Chapter 24

917 54 2
                                    

Lauren's Pov

'Lauren.. Lauren ξύπνα' άνοιξα τα μάτια μου και είδα εναν άσπρο τοίχο με πολλά καθίσματα, τοτε συνειδητοποίησα οτι ήμουν στο νοσοκομείο. Κοίταξα δίπλα μου και άρχισα να ανοιγοκλείνω τα μάτια μου 'πόση ώρα κοιμάμαι;' ρωτησα την Mani. Η Normani είναι καλά, μονο δυο τρεις γρατσουνιές έχει στο πρόσωπο της και το σπασμένο πόδι, δεν έπαθε κάτι το σοβαρό ευτυχώς δεν θα το άντεχα και αυτό 'αρκετή γιαυτό σήκω και πηγενε στο ξενοδοχείο να ξεκουραστείς' 'δεν υπάρχει περίπτωση, δεν πάω πουθενά' σηκώθηκα απο το κάθισμα και πήγα και σταθηκα στο τοίχο, όλη αυτη η κατασταση με είχε κανει πολυ νευρική και απότομη στους άλλους... Ακόμα και όταν μου έλεγαν κάτι απλό εγώ τους φωνάζα χωρίς λογο 'τι δεν πας πουθενά ρε Lauren; με δουλεύεις;' ο τόνος της φωνής της έγινε πολύ σοβαρός, σάν να ήθελε να με πλακώσει 'με βλέπεις να κάνω πλάκα;' της ειπα με ειρωνία και σηκωσα το φρύδι μου 'όχι και γιαυτο ακριβώς τον λογο σου λέω να φύγεις;' 'δεν θέλω ρε Normani, δεν γουσταρω τι ακριβώς δεν καταλαβαίνεις;' φωναζα για την ακρίβεια ουρλιαζα τωρα, παλι το έκανα χωρίς να το καταλάβω. Φώναζα στην καλύτερη μου φιλη ενω αυτη προσπάθουσε να με κανει να νιώσω καλύτερα 'σε παρακαλώ χαμήλωσε την φωνη σου, θες να μας διώξουν; εδώ είναι νοσοκομείο' μου έπιασε απότομα το χερι και μου το έσφιξε, αυτό ηταν αρκετό για να καταλάβω οτι έπρεπε να την ακούσω και να της ζητησω συγνώμη 'συγνώμη' είπα ντροπιασμένη. Έσκυψα το κεφάλι μου ώστε να μην την κοιταω 'είναι εντάξει σε καταλαβαίνω και εγώ δεν είμαι σε καλύτερη κατάσταση...πάμε;' μου έδειξε τα καθίσματα και πήγαμε να καθισουμε, με κοίταξε στα μάτια και μου χαμογέλασε ελαφρά 'όλο αυτό δεν είναι και λίγο, ηταν πολύ ξαφνικό δεν το περιμέναμε...αλλά τι θα κάνουμε θα καθόμαστε και θα κλαίμε;' με ρώτησε αλλά δεν της έδωσα καμια απάντηση, δεν ήξερα τι να της απάντησω 'όχι θα συνεχίσουμε τις ζωές μας, αυτό θέλει και η Ally να είμαστε δυνατές για εμας, για ΑΥΤΗΝ. Αλλιώς δεν θα μπορέσουμε να τα βγάλουμε περα.. θα είμαστε μαζί με την Ally κάθε μέρα και να δεις που θα γίνει καλά...γρηγορότερα' είχε δίκαιο ποσό πιο χαζή μπορεί να είμαι, έτσι δεν βοηθαω κανέναν ουτε καν τον εαυτό μου. Πρέπει να το αλλάξω έτσι θα μου έλεγε και η Ally. Εκλεισα τα μάτια μου και πήρα μια βαθιά ανάσα ώστε να πάρω δύναμη, ενιωσα τα δάχτυλα της Mani πανω στο μάγουλο μου. Μου σκουπιζε τα δάκρυα μου, δεν είχα καταλάβει οτι εκλαιγα 'έχεις δίκαιο αν συνεχίσω έτσι θα χάσω τον εαυτό μου, δεν έπρεπε να σου φωναξω εσύ προσπάθουσες να με βοηθήσεις και εγώ τι έκανα; μια-' 'επ σιωπή και σήκω πηγενε να ξεκουραστεις και να μιλησεις και με την Camila έτσι όπως το πας σε χωρισμό σε βλεπω' ωχ το είχα ξεχάσει τελείως σίγουρα θα με έχει πάρει τηλέφωνο, γαμωτο μου δεν θέλω να την παραμελω 'οκ οκ πάω και θα έρθω' 'αυριο θα κάτσω εγώ σήμερα' με διέκοψε και της χαμογέλασα, έφυγα τρέχοντας ώστε να πάω στο ξενοδοχείο και να πάρω τηλέφωνο την Camz μου.

I hate you-You love me (greek fanfic)Where stories live. Discover now