Lauren's Pov
Χτύπησε το κινητό μου την ωρα που μιλούσα με τα κορίτσια, δεν το πιστεύω
και τα δυο τους είναι παλαβα για την Dinah το περίμενα αλλά για την Camila όχι.. νομιζω οτι είναι κακη επιρροή.
Στο τηλέφωνο ηταν ο Scott περίεργο, αυτός συνήθως με περνει τα βράδια τι να θέλει τώρα;'Παρακαλώ' του απάντησα με μια ήρεμη φωνή 'έλα Lauren έγινε κάτι και θέλω να το πάρεις όσο πιο ψύχραιμα μπορείς' με τρόμαζε η στάση του για να μιλάει έτσι και η φωνή του να είναι ανήσυχη κατι κακό έχει συμβεί 'η Normani και η Ally είχαν ενα ατύχημα με το αυτοκίνητο' και ναι αυτό ηταν κάτι που δεν ήθελα να ακούσω ποτε 'Ποτε; είναι καλά;'
ρωτησα με βουρκωμενα ματια, έτσι και πάθουν κάτι θα τρελαθω 'η Normani ναι δηλαδή έχει χτύπησει εξωτερικά και έχει σπάσει το πόδι της, αλλά η Ally έχει χτυπήσει το κεφάλι της και δεν-' 'κατάλαβα πάει σε κλείνω έρχομαι' 'τον διεκοψα κλαίγοντας τώρα, σηκώθηκα και έβαλα τα πράγματα μου μέσα στην τσάντα μου. Τα κορίτσια είχαν τρομάξει και με ρωτούσαν τι είχε γίνει αλλά δεν τους απανταγα, μέχρι που με έπιασε η Camila απο το χερι και με έφερε μπροστά της. Τώρα η απόσταση που είχαμε ηταν πολύ μικρή, μπορώ να πω οτι ένιωθα την ανάσα της... με κοιταγε με απορία και αυτό με έκανε να κλάψω ακόμα πιο πολύ
'Αγάπη μου τι έγινε;' πήγα να της απαντήσω αλλά δεν μπορεσα να πω τίποτα 'φίλε με τρομάζει, ρε Lo τι έγινε;' άκουσα την Dinah που ηταν δίπλα μου και με ακουμπούσε στον ώμο 'Τ-τα κ-' προσπάθησα να πω 'ταα;' είπε η Dinah κουνώντας τα χέρια της 'Lolo μου τααα τι; 'κορι-τσια' 'ναιι;' 'τρακαραν με τ-το αμα-ξι' τα πρόσωπα τους άλλαξαν έγιναν πιο μελαγχολικά απο οτι ηταν πρίν. Ενιωσα το σωμα της Camz πανω μου, ήξερα οτι η αγκαλιά της ηταν αυτό που χρειάζομαι τωρα. Την αγκάλιασα και εγώ σφιχτά και μείνανε έτσι για λίγο 'μην φοβάσαι όλα καλά θα πάνε' μου ψυθηρισε και την κοίταξα κουνώντας το κεφάλι μου αρνητικά 'φοβάμαι' 'δεν πρέπει' έβαλε το χέρι της στο μάγουλο και μου σκουπισε τα δάκρυα μου.
'Αυτό που πρεπει να κάνεις, είναι να πας και να δεις τι γίνεται, να είσαι δυνατή... να είσαι δίπλα τους' 'ναι και να μην παει ο νους σου στο κακο, να δεις που όλα θα πάνε καλά'.
Τα λόγια τους με βοήθησαν να ηρεμησω λίγο, αλλά και παλι αν δεν πηγενα στο νοσοκομείο να ακούσω όλη την ιστορία δεν θα μπορουσα να το αντεξω 'θα έρθετε μαζί μου;' τις ρωτησα ελπίζοντας να μου πούνε ναι 'φυσικά και ναι' μου είπε η Camz φιλώντας με στο μάγουλο 'δεν τα ρωταμε αυτά' συνέχισε η Dinah και με πήρε απο το χέρι, πηγαίνοντας με εξω απο το ξενοδοχείο.
