Είχε περάσει μισή ωρα σχεδόν απο τοτε που φύγαμε και είχα βαρεθεί την ζωή μου,γυρισα πλευρό για να μιλήσω στην Dinah αλλά ειδα οτι είχε κοιμηθεί και είχε κουλουριαστει,κατευθείαν πήρα το μπουφάν της και την σκεπασα την κοίταξα και ενοιωσα οτι ήμουν τόσο τυχερή που την είχα στην ζωή μού.Η ωρα δεν περνούσε με τίποτα,πήγα να κοιμηθώ και εγώ αλλά δεν με έπαιρνε ο ύπνος κατα τύχη έβαλα το χέρι μου στην τσέπη του παντελονιού μου και ακουμπησα ενα χάρτινο να το πω;...Πράγμα το εβγαλα και είδα οτι ήταν μια φωτογραφία με τον Dylan και τον Μπανανα όπου τον είχε αγκαλιά. Το ονομα του το εχω βγαλει εγω και η αδερφη μου, γελασα στην μνήμη.
~Flashback~
'Dylannn Dylannn κοίτα ενα σκυλάκι' είπα με εναν μεγάλο ενθουσιασμό, το πήρα στα χέρια μου και άρχισα να το χαϊδευω 'Φερτω και σε εμένα λίγο...μην δεις ενα γλυκό πλασματακι αμέσως να το πάρεις λυσσαρα' μου είπε και μου πήρε τον σκύλο μέσα απο τα χέρια μου 'Λυσσαρα εεε;' τον κοίταξα και τον χτυπησα στο χέρι 'επ πρόσεξε σε παρακαλώ θα χτυπήσεις το παιδί' 'το παιδί;' 'ναι το παιδι και τώρα που το λέω μου ήρθε μια ιδεα' είπε ενθουσιασμενα 'Ωχ για πες' 'θα το παρουμε,θα του κάνουμε όλα τα εμβόλια που χρειάζεται και θα τον κάνουμε δώρο στην αδελφή σου, παντα ήθελε ενα σκυλάκι και νομιζω οτι αυτός είναι οτι πρέπει' δεν το πίστευα αυτή ηταν η πιο τέλεια ιδέα 'αγάπη μου ναι..ναι αυτό είναι τέλειο θα ξετρελαθει η Sofi' 'το ξερω...για αυτό το είπα τώρα βγάλε το κινητό σου και βγάλε με φωτογραφία,γρήγορααα'
~End Flashback~'Ξύπνααα κοιμισμένοοοο' ενιωσα κάποιον να με ταρακουναει 'Εεεε εεε τι κανεις;' ρώτησα αγριεμενα 'σε ξυπναω.. φτάσαμε' έκανε νόημα σε μια κοπέλα 'πλάκα κανεις πόσες ώρες κοιμομουν:' 'πολλές... Ally το κοιμισμένο,κοιμισμένο η Ally' γέλασε και σηκώθηκε απο την θέση της περνώντας τα πραγματα της' την κοίταξα με ενα θανατηφόρο βλέμμα και μίλησα στην Ally 'μην την ακούς είναι χαζό..το όνομα μου είναι Camila χαρηκα' της έδωσα το χέρι μου και μου χαμογέλασε 'Εγώ είμαι η Ally όπως ακουσες' 'Στο Miami μένεις;'την ρώτησα και εκείνη την στιγμη με διέκοψε η dj 'κοπελιές πάμε να πάρουμε τις βαλίτσες μας γιατί βλέπω να μας τις περνούν;' την κοιταξαμε και συμφωνησαμε. Ενω περιμέναμε συνεχίσαμε την κουβέντα μας 'κανονικά ζω στην Νέα Υόρκη αλλά έμεινα στο Miami για κάτι μήνες και τώρα φεύγω' είπε η Ally με μια χαρά 'Δηλαδή δεν θα ξανά έρθεις;' την ρώτησε η Dinah 'Αναλόγως βλέπεις αν οι δουλειές πάνε καλά και κλείσω την συμφωνία, θα με ξανα δείτε' 'τι συμφωνία;' ρωτησα με περιέργεια 'καλλυντικών'μου είπε καθώς πήρε τις βαλίτσες της ' Ally βοήθησε μας λίγο πάρε και τις δικές μας'της είπε η Dinah... καθώς τις πήραμε βγήκαμε εξω και περιμέναμε να ερθει το ταξί 'παιδιά θας σας πάω εγώ με την λιμουζινα μου' είπε η Ally και μας έκανε νόημα να μπούμε μέσα μιας και είχε έρθει σε δευτερόλεπτα 'όχι δεν είναι αναγκη θα περιμένουμε' 'Camila δεν θέλω τετοια τωρα' 'καλά σου λέει εγώ θα πάω τώρα εσύ κάνε οτι σου κατέβει' μου φώναξε η Dinah ενω έμπαινε στην λιμουζίνα 'καλά καλα μην με φάτε' τους απάντησα.
ESTÁS LEYENDO
I hate you-You love me (greek fanfic)
Fanfic~Προσοχή αυτο το fanfic εχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο γιαυτό όποιος δεν είναι υπέρ μην το διαβάσει~ (Camren Story) Η Camila είναι μια 24χρονη δημοσιογράφος οπου ψάχνει το νόημα της ζωής.Η Lauren είναι μια 25χρονη youtuber στην Νέα Υόρκη οπου τα...