Camila's Pov
(1 χρόνο μετά)
'Μμμ' κούνησα το πόδι μου σιγά 'μμμ' το ξανακουνησα αυτήν την φορά λιγο πιο δυνατα. Κάποιος ή μάλλον κάποια μικρά πλασματακια μου γαργαλανε τις πατουσες, χαχανησα λίγο και μετα απο αυτό πεταχτηκα απο το κρεβάτι και άρχισα να γελαω 'ΠΑΝΑΓΙΑ ΜΟΥ τι έγινε;' φωναξε η Lo που είχε κατατρομάξει μαζί μου. Είχε βάλει το χερι της στην καρδιά της και αναισενε βαριά, την κοιταξα και της εκανα μια λυπημένη φάτσα 'συγνώμη' της χαιδεψα το χερι και με μια παιχνιδιάρικη φωνη συνέχισα να μιλάω 'αλλα καποια παιδάκια αποφασησαν να έρθουν εδώ και να με πειράξουν' σηκώθηκα και πήγα να τα πιάσω ενω άρχισαν να τρέχουν. Δεν πρόλαβαν να πανε μακριά τα έπιασα και τα δύο και πεσαμε πανω στο κρεβάτι και συγκεκριμένα πανω στην Lo
'Εεε το ξέρετε οτι υπάρχουν άνθρωποι εδώ' 'ναι μαμά' ακούστηκε μια λεπτή γλυκια φωνή 'ναι μαμα; ναι μαμά;' είπε η Lo με πιο βαριά φωνή και έπιασε την Elise βάζοντας το πρόσωπο της πανω στην κοιλιά της κάνοντας πως την τρώει 'αα βοήθεια' τσιρηξε γελώντας η μικρή και ο Noah έπεσε πανω στην Lauren όπου προσπαθούσε να βοηθήσει την αδερφή του 'θα σε νικήσουμε εε μανούλα;' με ρώτησε με αυτά τα δυο όμορφα μάτια...πως να του αρνηθείς μετά 'φυσικά και ναι' είπα δυνατά και έπεσα και εγώ πανω της 'αα εντάξει εντάξει τα παραταω νικησατε' είπε η Lauren λαχανιασμενη και αρχίσαμε να χοροπηδαμε και να κάνουμε κόλλα πέντε 'πηγατε να πλυνετε τα δοντακια σας' ρώτησα και είδα να κοιτάνε αλλού 'πηγεντε γρήγορα βρε' συνέχισα και έτρεξαν προς το μπάνιο. Κοίταξα την Lauren και της χαμογελασα, μου χαμογέλασε και αυτή αλλά πιο πονηρά 'Lo τι εχεις στο μυαλό σου' 'εγω; τίποτα' ήρθε πιο κοντά 'Looo' με φίλησε απαλά στον ώμο και ανέβηκε πιο πάνω στον λαιμό περίπου 'Lauren τα παι-' σταμάτησα και ένας αναστεναγμός βγήκε απο το στόμα μου, μου ανέβασε την μπλούζα και έβαλε το χερι της στην κοιλιά μου και μετά το ένιωσα να αναιβενει πάνω στο στήθος μου 'αχ' μουγκρισα την στιγμή που με επιανε. Την κοίταξα στα ματια και την φιλησα, κατα την διάρκεια του φιλιού ακουσαμε τον Noah να φωνάζει 'μαμααα που είναι η πετσέτα;' 'στο συρτάρι' του είπα και εγώ αφού είχα απομακρυνθεί λίγο απο την Lauren 'η συνέχεια μετά' της έδωσα ενα πεταχτο φιλί και σηκώθηκα για να πάω στο μπάνιο με τα παιδιά. Εκείνη την στιγμη η Lo έπεσε στο κρεβάτι και αναστεναξε βαριά.
----
'Ορίστε μικρέ μου' είπε η Lo στον Noah αφήνοντας του το πιάτο με τις τιγανητες 'Μαμαα δεν είμαι μικρός' είπε κοιτάζοντας την ενοχλημένος 'και τι είσαι;' τον ρώτησε προσπαθώντας να κρύψει το γέλιο της 'εγώ είμαι ένας μεγάλος Αντρρρραςς' είχε βάλει τα χέρια του στην μέση του και ηταν όρθιος πανω στην καρέκλα. Γελασα μαζί του επειδή ηταν πολύ γλυκουλης και δεν μπορούσε να πει καλά κάποιες λέξεις ακόμα 'και εγώ είμαι μια μεγάλη Γυναικααα' πετάχτηκε η Elise με μπουκωμενο το στόμα 'έχετε δίκαιο' είπα και εκατσα στην καρέκλα δίπλα απο την Elise 'και όπως ξέρετε οι άντρες' κοίταξα τον Noah οπου είχε ενα μεγάλο χαμόγελο μόνο και μόνο επειδη τον είπα άντρα 'και οι γυναίκες πάνε βόλτες... Γιαυτό θα πάμε και εμείς σήμερα' κοίταξαν ταυτόχρονα ο ένας τον άλλον και άρχισαν να φωνάζουν 'Ναιιιι που που;' 'στον ζωολογικό κήπο' 'Ναιιιιι' ξανα φώναξαν και τώρα είχαν σηκωθεί απο τις καρέκλες τους χοροπηδώντας πανω κάτω 'βρε ελάτε να φάμε τώρα ώστε να ετοιμαστουμε και να πάμε' τους είπε η Lo γελώντας βλέποντας τους.
VOCÊ ESTÁ LENDO
I hate you-You love me (greek fanfic)
Fanfic~Προσοχή αυτο το fanfic εχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο γιαυτό όποιος δεν είναι υπέρ μην το διαβάσει~ (Camren Story) Η Camila είναι μια 24χρονη δημοσιογράφος οπου ψάχνει το νόημα της ζωής.Η Lauren είναι μια 25χρονη youtuber στην Νέα Υόρκη οπου τα...