Όταν μπήκαμε μέσα στην λιμουζίνα, καμια μας δεν μιλούσε η Dinah κοιτούσε το κινητό της, η Camz κοιτούσε μια εμένα και μια εξω απο το παράθυρο και εγώ είχα χαθεί στις σκέψεις μου, όλες μας όμως σκεφτομασταν το περιστατικό 'φτάσαμε' μας είπε ο σοφέρ με ενα λυπημένο χαμόγελο, ήξερε τι είχε γίνει αλλά δεν ήθελε να πει κατι. Βγήκαμε εξω και έστειλα μύνημα στον Scott οτι φτάσαμε, πήγα δίπλα απο την Camz και ενωσαμε τα δάχτυλα μας. Έχω να πω οτι πήρα μεγάλη δύναμη 'πάω να ρωτησω σε ποιόν όροφο βρίσκονται' είπε η Dinah που έφυγε.
Η Camz με κοίταξε εκείνη την στιγμή, αλλά την απέφυγα δεν ήθελα να δει οτι κλαίω πάλι 'κοίταξε με' μου είπε απότομα 'κοίταξε με σου λέω' είπε λίγο πιο δυνατά. Σηκωσα το κεφάλι μου και την είδα με δάκρυα στα ματια 'πάμε' μας διέκοψε η Dinah που πήγε να ανοίξει την πόρτα του ασανσέρ, ανεβήκαμε στον 5ο οροφο και όταν βγηκα είδα τον Scott να κάθεται με έναν καφέ στα χέρια του. Με το που με είδε ήρθε και με αγκάλιασε σφιχτά 'είναι καλά;' ρωτησα με μια σιγανή φωνή 'δεν ξέρω η Normani είναι εκτός κινδύνου και μπορούμε να την δουμε αλλά η Ally' 'η Ally τι;' του φωναξα και όλοι γύρισαν και με κοίταξαν 'σςςς' μου είπε η Camz τρίβοντας μου το χέρι απαλά 'δεν ξέρουμε οι γιατροί δεν έχουν πει κάτι συγκεκριμένο εκτός απο το οτι το επόμενο 24ωρο θα είναι πολύ δυσκολο' έβαλα τα χέρια μου στο κεφάλι μου και προσπαθούσα να τα βάλω όλα σε μια σειρα 'μπορω να πάω να δω την Normani;' 'ναι αλλά όχι για πολύ, οι γιατροί ειπαν οτι πρέπει να ξεκουραστεί' του κουνησα το κεφάλι μου και γυρισα προς τα κορίτσια πηγενε μου ειπαν και έτρεξα προς το δωμάτιο της.Χτύπησα την πόρτα και άκουσα μια αδύναμη φωνη να μου λέει να μπω, μπήκα και είδα την Mani με πολλές γρατσουνιές στο πρόσωπο της και στα χέρια της και το πόδι της είναι όλο σχεδόν καλυμμένο απο γύψο. Μου χαμογέλασε και σήκωσε τα χέρια της για να την αγκάλιασω, την αγκάλιασα και έκατσα δίπλα της 'μην μου το ξανακάνετε αυτο' είπα ρουφωντας την μύτη μου 'δεν το έχουμε σκοπό' 'πες μου πως έγινε' με κοίταξε και κουνηθηκε για να αλλάξει στάση 'αουτς' φώναξε λίγο απο τον πόνο και εκανα χώρο για να βολευτει 'λοιπον πηγεναμε για να φάμε και έτσι όπως μιλαγαμε, η Ally προχώρησε κανονικα και ήρθε ένας μεθυσμένος και έπεσε πανω μας.. απο τα δεξιά' δεν το πιστεύω θα τον σκότωσω' 'ναι κάτσε καλά και αυτά θα τα κανονισουμε
μετα, με δικηγόρους και λοιπά... Πες μου όμως πως είναι η Ally ρωταω αλλά δεν μου έχει απαντήσει κανένας' πως να της το πω τώρα θα της έρθει απότομο και είμαι σίγουρη οτι θα προτίμουσε να ηταν αυτή στην θέση της Ally 'εμ' με την κοίταξα σοβαρά και άρχισε να κλαίει 'πες μου ότι' μου είπε και μου έκανε νόημα 'τι; όχι φτου φτού Παναγία μου' της είπα αφού σηκώθηκα απο το κρεβάτι 'απλα έχει χτύπησει στο κεφάλι και το 24ωρο αυτό είναι πολύ επικίνδυνο' ηταν σε κατάσταση σοκ δεν μίλαγε, δεν έκανε τίποτα 'Mani ηρέμησε όλα καλά θα πάνε' της είπα κρατώντας τα δάκρυα μου.Μ' αυτά και μ' αυτά ήρθε η μέρα οπου τα κορίτσια θα έφευγαν, είχα παει να της αποχαιρέτησω και μετα θα πηγενα στο νοσοκομείο ξανά.
