν θα παθουμε και κάτι αν δεν πάμε στην ωρα μας' μου είπε τι λεειιιιιι 'ναι δεν θα παθουμε' ειπα προσπαθώντας να το παίξω cool. Μετα απο κάποιες ώρες βασανιστήριου φύγαμε και ήμασταν κοντά στην πιτσαρία ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ 'θύμισε μου να μην ξανά πάω μαζί σου για ψωνια' της είπα 'έλα μωρέ δεν επαθες και τίποτα' 'αχ ακους τι λες;' 'σιωπή' μου έβαλε το χέρι της στα χείλη μου 'πάμε φτάσαμε' είδα την Lauren ντυμένη πιτσα απο μακρια και γελασα 'πάω να βγάλω selfie' μου είπε η Dinah τρέχοντας με τις σακούλες στα χέρια 'heyy κοπελιά μια φωτογραφία;' την ρώτησε 'φυσικά' είπε η Lauren χαμογελώντας 'ααα μωρε τι γλυκό' είπα κοροϊδεύοντας 'ειδες τελικά δεν είναι κ' τόσο κακό πρεπει να το κάνεις' 'με συγχωρείς μπορείς να βγαλεις μια φωτογραφία με την μικρή;' την διέκοψε μια κύρια που κράταγε την κόρη της 'βεβαίως πως σε λένε ομορφουλα;' ρώτησε η Lauren 'Lily' της απάντησε 'οο Lily εχεις πολύ ωραίο όνομα' 'σε ευχαριστώ' της απάντησε 'έλα εδω' της είπε περνώντας την αγκαλιά και φιλώντας την στο μάγουλο, έβγαλαν την φωτογραφία και πριν φύγει το κοριτσάκι της έδωσε ενα μεγάλο φιλη στο μάγουλο.. Έχω να πω οτι αυτό ηταν παααρά πολύ γλυκό 'βλεπω οτι το μαγαζάκι έχει γεμίσει' είπε η Dj 'φυσικά και έχει γεμίσει αφού έχουμε την Laurenza' απάντησε η Sasha απο το πουθενά τι θέλει αυτή τώρα σε αυτήν μίλησε; 'μην λες τέτοια κοκκινιζω' είπε η Lauren παιχνιδιάρικα 'καλά καλά κορίτσια τι κάνετε;' 'καλά εσύ' της είπαμε συγχρονισμένα 'τέλεια..συγνωμη αλλα πρεπει να φύγω γιατί θα κλείσουμε σε λιγάκι αα και Laurenza μπορείς να το βγαλεις αν και θα στεναχωρηθω' είπε η Sasha και εφυγε 'παιδιά φεύγω και εγώ γιατι κατι μου έτυχε και πρέπει να φύγω' είπε η Dinah..μας φίλησε και έφυγε βιαστικά 'εμ πάμε μεσα;' με ρώτησε η Lauren 'ναι' της απάντησα και μπήκαμε 'περιμενε ενα λεπτο να πάω να βγάλω αυτό το πράγμα' μου πε, καθησα σε μια καρέκλα και περιμένα εχω να πω οτι δεν άργησε πολύ 'για πες τι νέα' μου είπε βιαστικά 'τίποτα το σημαντικό' 'με τον Dylan όλα καλά;' 'μια χαρά εσύ τι νεα;' 'ε εγω τώρα που βρήκα και την Sasha τελεια' είπε ενθουσιασμένα 'αλήθεια;' είπα λίγο σοβαρά 'ναι αφού βρήκα κάποιον οπου με Νοιάζεται και με Σέβεται ασε που παλιά είχα και ενα φλερτ μαζί της' εκείνη την ωρα ένιωθα οτι εβραζα απο μέσα μου και δεν ξέρω καν το λόγο 'μικρο η μεγάλο φλερτ;' 'ενδιάμεσο..εσένα όμως τι σε νοιάζει;' με ρώτησε με πονηρό ύφος 'τίποτα τι να με νοιάζει εμένα...συγνώμη πρέπει να φύγω' της είπα και έφυγα.. βγηκα εξω και έτρεξα πηγενοτας στην μέση του δρόμου, απο το πουθενά άκουσα κάποιον φωνάζει Camz και ενα σωμα να πέφτει πανω μου.~~~~~~~~~
Συγνώμη για οποιοδήποτε λάθος
Vote,comment, follow plz ❤
#Ihateyou,Youloveme
#camren @camren
YOU ARE READING
I hate you-You love me (greek fanfic)
Fanfiction~Προσοχή αυτο το fanfic εχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο γιαυτό όποιος δεν είναι υπέρ μην το διαβάσει~ (Camren Story) Η Camila είναι μια 24χρονη δημοσιογράφος οπου ψάχνει το νόημα της ζωής.Η Lauren είναι μια 25χρονη youtuber στην Νέα Υόρκη οπου τα...