Αυτή ηταν αλλη μια δύσκολη στιγμη, δεν ξέρω τι θα κάνω αν δεν είμαι μαζί της 'Δηλαδή τώρα πρέπει να σε αποχαιρέτησω;' την ρωτησα κλείνοντας τα μάτια μου 'ναι' είπε βαριά 'δεν θέλω να φύγω' μου είπε βάζοντας τα χέρια της γύρω απο την μέση μου 'δεν μπορείς να μείνεις;' 'όχι βλέπεις πρέπει να πάω στην δουλειά' αυτή η μωρουδιστικη φωνή της με τρελαινει 'θα μιλάμε καθε μια ωρα εεε... Απο τα μυνήματα, skype-' 'κάθε μια ώρα;' 'μισή.. 5 λεπτα' 'οκ αυτό το δέχομαι' με φίλησε και έβαλε το κεφάλι της κάτω απο τον λαιμό μου 'άντε κορίτσια χωρίστητε' μας ειπε Dinah χωρίζοντας μας 'εεε εσύ προλαβες και αποχώρησες τον Darren οπως ήθελες, ασε μας και εμάς' της είπε η Camz νευριασμένη 'αν σας αφήσω θα χάσουμε την πτήση' με πήρε αγκαλιά και με φίλησε 'ελπίζω να μην βρείς καμία και μου την πληγωσεις, ετσι και το κανεις σε έσφαξα' μου έβαλε το χερι της κάτω απο τον λαιμό μου και έκανε οτι με έσφαζε 'μην ανησυχεις δεν υπάρχει καμια περίπτωση' πήρα την Camz και της έδωσα ενα φιλί 'αγάπη μου καλό ταξίδι' πήγε να μιλήσει αλλά άρχισε να κλαίει 'εεπ μην κλαις θα βρεθουμε πολύ πιο γρήγορα απο οτι νομίζεις' μετα απο αυτο τα χείλη μας ενώθηκαν αυτοματα σε ενα παθιασμένο φιλί, της άφησα σιγά σιγά το χέρι και απομακρύνθηκα. Δεν άντεξα όμως όταν είχα παει πιο μακριά, ετρεξα την έπιασα, την σηκωσα πανω μου και την φιλησα σαν να μην υπάρχει αύριο.~~~~~~~
Συγνώμη για οποιοδήποτε λάθος vote comment follow plz❤❤
#Ihateyou-Youloveme #camren
@camren
KAMU SEDANG MEMBACA
I hate you-You love me (greek fanfic)
Fiksi Penggemar~Προσοχή αυτο το fanfic εχει ομοφυλοφιλικό περιεχόμενο γιαυτό όποιος δεν είναι υπέρ μην το διαβάσει~ (Camren Story) Η Camila είναι μια 24χρονη δημοσιογράφος οπου ψάχνει το νόημα της ζωής.Η Lauren είναι μια 25χρονη youtuber στην Νέα Υόρκη οπου τα...